Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Σχετικά με την εγγύηση ενός έτους που προσφέρει η Apple στα προϊόντα της


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
822 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#811   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 26/05/2020 - 15:58

Προτείνω να πάει μόνη της σε εξουσιοδοτημένο με ότι χρέωση και αν προκύπτει.

Επίσης αυτά με το ξαφνικά δεν δουλεύει η οθόνη μπορει να μην είναι βλάβη.
Δοκίμασε να το αφήσει στο φορτιστή κάποιες ώρες και να το ανοίξει μετά ;
Δοκίμασε ένα hard reset ;

Συχνά δεν είναι τίποτα αυτά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#812   michkal91

michkal91

    iPH Elite Poster

  • 2340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Michkal91

Δημοσίευση 26/05/2020 - 16:22

Ο πωλητής το στέλνει όπου αυτός θέλει.

Άρα δεν έχει πάτημα

Προτείνω να πάει μόνη της σε εξουσιοδοτημένο με ότι χρέωση και αν προκύπτει.

Επίσης αυτά με το ξαφνικά δεν δουλεύει η οθόνη μπορει να μην είναι βλάβη.
Δοκίμασε να το αφήσει στο φορτιστή κάποιες ώρες και να το ανοίξει μετά ;
Δοκίμασε ένα hard reset ;

Συχνά δεν είναι τίποτα αυτά.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro



Τα δοκιμάσαμε όλα. Το πρόβλημα είναι ότι είναι στην Κρήτη και δεν μπορώ να τσεκάρω και εγώ. Αλλά hard reset κλπ δοκίμασε.

Τελευταία επεξεργασία από: michkal91, 26/05/2020 - 16:23


#813   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2020 - 16:37

Άρα δεν έχει πάτημα

Σκοπός είναι να σου αναλαμβάνει και να καλύψει την εγγύηση όπως οφείλει.

 

Το που θα πάει η συσκευή θεωρητικά εσένα δε σε απασχολεί.

 

Πάντως, πολύ πιθανόν να μιλάμε για μπαταρία.
 


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#814   michkal91

michkal91

    iPH Elite Poster

  • 2340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Michkal91

Δημοσίευση 26/05/2020 - 16:56

Συμφωνώ αλλά έστω ότι δεν είναι μπαταρία πχ και πάει σε μη εξουσιοδοτημενο η αδιαβροχοποιηση πχ πάει υπέρ πίστεως

#815   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2020 - 16:59

Είναι απολύτως λογικό, απο 'κει και έπειτα όμως δε μπορείς να απαιτήσεις τι και που θα το στείλει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#816   michkal91

michkal91

    iPH Elite Poster

  • 2340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Michkal91

Δημοσίευση 26/05/2020 - 17:16

Ναι κατανοητό. Εγώ ακόμα απορώ πάντως πως μου πέρασαν στην info πριν από κάνα δυο χρόνια τον δεύτερο χρόνο με την απόδειξη καταστήματος (ήταν από σκρουτζ).

#817   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 26/05/2020 - 17:54

Κοίτα, μπορείς να απευθυνθείς στη InfoQuest, παρόλα αυτά όπως έχουμε πει, ο 2ος χρόνος υποχρέωση του πωλητή.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#818   manton

manton

    iPH newbie

  • 90 μηνύματα
  • Twitter:@mantoniou_
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 26/05/2020 - 21:11

Πήρε και της είπαν ότι ο δεύτερος χρόνος είναι αρμοδιότητα του πωλητή.

Εγώ όταν δεν έβγαζα άκρη με την εγγύηση δεύτερου έτους πήρα στην isyatem και με εξυπηρέτησαν αμέσως...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

#819   michkal91

michkal91

    iPH Elite Poster

  • 2340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Michkal91

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:03

Καλησπέρα παιδιά. Μετά από είκοσι μέρες που έχουν το κινητό και επειδή μάλλον δεν επισκευαζεται της είπαν ότι επειδή είναι τιμολόγιο δεν ισχύει το δεύτερο έτος εγγύησης. Ξέρω ότι πλέον ισχύει κανονικά δεύτερο έτος και με τιμολόγιο. Παίζει ρόλο το πότε έγινε η αγορά; (Δεν θυμάμαι ποτέ βγηκε η απόφαση για τη διετία).

#820   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:28

Εφόσον είσαι εντός 2ετίας καλύπτεσαι ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

 

Δες εδώ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#821   michkal91

michkal91

    iPH Elite Poster

  • 2340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • GameCenter:Michkal91

Δημοσίευση 30/06/2020 - 14:43

Ναι το είχα δει αυτο. Απλά έλεγα μήπως παίζει ρόλο ποτέ έγινε η αρχική αγορά.

#822   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/06/2020 - 15:40

Δεν αλλάζει κάτι με πρίν.

 

2 χρόνια απο την ημ/νία αγοράς.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#823   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12804 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 17/08/2021 - 23:48

Θα σας διηγηθώ όσο πιο αναλυτικά μπορώ για το τι συνέβη με την αγορά του κινητού μου φέτος.

