Πρέπει να πας μέσω Κωτσόβολου αναγκαστικά?
Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της
#361
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:18
Ad
#362
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:27
Πρέπει να πας μέσω Κωτσόβολου αναγκαστικά?
ναι στην αππλε π πειρα τηλ ετσι μου ειπε αναγκαστικα και μου ειπε να βγαλω φωτοτυπια περι την νομοθεσια των καταναλωτων γιατι ειναι ασχετη και δεν εχουν ιδεα
#363
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:33
Πρέπει να πας μέσω Κωτσόβολου αναγκαστικά?
Πάντα εκεί που έγινε η αγορά πας.
Για το κομμάτι Service και που θα σταλεί υπεύθυνος ο πωλητής και μόνο.
ναι στην αππλε π πειρα τηλ ετσι μου ειπε αναγκαστικα και μου ειπε να βγαλω φωτοτυπια περι την νομοθεσια των καταναλωτων γιατι ειναι ασχετη και δεν εχουν ιδεα
Μπορείς να ανοίξεις Case iD απο το Support της Apple. Επίσης μίλησε με συνήγορο του καταναλωτή ή και ΙΝ.ΚΑ.
Επίσης θα σε παρακαλέσω να αποφεύγεις υβριστικούς χαρακτηρισμούς.
#364
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:37
Πάντα εκεί που έγινε η αγορά πας.
Για το κομμάτι Service και που θα σταλεί υπεύθυνος ο πωλητής και μόνο.
Μπορείς να ανοίξεις Case iD απο το Support της Apple. Επίσης μίλησε με συνήγορο του καταναλωτή ή και ΙΝ.ΚΑ.
Επίσης θα σε παρακαλέσω να αποφεύγεις υβριστικούς χαρακτηρισμούς.
ωχ συγγνωμη ρε παιδια για τα βρισιδια αλλα δεν εχουν ιδέα τι γινεται και σε τρελαινουν το case id τι ειναι?
Τελευταία επεξεργασία από: agggelos1992, 21/02/2014 - 16:38
#365
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:43
Φυσικά και ξέρουν τι γίνεται. Ή μάλλον τι πρέπει να γίνει.
Σου ξαναλέω. Άσε τα τηλ και πήγαινε απο εκεί με τους νόμους και την οδηγία της Apple.
Αν και πάλι συνεχίζουν τα δικά τους, ζητάς τα ονόματα των υπαλλήλων που θα σε εξυπηρετήσουν.
Συγκεκριμένα. Το ονομα του υπαλλήλου και το όνομα του υπεύθυνου του καταστήματος. Αν σε ρωτήσουν γιατί, η απάντησή σου θα είναι " έχω έννομο συμφέρον για να προασπίσω απο δω και μπρος τα νόμιμα δικαιώματά μου".
#366
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:48
(ΙΝΚΑ) Ινστιτούτο Καταναλωτών ή Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών (Νέο ΙΝΚΑ)..?
#367
Δημοσίευση 21/02/2014 - 16:50
#368
Δημοσίευση 21/02/2014 - 17:43
Μιλησα με emark για macbook pro και μου ειπε ξεκαθαρα οσες φορες και αν τον ρωτησα
Εχουν ενα χρονο εγγυηση τα προιοντα της apple και αν αγορασω απο αυτους μετα αν εχω προβλημα θα παω στην infoquest δεν εχουν σχεση αυτοι αφου δεν εχουν επισημο service
Να εποφυγω την αγορα απο εκεί?
#369
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:07
Ελπιζω να μην ειναι off topic απλα για επιβεβαιωση
Μιλησα με emark για macbook pro και μου ειπε ξεκαθαρα οσες φορες και αν τον ρωτησα
Εχουν ενα χρονο εγγυηση τα προιοντα της apple και αν αγορασω απο αυτους μετα αν εχω προβλημα θα παω στην infoquest δεν εχουν σχεση αυτοι αφου δεν εχουν επισημο service
Να εποφυγω την αγορα απο εκεί?
