Καλησπέρα σας, θα σας εξηγήσω τι ίσως έχει γίνει με το συγκεκριμένο iPhone μιας και εργάζομαι σε μία εταιρία σαν αυτή των moultirama (που παρεμπιπτόντως δεν πάνε για κλείσιμο ακόμα).
Είναι 2 οι περιπτώσεις που υπάρχει ανοιχτό το iPhone.
a) Να έχει γίνει κάποια επιστροφή σε service από πελάτη και να έκαναν χαζομάρα οι τεχνικοί να το πέρασαν σαν DOA (κάτι που η Apple δεν έχει) με αποτέλεσμα να δώσουν σε εκείνον τον πελάτη ένα νέο σφραγισμένο iPhone και να έφαγε το μαγαζί την αντικατάσταση από την Apple (Η οποία έρχεται χωρίς ζελατίνα με όλα τα παρελκόμενα τα παλιά, το service iPhone το αναλαμβάνουν τα δίκτυα Cosmote/Vodafone/Wind)
Το αποτέλεσμα είναι πως το τρώει ο πωλητής που "Πρέπει" να το πουλήσει σε κάποιον.
Πελάτης Μετανιωμένος που άλλαξε γνώμη για την αγορά του και επέστρεψε το συγκεκριμένο προϊόν στο κατάστημα, είμαι σίγουρος πως αρνήθηκαν να το παραλάβουν γιατί ποιος θα αγοράσει ανοιχτό ένα κινητό που κοστίζει ακριβότερα από τον βασικό μισθό ? Όμως για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να το αποφύγουν και αναγκάζονται να το πουλήσουν.
Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο,δεν θέλουμε να πουλάμε ανοιχτές συσκευές και πόσο μάλλον να κάνουμε επιστροφές σε τέτοια προϊόντα.
Για την ακρίβεια προχθές μου έτυχε πελάτης που άνοιξε χαρούμενος το νέο του iPhone 4S και δεν άναβε καθόλου, από την πλευρά του ΔΙΚΑΙΩΣ και θέλει ένα καινούριο σφραγισμένο ,ειδικά όταν απευθύνθηκε στο σημείο πώλησης λίγες ώρες μετά την αγορά. Λόγο λοιπόν της πολιτικής Apple δεν μπορούσα να του δώσω ένα νέο όσο κι αν το ήθελα γιατί γνώριζα πως θα πρέπει να το πουλήσω σε άλλον μετά,φυσικά ο πελάτης δυσαρεστήθηκε που έπρεπε να πάει στο service Cosmote και να μας στείλουν άλλο ή να το επισκευάσουν.Όμως τα καταστήματα μεταπώλησης κάνουν αυτό που λέει ο κατασκευαστής.
Αναγκαστικά κάνουμε επιστροφές και κάποιοι πελάτες βγαίνουν "κερδισμένοι" και κάποιοι "χαμένοι", σκεφτείτε ότι κάποιες φορές απλά εκτελούμε εντολές από ανωτέρους που δεν μας παίρνει να λέμε όχι γιατί δεν είναι καιρός να χάσει κανείς την δουλειά του.