Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Περί Εγγυήσεων


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
9 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Chaplin

Chaplin

    iPH Enthousiast

  • 446 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 24/12/2022 - 13:12

Καλησπέρα, Θέλω να ρωτήσω τι ισχυει οσο αναφορά τον δεύτερο χρόνο εγγύησης σε κινητά και ταμπλετ της apple που είναι αγορασμένα απο μαγαζιά στην ευρωπαϊκή ένωση
 
Είμαστε τελικά εξασφαλισμένοι απο τους επίσημους αντιπροσώπους (public, cosmote, vodafone κλπ) ή ακόμα και με αυτούς εμεις θα χρειαστεί να τρεξουμε στην infoquest και να τους ζαλίζουμε όταν γίνει η στραβή?
 
Πρόσφατα μιλώντας με το customer support του skroutz μου είπαν οτι και προϊόντα apple αγορασμένα απο το καλαθι τους αναλαμβάνουν αυτοί το δεύτερο έτος εγγύησης. ισχύει?
 
Επίσης τι γίνεται με ολα τα υπόλοιπα σκρουτζομαγαζα που μπορει να εχουν κλείσει στην διάρκεια των χρόνων έχει νόημα να τσεκάρουμε και χώρα προέλευσης?
 
Τέλος, η εγγύηση έχει την ίδια αξία για προϊόν που έχει αγοραστεί με τιμολόγιο και απόδειξη? 

Τελευταία επεξεργασία από: Chaplin, 24/12/2022 - 13:14


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113560 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 24/12/2022 - 14:03

Τα 'χουμε γράψει πολλάκις εδώ μέσα χρόνια τώρα.

 

Ο 2ος χρόνος είναι υποχρέωση του πωλητή να σε καλύψει.

 

Κάποιες φορές η Info κάνει εξαίρεση και μπορεί να στο αναλάβει, όπως στη περίπτωση που το Skroutzομαγάζο έχει κλείσει.

 

Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο ρίσκο να αγοράζεις απο εκεί.

 

Η χώρα προέλευσης δεν παίζει κανένα ρόλο όταν υπάρχει το παραστατικό του καταστήματος.

 

Περι τιμολογίου.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   Chaplin

Chaplin

    iPH Enthousiast

  • 446 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad 4 +4G

Δημοσίευση 24/12/2022 - 14:22

 

το εχω διαβασει αυτο το ποστ αλλα ειχε τελευταια ενημερωση το 2021 γιαυτο ρωτησα

 

στους επίσημους reseller μου ειπαν οτι ισχυει κανονικα ο δευτερος χρονος και με τιμολογιο

 

οπως και στην κοσμοτε που πηρα το δικο μου με αποφορολογηση παροτι μου γραφουν στην απόδειξη 12 μηνες

 

θα δειξει λοιπον στην πραξη εαν χρειαστει

 

αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι τοτε ποια η διαφορα του να αγορασεις απο επισημο μεταπωλητή σε σχεση με καποιον που μπαινει στο καλαθι του σκρουτζ

 

ίσως ειναι και καλυτερα απο το σκρουτζ γιατι αναλαμβανει το ιδιο απο οτι λεει το δευτερο χρονο και το θεωρω λιγο πιο αξιοπιστο 


Τελευταία επεξεργασία από: Chaplin, 24/12/2022 - 14:31


#4   billviper

billviper

    iPH Contributor

  • 1883 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο

Δημοσίευση 24/12/2022 - 19:19

To πιο αξιόπιστο όλων είναι το Amazon. Ακόμη κι ένα μήνα πριν λήξει η διετία μπορείς να πάρεις κι επιστροφή χρημάτων.
Σαφώς, δεν παίζει κανένα ρόλο αν είναι με απόδειξη ή τιμολόγιο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5   ariadgr

ariadgr

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 24/12/2022 - 19:41


 

ίσως ειναι και καλυτερα απο το σκρουτζ γιατι αναλαμβανει το ιδιο απο οτι λεει το δευτερο χρονο και το θεωρω λιγο πιο αξιοπιστο 

 

Παντως εδω λεει οτι μετα τους 6 μηνες εξαρτάσαι απ το κατάστημα.

https://help.skroutz...α-το-επιστρέψω-
 



#6   AvgoustisP

AvgoustisP

    iPH Elite Poster

  • 2248 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • GameCenter:avgoustisp

Δημοσίευση 25/12/2022 - 15:00

Παντως εδω λεει οτι μετα τους 6 μηνες εξαρτάσαι απ το κατάστημα.
https://help.skroutz...α-το-επιστρέψω-

Από όσο καταλαβαίνω το επιστρέφεις σε αυτούς και εκείνοι αναλαμβάνουν να επικοινωνήσουνε με το κατάστημα.

