Αμέσως επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη του Πλαισίου όπου προσπάθησαν με κάθε τρόπο να με βοηθήσουν, κάτι το οποίο δεν κατέστη δυνατό. Εν συνεχεία μετά από παρότρυνση της τεχνικής υποστήριξης του Πλαισίου, επικοινώνησα και με την Vodafone μήπως εκείνοι μπορούσαν να μου δώσουν κάποιες οδηγίες παραπάνω. Το συμπέρασμα κι εκεί ήταν ότι η συσκευή έχει πρόβλημα.
Γύρω στις 19:00 το βράδυ πήγα στο κατάστημα του Πλαισίου της Κηφισιάς και αφού έδειξα το πρόβλημα στους τεχνικούς, ζήτησα να γίνει αντικατάσταση της συσκευής ή επιστροφής των χρημάτων μου . Ο υποδιευθυντής του καταστήματος Κηφισιάς, μου απάντησε ότι θα πρέπει να πάει το τηλέφωνο στην Arvato Service και μετά από 15-20 μέρες να μου έρθει κάποιο άλλο σε αντικατάσταση αυτού. Όπως καταλαβαίνετε αυτό ήταν, αν μη τι άλλο, παράλογο δεδομένου ότι το κινητό ήρθε χαλασμένο σε μένα και δεν το χάλασα εγώ συνεπώς εγώ δεν θα είχα κανένα λόγο να υποστώ την αναμονή της αντικατάστασης μιας DOA συσκευής. (υπάρχει βίντεο το οποίο δείχνει όλες τις κινήσεις που έκανα κατά την ενεργοποίηση της συσκευής)
Στις 13/12/2012 πήγα το κινητό μόνος μου στην Arvato Service, όπου μου είπαν ότι όντως πρέπει να αντικατασταθεί η συσκευή και απόρησαν γιατί δεν την αντικατέστησε το «Πλαίσιο Computers» δεδομένου ότι το πρόβλημα προέκυψε εντός της ημέρας. Παράλληλα μου είπαν ότι εκείνοι θα πρέπει να παραγγείλουν από την Apple μια συσκευή (δεδομένου ότι εκεί δεν υπάρχει stock) έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση.
Σήμερα, 21/12/2012 μετά από πολλοστή φορά που ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους, μου είπαν ότι ενδέχεται να παραλάβω το κινητό μετά τις εορτές.
Μήπως τελικά πρέπει να ψωνίζουμε από το εξωτερικό, online stores κτλ ?
Δεν νομίζω ότι η αποστολή του κινητού σε ένα apple store του εξωτερικού, η αντικατάσταση του και η αποστολή του πίσω στην Ελλάδα, θα διαρκούσε περισσότερο απότι εδώ ............
Τι λετε
