Germanos - Απαράδεκτο Service - ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου
#1
Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:41
Στις 3 εβδομάδες περίπου άρχισε να παρουσιαζει κάποια φωτεινά στίγματα στην οθόνη και μέσα σε περίπου μία εβδομάδα η συσκευή είχε την παρακάτω όψη
Ο φίλος απευθυνθηκε σε εμένα και εγώ ως όφειλα, από την στιγμή που η συσκευή ήταν εντός εγγύησης , τον παρέπεμψα στο κατάστημα που έκανε την αγορά για να το στείλουν προς επισκευή. (Να σας πω τη μαύρη μου αλήθεια, μέσα μου περίμενα την τροπή που πήρε τελικά το θέμα)
Εγώ πριν το στείλει το κινητό φρόντισα να κάνω κάτι πολύ απλά και σημαντικό. Να ελένξω τους 2 αισθητήρες υγρασίας οι οποίοι δεν ήταν ενεργοποιημένοι.
Έτσι λοιπόν έστειλε τη συσκευή και όπως ήταν αναμενόμενο η απάντηση από τα κεντρικά του ΓΕΡΜΑΝΟΥ ήταν ΥΓΡΑΣΙΑ. Στο δελτίο δεν ανέφερε βέβαια κάτι τεκμιριομένο (πχ οξείδώσεις. στο "τάδε" κύκλωμα) αλλά "NEKRO -STIGMATA STHN ΟΘΌΝΗ" και στα σχόλια τεχνικού : Ενημέρωσα για υγρασία. Και για να μην προτρέξουν κάποιοι δεν γράφω εγώ greeklish ανακατεμένα με Ελληνικά αλλά έτσι είναι γραμμένο πάνω στην αναφορά βλάβης - tragik - !
Τα μόνα που κατάφερε να πάρει ο φίλος μου ήταν 2 άκυρες φωτογραφίες, τις οποίες δεν κατάλαβα τι είναι και το τι σχέση μπορεί να έχουν αυτές με τα φωτεινά στίγματα της οθόνης.
Προφανώς το πρόβλημα βρίσκεται σε αστοχία υλικού της συσκευή και αν αυτό είχε συμβεί σε κάποια άλλη χώρα η οποία είχε Apple Store εκεί η εξυπηρέτηση θα ήταν αλλιώς καθώς θα υπήρχε και η τεχνοχνωσία.
Παρακάτω σας παραθέτω τις 2 φωτογραφίες που έστειλαν στο φίλο μου, προφανώς τραβηγμένες από μικροσκόπειο - ασχέτως του ότι δεν μπορώ να καταλάβω σε ποια parts της συσκευής απυεθύνονται, καθώς και την αναφορά της βλάβης.
Ο φίλος μου ορκίζεται πως δεν του έχει πέσει σε νερό και ούτε έχει εκτεθεί σε υγρασία...
Θα ήθελα τα σχόλια σας,,,
Ευχαριστώ ! ! !
Ad
#2
Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:44
#4
Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:48
#5
Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:49
#6
Δημοσίευση 17/07/2012 - 10:51
#7
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:00
Τεχνικός είμαι και επισκευάζω iPhone . Θα συμφωνήσω πως παρόμιο πρόβλημα μπορεί να συμβεί από νερό αλλά για να φτάσει σε αυτό το σημείο η οθόνη θα πρέπει να πέσει πολύ νερό και σε αυτή τη περίπτωση αν δεν οξειδωθεί η logicboard θα πρέπει τουλάχιστον να εργοποιηθούν οι αισθητήρες υγρασίας...
Τελευταία επεξεργασία από: Paris1986, 17/07/2012 - 11:02
#8
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:02
Οι άλλοι αλήτες της Apple δεν τα βλέπουν; Τι έχουν κάνει με τόσα κρούσματα που υπάρχουν;
Και ντάξει έχουν δώσει στο Γερμανό εγγυήσεις που έπρεπε να αναλαμβάνει αυτή,αν δεν έχει την ικανότητα να προσφέρει εγγύηση ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ κινητά, δεν θα έπρεπε όλοι αυτοί οι
"τεχνικοί" να περνάνε από κάποιο τεστ κάθε χρόνο; Το πρόβλημα ξεκινάει από την Apple.
#9
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:09
Και καλά οι του Γερμανού γουστάρουν να κάνουν απατεωνιές.