«Μετά τους 6 μήνες
Μετά το πέρας των 6 μηνών από την παραλαβή μπορείς ακόμη να επιστρέψεις ένα ελαττωματικό προϊόν με βάση τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση του.

Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας, ώστε να αναλάβουμε την επιστροφή του προϊόντος στο κατάστημα και να γίνει έλεγχος.

Μπορείς να δεις περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις στην Πολιτική Επιστροφών.»


Sent from my iPhone using Tapatalk

#7   ariadgr

ariadgr

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/12/2022 - 16:30

Από όσο καταλαβαίνω το επιστρέφεις σε αυτούς και εκείνοι αναλαμβάνουν να επικοινωνήσουνε με το κατάστημα.
 

Λάθος καταλαβαίνεις.

Ποτέ δεν επιστρέφεις τίποτα "σε αυτούς"

Το σκρουτζ κάνει πάντα τον μεσάζοντα.

Οταν λεει "ωστε να αναλαβουμε την επιστροφη στο καταστημα", εννοει οτι θα κανονισουν το ραντεβου με τον κουριερ που θα το παρει απο ΕΣΕΝΑ και θα το παει ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.



#8   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 26/12/2022 - 22:46

Λάθος καταλαβαίνεις.
Ποτέ δεν επιστρέφεις τίποτα "σε αυτούς"
Το σκρουτζ κάνει πάντα τον μεσάζοντα.
Οταν λεει "ωστε να αναλαβουμε την επιστροφη στο καταστημα", εννοει οτι θα κανονισουν το ραντεβου με τον κουριερ που θα το παρει απο ΕΣΕΝΑ και θα το παει ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.


Νομίζω δεν είναι ακριβώς έτσι. Πρακτικά σου κάνει τον μεσάζοντα αλλά αυτός αναλαμβάνει την επικοινωνία. Δηλαδή αν εγώ επιστρέψω κάτι, μιλάω με τη Σκρουτζ. Δε θα γυρίσει να μου πει «α το κατάστημα μου είπε έτσι, όποτε τι θέλεις να κάνουμε;». Αυτό σου γλυτωνει πολύτιμο χρόνο με καταστήματα που το παίζουνε τρελίτσα με τον απλό πελάτη.

#9   ariadgr

ariadgr

    iPH Member

  • 205 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 26/12/2022 - 23:23

Νομίζω δεν είναι ακριβώς έτσι. Πρακτικά σου κάνει τον μεσάζοντα αλλά αυτός αναλαμβάνει την επικοινωνία. Δηλαδή αν εγώ επιστρέψω κάτι, μιλάω με τη Σκρουτζ. Δε θα γυρίσει να μου πει «α το κατάστημα μου είπε έτσι, όποτε τι θέλεις να κάνουμε;». Αυτό σου γλυτωνει πολύτιμο χρόνο με καταστήματα που το παίζουνε τρελίτσα με τον απλό πελάτη.

Σε ένα βαθμό ναι, αλλά για μετά το 6μηνο το διευκρινίζει ότι θα περιμένει πρώτα την άποψη του καταστήματος (ενώ μέσα στο 6μηνο αποφασίσει το skroutz).



#10   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1574 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 26/12/2022 - 23:31

Το θέμα είναι τι αντίδραση θα λάβεις όταν θα κάνει τον μεσάζοντα. Όταν εσυ πχ επιχειρηματολογήσεις πως με βάση τους συγκεκριμένους νόμους έχεις δίκαιο, όσο και αν δεν αρέσει σε ένα σκρουτζομαγαζο, θα πρέπει να επιχειρηματολογήσει για να σου αρνηθεί την εγγύηση, όποτε θέλω να πιστεύω πως εκεί το Σκρουτζ δε θα κάνει την πάπια. Επίσης, κρατώντας μικρό καλάθι πάντα, δεν ξέρω αν εγώ πχ κάνω μια καταγγελία στον συνήγορο όπου να είναι εναντίον και του Σκρουτζ, από τη στιγμή που εγώ πληρώνω αυτό για να λάβω ένα αγαθό, και με βγάλει πρακτικά ότι εχω δίκαιο, μετά θα τρέχω το Σκρουτζ δικαστικά.

Κοινώς θεωρώ πως από τη στιγμή που κάνει τον μεσάζοντα, πως έχει όλη την ευθύνη για τις εγγυήσεις που θα πρέπει να παρέχει, και θεωρώ πως σίγουρα με τα μαγαζιά που έχει σύμβαση με το καλάθι του πως θα έχει προνοήσει για τέτοιες περιπτώσεις.




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες