Λοιπόν επειδή το συνεχίζεις αν θέλεις απάντηση δικηγόρου με phd στο αστικό δίκαιο (ο οποίος είχε αναλάβει την ιστορία με την HP όπου δικαιώθηκα επειδή κανένα δικαστήριο δεν θα απήλλασε την εν λόγω εταιρία) μπορώ να σου δώσω το τηλ του. Μίλησα πριν λίγο και μου είπε αυτό που μου έλεγε και τότε,δεν έχει αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ από τότε.
Αν θέλεις να έχεις την άποψή σου,συνέχισε να την έχεις κι αν πάθει κάτι ένα Apple product σου στους 15 μήνες πλήρωσε επισκευή.
Αν θέλεις άποψη ειδικού στο δίκαιο των εγγυήσεων και του αστικού κώδικα μπορεί να σε διαφωτίσει δικηγόρος.
Εγώ πλέον δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Λυπάμαι.
Ο συγκεκριμένος δικηγόρος με πληροφόρησε ότι πριν 6-7 μήνες ανέλαβε μια υπόθεση εγγύησης της Apple για Macbook pro και άρνηση επισκευής του στους 17 μήνες. Έκανε μήνυση εκ μέρους του πελάτη του και μετά από 15 μέρες η Apple απεφάνθη ότι θα αναλάβει εξ ολοκλήρου το κόστος επισκευής. Marketing κι αυτό λες;
Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 12/10/2012 - 21:16