Οι άλλοι της Apple δεν τα βλέπουν; Τι έχουν κάνει με τόσα κρούσματα που υπάρχουν;
Και ντάξει έχουν δώσει στο Γερμανό εγγυήσεις που έπρεπε να αναλαμβάνει αυτή,αν δεν έχει την ικανότητα να προσφέρει εγγύηση ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΑΕΙ κινητά, δεν θα έπρεπε όλοι αυτοί οι "τεχνικοί" να περνάνε από κάποιο τεστ κάθε χρόνο; Το πρόβλημα ξεκινάει από την Apple.
Δυστυχώς η Apple δεν έχει επίγνωση του τι γίνεται... όσο περίεργο και αν σου φαίνεται, τα συμβάντα τελειώνουν μετά την απομάκρυνση εκ του καταστήματος καθώς κανένας χρήστης δεν προχωράει το ζήτημα περαιτέρω.
#10
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:10
Αγοράζω ένα iPhone 4 το οποίο είχε πρόβλημα με κίτρινη οθόνη.Μου λένε να το στείλω αλλα θα έκανε πολλες μέρες να γυρίσει και δεν είχα άλλο.Βρήκα λοιπον εναν γνωστό μέσα στο service και μου λέει έλα θα σε βάλω εγώ μέσα να πάρεις επι τόπου άλλο.
Πάω που λέτε,μπαίνω μέσα και δίνω το κινητό μου και περιμένω.Με τα πολλά βρίσκουμε μετά απο κάποια ώρα ένα που να είναι άσπρη η οθόνη.Όλη αυτή την ώρα έβλεπα πως τα "επισκευάζουν".Το μόνο που κάνουν είναι να τα περνάνε απο ένα μηχάνημα που ελέγχει την υγρασία.Κάποια στιγμή ακούω καντήλια απο έναν υπάλληλο εκεί γιατι δεν μπορούσε να κάνει restore και του έβγαζε error 3194 και γυρίζει και λέει θα το βγάλω εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας.Οταν το άκουσα τρελάθηκα και τελικά με τα πολλά με άφησε στο computer του και το φτιάξαμε μαζί.
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
#11
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:12
Αλλά και η Apple έχει μερίδιο ευθύνης.Έπρεπε τουλάχιστον service να κάνει μόνη της. Πουλάει τόσα κινητά ας χαλάσει μερικά χρήματα να φτιάξει ένα service center τουλάχιστον ή να ελέγχει περιοδικά τα authorized service points.
Από Γερμανό ειδικά έχουμε ακούσει κι έχουμε ακούσει.
#12
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:13
#13
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:14
ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ...
Τελευταία επεξεργασία από: katsulas, 17/07/2012 - 11:16
#14
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:14
Λοιπόν παιδιά θα σας πω τι μου έχει συμβεί για να καταλάβετε τι γίνετε στο service του Γερμανου τουλάχιστον.
Αγοράζω ένα iPhone 4 το οποίο είχε πρόβλημα με κίτρινη οθόνη.Μου λένε να το στείλω αλλα θα έκανε πολλες μέρες να γυρίσει και δεν είχα άλλο.Βρήκα λοιπον εναν γνωστό μέσα στο service και μου λέει έλα θα σε βάλω εγώ μέσα να πάρεις επι τόπου άλλο.
Πάω που λέτε,μπαίνω μέσα και δίνω το κινητό μου και περιμένω.Με τα πολλά βρίσκουμε μετά απο κάποια ώρα ένα που να είναι άσπρη η οθόνη.Όλη αυτή την ώρα έβλεπα πως τα "επισκευάζουν".Το μόνο που κάνουν είναι να τα περνάνε απο ένα μηχάνημα που ελέγχει την υγρασία.Κάποια στιγμή ακούω καντήλια απο έναν υπάλληλο εκεί γιατι δεν μπορούσε να κάνει restore και του έβγαζε error 3194 και γυρίζει και λέει θα το βγάλω εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας.Οταν το άκουσα τρελάθηκα και τελικά με τα πολλά με άφησε στο computer του και το φτιάξαμε μαζί.
Τα συμπεράσματα δικά σας!!!
Και μου λέτε μετά δεν ξέρει η Apple.Να δίνει το σέρβις που υποχρεούται να κάνει ξέρει;Να τσακιστεί να μάθει.
Είναι και authorized technicians.Λαμόγια.
#15
Δημοσίευση 17/07/2012 - 11:16
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες