Θα ξεφυγουμε απο το θεμα αλλα δεν μπορω να μην κανω 2 επισημανσεις.Ουαου! Ζουμε ιστορικες στιγμες! Να ξηλωθουν αμεσα ολα τα διοδια! Να γινουν ολοι οι δρομοι πλινθοστρωτοι και να επιταξουμε αλογα και γαιδουρακια. Προτεινω δε να γυρισουμε στις μερες που με φρυκτωριες συνεννοουμασταν κατω ο αυταρχισμος των iphone. Στο δε τυμπανο του αδερφου μου να καλλιεργηθουν πατατες. Εμπρος λοιπον για μια αρχαια Ελλαδα!
Τελος η πλακα ναι αρκετα ειναι παρανομα αλλα ναι εχουν γινει εργα. Φετος το Μαιο παραδιδεται και το μεγαλο εργο που περναει απο τα Τεμπη. Οποτε εαν ειναι να σκοτωνονται και αλλοι συνανθρωποι μας επειδη το κρατος κοιμαται ας υπαρχουν τα διοδια να διορθωνουν οσα αυτο το μπ..δελο που λεγεται μπανανια ή χωρα δεν μπορει να διορθωσει. Βεβαια το τμημα που εχει πληγει περισσοτερο ειναι η εξαγωγη και εισαγωγη προιοντων που πληρωνουν απο toll σε toll 10 και 12 ευρω.
Το κοστος της δημιουργιας και συντηρησης των δρομων πληρωνεται απο τους Ελληνες πολιτες με τα τελη κυκλοφοριας με το σκεπτικο της ανταποδοτικοτητας των φορων. Στην περιπτωση μας το Ελληνικο κρατος αδυνατει να καλυψει το κομματι και το αναθετει σε ιδιωτες, αλλα εξακολουθει να εισπραττει υπερογκα ποσα για κατι που ξαναπληρωνεται.
Οι εθνικοι οδοι δημιουργουνται για την ταχυτερη διακινηση των εμπορευματων. Για να κινειται δηλαδη η νταλικα και οχι για να πηγαινω εγω στο εξοχικο μου. Βεβαιως τιποτα δεν απαγορευει απο ενα καλο να επωφελουνται περισσοτερες κατηγοριες. Και εδω εχουμε αντιστρεψει τα παντα, αφου οι νταλικες για εξοικονομηση των διοδιων κινουνται κατα κανονα στο παλιο εθνικο δικτυο (το οποιο επιβαρυνουν υπερογκα χωρις το ελληνικο δημοσιο να ασχολειται ιδιαιτερα με την αποκαταση των φθορων εχοντας σαν αλλοθι την υπαρξη της εθνικης με διοδια), επιβαρυνοντας τελικα τα προιοντα με επιπλεον κοστος αλλα τσεπωνοντας οι οδηγοι το κοστος των διοδιων.
Καλη χρονια με υγεια και ασφαλεις μετακινησεις σε ολους.
Sent from my iPad using Tapatalk