Τις τελευταίες μέρες προέκυψε μια ενδιαφέρουσα ιστορία-πάθημα από τον Mat Honan, ρεπόρτερ για το Wired, του οποίου ο λογαριασμός στο iCloud χακαρίστηκε με έναν πολύ ...εύκολο τρόπο. Απ' ότι φαίνεται οι χάκερς κατάφεραν να πείσουν το τηλεφωνικό τμήμα του Apple Support να κάνουν reset τον λογαριασμό του Honan στο iCloud δίνοντας το όνομα, τη διεύθυνση χρέωσης και τα τέσσερα τελευταία ψηφία της πιστωτικής κάρτας του χρήστη, στοιχεία που είναι ιδιαίτερα εύκολο να βρεθούν στην κατοχή κάποιου. Δυστυχώς, όλη αυτή η ιστορία κατέληξε σε remote wipe του iPhone, iPad και MacBook Air του Honan καθώς και παραβίαση των Gmail και Twitter λογαριασμών του.
Η Apple αντέδρασε λίγες ώρες αργότερα με ανακοίνωση στην οποία ανέφερε ότι τα προσωπικά δεδομένα του χρήστη είχαν παραβιαστεί από κάποιον και ότι, επίσης, οι εσωτερικές διαδικασίες του Apple Support δεν ακολουθήθηκαν πιστά όπως θα έπρεπε. Ως συνέπεια, μέχρι και τώρα έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά η διαδικασία reset του κωδικού στο iCloud μέσω τηλεφώνου. Να αναφέρουμε ότι τα στοιχεία για τα τέσσερα τελευταία ψηφία της πιστωτικής κάρτας του Honan αποκτήθηκαν από ένα κενό ασφαλείας στο σύστημα της Amazon, το οποίο η εταιρεία «έκλεισε» αμέσως μόλις δημοσιοποιήθηκε η ιστορία.
Μπορείτε να διαβάσετε και να παρακολουθήσετε ολόκληρο το σκηνικό όπως το διηγείται ο ίδιος ο Honan εδώ.