Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Αγορά λογισμικού για φοιτητές


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
5 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Archimedes

Archimedes

    iPH User

  • 116 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/11/2020 - 04:50

Καλημέρα, είμαι φοιτητής ημμυ και θα χρειαστώ στα επόμενα εξάμηνα κάποια εργαλεία για επεξεργασία εικόνας/βίντεο/ήχου κτλ.

Το λογισμικό στο ελληνικό κατάστημα είναι πανάκριβο σε αντίθεση με κάποια πακέτα εκπαίδευσης που παρέχει η apple σε άλλες χώρες, παραθέτω της γερμανίας:

https://www.apple.co...dle-für-bildung 

230 ευρώ όλα...

Γίνεται με κάποιο τρόπο να τα αγοράσω από το γερμανικό app store ή απο κάποιο άλλο και μετά να τα μεταφέρω στο ελληνικό ;

Ακόμα όποιος μπορεί να μου προτείνει κάποιο καλό app για python καθώς στο xcode περνόντας το δεν κάνει debug ενώ εφαρμογές που θεωρούνται "brand" όπως PyCharm δεν είναι και τόσο καλές τόσο στη χρήση όσο και στην απόδοση.

Ευχαριστώ !!!



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   efib

efib

    iPH Elite Poster

  • 2944 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 4S

Δημοσίευση 13/11/2020 - 22:57

Εχω την εντύπωση οτι για να παρεις κατι με φοιτητική εκπτωση πρεπει να εχεις email πανεπιστημίου στην χώρα που ειναι το Apple Store. Πχ Αγγλία επρεπε να εχεις email ac.uk

#3   Archimedes

Archimedes

    iPH User

  • 116 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 13/11/2020 - 23:25

Αν καταφέρω και το περάσω αυτό το εμπόδιο πχ ζητήσω από φίλο μου που συμμετέχει σε πρόγραμμα erasmus να επαληθεύσει με τον ακαδημαικό του λογαριασμό το app store μετά γίνεται η μεταφορά στο ελληνικό κατάστημα ;



#4   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 14/11/2020 - 13:40