Ο χρήστης 'gxk', στις 11 Oct 2012 - 23:13, έγραψε:
Η HP υποχώρησε από τα δικαιώματά της για λόγους μάρκετιγκ ή για τους δικούς της λόγους. Αυτό δεν τεκμηριώνει πως είχες δίκαιο.
Κι εγώ έχω ένα laptop της Dell και μου κάλυψαν το τροφοδοτικό για βλάβη στο καλώδιο του που μου κόπηκε. Μαγκιά τους!
Δηλαδή μ' αυτήν την λογική, ακόμα και μετά από 5 χρόνια να είχε πάει για επισκευή to laptop στην HP, και πάλι γίνονταν όλη η διαδικασία με δικηγόρους κτλ, πάλι θα υποχωρούσε των δικαιωμάτων της; Αν ναι, πόσο συμφέρει τις εταιρίες κάτι τέτοιο; Αν όχι, ποια η λογική; No εγγύηση στους 14 μήνες, no εγγύηση και στους 60.