 

Αγορά μέσω έξυπνου καλαθιού της Σκρουτζ ενός iPhone 12 Pro. Έρχεται μέσα σε δυο ημέρες από την παραγγελία και εδώ αρχίζει ο γολγοθάς. Ανοίγω την συσκευασία και παρατηρώ ότι το κουμπί αυξομείωσης του ήχου το κάτω ήταν πατημένο μέσα. Ένα με το σώμα της συσκευής. Τηλέφωνο την άλλη ημέρα στο κατάστημα αγοράς έτσι ώστε να μου δώσουν άλλο λόγω DOA. Μου λέει λοιπόν η κοπέλα στην εξυπηρέτηση ότι μπορώ μπορώ να απευθυνθώ σε έναν επίσημο service provider ώστε να διαπιστωθεί ότι πρόκειται για κατασκευαστικό λάθος έτσι ώστε να προχωρήσουν σε αντικατάσταση. Προχωράω λοιπόν με την σειρά μου και πάω στην infoquest οι οποίοι με εξυπηρετούν αυθημερόν και μου δίνουν και χαρτί που διαπιστώνουν το πρόβλημα. Φεύγω και πάω στο κατάστημα για την αλλαγή και μου λέει μια άλλη κοπέλα ότι κακώς με πληροφόρησαν και πρέπει οι ίδιοι λένε να πάνε το κινητό στο service provider και να τους δώσουν χαρτί και όλο αυτό να γίνει αφού θα έρθει να το πάρει διανομέας από την Skroutz γιατί έτσι λέει η πολιτική επιστροφής για ελαττωματικά προϊόντα. Ένα μπάχαλο γενικώς καθότι ευθύνομαι και εγώ πάνω σε αυτό που δεν το είχα διαβάσει νωρίτερα και δεν μπορώ να προσάψω κάτι για το κατάστημα. Πράγματι έρχεται να το πάρει ο διανομέας και περνάνε 16 ημέρες και αποφασίζει η Σκρουτζ να μου στείλει νέα συσκευή γιατί έχει καθυστερήσει η απόφαση από το κατάστημα αγοράς και δεν θέλουν να με ταλαιπωρούν άλλο.

 

Έρχεται η δεύτερη συσκευή και όλα λειτουργούσαν άψογα μέχρι που έγινε η αναβάθμιση σε 14.7 & 14.7.1 και σταμάτησε να λειτουργεί η Haptic engine. Πάω λοιπόν στην iStorm στο Κολωνάκι όπου με μια πρώτη μάτια διαπιστώνεται το πρόβλημα και αρχίζει η γραφειοκρατία έτσι ώστε να παραλάβει την συσκευή μου το service τους και μου ανακοινώνουν ότι δεν μπορούν να παραλάβουν την συσκευή λόγω του ότι έχει αμερικανικό IMEI και δεν μπορεί να προχωρήσει η διαδικασία παραλαβής. Εδώ να πω ότι με ενημέρωσαν ότι παρότι η εγγύηση είναι παγκόσμια τον πρώτο χρόνο δεν καλύπτει συσκευές που προορίζονται για άλλες αγορές(Αμερική, Ευρώπη, Ασία). Επικοινωνώ τηλεφωνικώς με Apple Support και μου αναφέρουν τα ίδια ακριβώς. Μαθημένος πλέον από την προηγούμενη φορά επικοινωνώ με την Σκρουτζ χωρίς να εμπλακεί το κατάστημα αγοράς από εμένα αυτή την φορά όπου και τους αναφέρω ότι μου έχει συμβεί και ζητάω να γίνει αντικατάσταση με νέα σφραγισμένη συσκευή. Έρχεται λοιπόν ο διανομέας, παραλαμβάνει την συσκευή μου και με την σειρά της αυτή φτάνει στο κατάστημα αγοράς και κατόπιν στην iSystem, όπου διαπιστώνεται το πρόβλημα με την haptic engine και γίνεται η αλλαγή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Σε αυτό το σημείο με ενημερώνει η Σκρουτζ ότι έγινε αλλαγή του ανταλλακτικού αλλά δεν βρέθηκε ότι η συσκευή έχει προδιαγραφές για άλλη αγορά και όχι για την ευρωπαϊκή και μου αρνείται το αίτημα αντικατάστασης με νέα συσκευή. Αρνούμαι την επιστροφή της συσκευής και ζητάω για δεύτερη φορά αντικατάσταση εφόσον μου επιβεβαιώσουν γραπτώς ότι όντως η συσκευή μου δεν έχει περιορισμένη εγγύηση παρότι βρίσκεται στον πρώτο χρόνο. Μετά από τρεις ώρες περίπου μου στέλνει ξανά email η Σκρουτζ ότι όντως έχω δίκιο και μου έστειλαν νέα σφραγισμένη συσκευή. 
 

Πλέον η τρίτη συσκευή κατά σειρά δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα και όντως είναι το μοντέλο που θα έπρεπε. 
 

Η όλη ιστορία ξεκίνησε αρχές Ιουνίου και τελείωσε την προηγούμενη Πέμπτη. 
 

Το δικό μου συμπέρασμα από όλο αυτό πλέον είναι το εξής: Δεν είχα ιδέα ότι υπάρχει περιορισμένη εγγύηση παρότι η εγγύηση τον πρώτο χρόνο είναι παγκόσμια και δεύτερον αν ποτέ αγοράσω ξανά από σκρουτζ αυτό θα γίνει μέσω του έξυπνου καλαθιού, Αδυνατώ να σκεφτώ τι θα είχα τραβήξει αν είχα κάνει την αγορά απευθείας από το κατάστημα, οποίο και αν ήταν αυτό. Ειδικά από το πρώτο κατάστημα η συμπεριφορά του υπευθύνου ήταν επιεικώς απαράδεκτη. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους το πρώτο κατάστημα ήταν είναι το iMob και το δεύτερο είναι το Arena777. 






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες