Δημοσίευση 29/03/2012 - 00:58
Κάτι που έχω ξανά αναφέρει: γνωρίζω (και από θητεία μου σε κατάστημα Γερμανός, δε νομίζω να θυμάμαι λάθος) πως η διαδικασία D.O.A έχει καταρχήν 2 ιδιότητες, στο Γερμανό μάλιστα είχαν/έχουν και έντυπο που έχει και τα δυο με κουτάκια που τσεκάρουν όταν στέλνουν πίσω το προβληματικό αφού το έχουν αντικαταστήσει. Η μια είναι η D.O.A "κατά την επίδειξη"* και D.O.A "μετά την αγορά", όπου ισχύουν οι ημέρες τις οποίες έχει δώσει η κατασκευάστρια εταιρεία! Για αυτό και οι ημέρες για κάθε εταιρεία ποικίλουν, και όχι στο Γερμανό στα πάντα 7 ημέρες, στο Κωτσόβολο 15 ημέρες κ.ο.κ. ... Σε πολλά είδη ηλεκτρονικών είναι μάλιστα μέχρι και 30 ημέρες και δεν αποκλείω και παραπάνω σε άλλα. Επομένως, οι ίδιες μέρες D.O.A ισχύουν για ένα προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα και αν αυτό πωλείται! Αν τώρα το κατάστημα, δε θέλει να το κάνει για να μη μπαίνει στη διαδικασία να το στέλνει πίσω και να μη περιμένει όσο πρέπει να περιμένει ώστε να του πιστωθεί, ειδικά αν πρόκειται για μεταπωλητής του μεταπωλητή, (ή και ΑΝ του πιστωθεί γιατί σε βλέπει και καχύποπτα ότι μπορεί να το έχεις βρέξει ας πούμε) επειδή το έχει πληρώσει..ε τότε τι να πω..δε θα πω "Ελλάδα" γιατί κάποιοι προσβάλλονται, θα πω ελληνική νοοτροπία, γιατί μια μεγάλη μερίδα των Ελλήνων την έχει, και σαν επιχειρηματίας, αλλά και σαν αγοραστής ("ωχ το έβρεξα!! και τώρα δεν ανάβει, θα το πάω πίσω, μπορεί να περάσει και να μου το αλλάξουν, μπαχαχαχα! )
*εάν δε δέχονται να ανοιχτεί και να ελεγχθεί, πάρτε προφορικά απάντηση από τον αρχιυπέυθυνο ότι θα γίνει αντικατάσταση εάν έχει πρόβλημα και μόλις το πληρώσετε ανοίξτε το μπροστά στα μάτια του. Αν δεν έχουν άλλο, πάρτε χρήματα πίσω και πείτε να σας ειδοποιήσουν όταν θα έχουν!