Σωστός ο Lellos.
Πρόσφατα χρειάστηκε αντικατάσταση η τροφοδοσία του air που αγόρασα πέρισυ το καλοκαίρι.
Πήγα σε reseller στην Θεσσαλονίκη (στην τσιμισκή) και τον δοκίμασε ο υπάλληλος βλέποντας οτι υπάρχει πρόβλημα.
Μου είπε ότι από την αγορά είχαν περάσει: Ενα έτος και 6 ημέρες
Του είπα πως το γνωρίζω. Οπως και το ότι το θέμα ΔΕΝ με αφορά από την στιγμή που το προΙόν έχει εγγύηση 2 ετών.
Ευγενέστατα μου είπε πως ως υπάλληλος βλέπει στο online σύστημα το ότι είναι μεν εκτός εγγύησης (και εάν το βάλει από μόνος τους θα το πληρώσει από την τσέπη του), αλλά αφού εγκρίνει τεχνικός, με την απόδειξη πλέον ίσως καλυφθεί από την εγγύηση.
Αρκέστηκα σε αυτή την δήλωση, λέγοντας ότι σε διαφορετική περίπτωση, θα χρειαστώ έγγραφο περί μη κάλυψης στην εγγύηση και έτσι θα αποκτήσουν από εκεί και πέρα τα πράγματα διαφορετική τροπή.
Μέσα σε μισή ώρα μου πήραν τηλέφωνο και είπαν ότι πράγματι υπήρχει πρόβλημα στον φορτιστή και ότι θα έπρεπε να τους στείλω την απόδειξη αγοράς με φαξ για να καλυφθεί κανονικά. Οπως και έγινε.
Θέλω να πω δηλαδή ότι online υπάρχει η επέκταση της εγγύησης. Βέβαια, αυτό το γεγονός είναι ασαφές και μάλλον ενοχλητικό για τους καταναλωτές που τελούν σε μια αβεβαιότητα.
Επίσης να πω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις εισέρχεσαι αρνητικά προκατειλημμένος στο κατάστημα. Και οι υπάλληλοι δεν φταίνε σε τίποτα.. Αδικούνται από ένα σύστημα φτιαγμένο στο μεταίχμιο μόνο και μόνο για να μην εφαρμόσουν οι εισαγωγικές και κυρίως η Apple τον Νόμο (ή να τον εφαρμόζουν... κατα το δοκούν και όπως "τους παίρνει" η διάκριση αυτή είναι στην κρίση σας)...
Αυτά, από μια προσωπική μου ενασχόληση και εμπειρία στο θέμα της εγγύησης.. Και μακάρι να μην μου ξανατύχει δηλαδή...