Ετσι πάει πάντα. και παντού.
Η apple μόνο τον 1ο χρόνο καλύπτει, μετά είναι στο χέρι της εταιρίας που το αγόρασες.
#370
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:09
Ελπιζω να μην ειναι off topic απλα για επιβεβαιωση
Μιλησα με emark για macbook pro και μου ειπε ξεκαθαρα οσες φορες και αν τον ρωτησα
Εχουν ενα χρονο εγγυηση τα προιοντα της apple και αν αγορασω απο αυτους μετα αν εχω προβλημα θα παω στην infoquest δεν εχουν σχεση αυτοι αφου δεν εχουν επισημο service
Να εποφυγω την αγορα απο εκεί?
O ένας χρόνος είναι του κατασευαστή. Ο 2ος χρόνος παρέχεται κανονικά.
Όσο για το οτι δεν έχουν σχέση αυτοί, ασχολίαστο. Η σύμβαση είναι μεταξύ εσένα και πωλητή.
Δική τους αρμοδιότητα το Service και που θα το στείλουν.. Όχι δική σου.
#371
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:10
#372
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:23
O ένας χρόνος είναι του κατασευαστή. Ο 2ος χρόνος παρέχεται κανονικά.
Όσο για το οτι δεν έχουν σχέση αυτοί, ασχολίαστο. Η σύμβαση είναι μεταξύ εσένα και πωλητή.
Δική τους αρμοδιότητα το Service και που θα το στείλουν.. Όχι δική σου.
λοιπον πηγα στον κωτσοβολο και μου ειπαν οτι ειναι ενασ χρονοσ το δειχνω το χαρτι που λεει οτι ειναι 2 και μου λεει αυτο εμενα δεν μου λεει κατι και μετα βγαινει απο μεσα ακομα ενας και μου λεει κανονικα λεει ενασ φιλοσ μου το εστειλε με κουριερ στην αππλε και του εστειλαν αλλο εδω εμεισ δεν μπορουμε να κανουμε κατι θα τρελαθω δεν παλευεται με αυτους και τους λεω παρτε τηλ στην αππλε να ακουσετε τι λεν μιληστε μαζι τουσ και μου μα δες στον υπολογιστη εμας μας δινουν 1 χρονο δεν ξερω τι αλλο να κανω θα παρω τησ στο ινκα.
#373
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:25
#374
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:29
λοιπον πηγα στον κωτσοβολο και μου ειπαν οτι ειναι ενασ χρονοσ το δειχνω το χαρτι που λεει οτι ειναι 2 και μου λεει αυτο εμενα δεν μου λεει κατι και μετα βγαινει απο μεσα ακομα ενας και μου λεει κανονικα λεει ενασ φιλοσ μου το εστειλε με κουριερ στην αππλε και του εστειλαν αλλο εδω εμεισ δεν μπορουμε να κανουμε κατι θα τρελαθω δεν παλευεται με αυτους και τους λεω παρτε τηλ στην αππλε να ακουσετε τι λεν μιληστε μαζι τουσ και μου μα δες στον υπολογιστη εμας μας δινουν 1 χρονο δεν ξερω τι αλλο να κανω θα παρω τησ στο ινκα.
Σου είπα και πιο πάνω τι έπρεπει να κάνεις. Απο 'κει και πέρα, μίλα με συνήγορο του καταναλωτή και ΙΝ.ΚΑ.
Μπορείς να ανοίξεις και Case iD στο Support της Apple.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 21/02/2014 - 18:30
#375
Δημοσίευση 21/02/2014 - 18:34
Σου είπα και πιο πάνω τι έπρεπει να κάνεις. Απο 'κει και πέρα, μίλα με συνήγορο του καταναλωτή και ΙΝ.ΚΑ.
Μπορείς να ανοίξεις και Case iD στο Support της Apple.
τι ειναι το case id
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 15
0 μέλη, 15 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες