Ελπίζω να μην με παρεξήγησες, δεν ήθελα να πω ότι δεν το γνώριζες, απλά ήθελα να το επαναλάβω μπας και σωθεί κάποιος που θα τύχει να το διαβάσει
Το φύλλο αναφοράς βλάβης στο δίνουν ούτως ή άλλως, ώστε να έχεις ένα χαρτί στο χέρι σου ότι έχουν αυτοί την συσκευή σου.
Το φύλλο αναφοράς βλάβης έχει ένα πεδίο "περιγραφή", όπου σκοπός είναι να περιγράψει ο υπάλληλος ακριβώς το πρόβλημα που του αναφέρεις. Από την στιγμή που του αναφέρεις "δεν έχει εξωτερική γρατσουνιά και οι αισθητήρες υγρασίας είναι απενεργοποιημένοι" τότε είναι υποχρεωμένος να το γράψει. Όλα όσα μπορεί να σου πουν για να το αποφύγουν είναι μ@λ@κί€$.
Αφενός είναι αυτό που λες, ότι δυστυχώς δεν ξέρουμε τα δικαιώματά μας.
Αφετέρου τα δικαιώματά μας και να τα γνωρίζουμε, δεν μας τα αναγνωρίζουν...
Δεν νοείται ελληνική εταιρία που:
-αμφισβητεί τα 2 χρόνια εγγύηση που επιβάλει το ευρωπαϊκό δίκαιο σε όλα τα προϊόντα
-αμφισβητεί τις 10-14 (αν θυμάμαι) μέρες DOA Που επιβάλει το ελληνικό (αλλά και το ευρωπαϊκό) δίκαιο
-έχει δεν ακολουθεί πιστά τις οδηγίες των εταιριών που την έχουν ορίσει αντιπρόσωπό τους (βλέπε Apple Και πολιτικές αντικατάστασης).
Είμαστε 4ο-κοσμική χώρα, πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι...
Δηλαδη με γυμνο ματι μπορω να διακρινω αν εχει καει στην οθονη λαμπακι? κανενα αλλος τροπος?
Από όσο γνωρίζω όχι.. .Και οι τεχνικοί σε όσα service έχω μπει, έχουν κάποιους μεγεθυντικούς φακούς για να τα βλέπουν καλύτερα