Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iphone 5 από πλαίσιο, dead on arrival


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Vagelis76

Vagelis76

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/12/2012 - 20:42

Στις 12/12/2012 το μεσημέρι γύρω στις 14:30 παρέλαβα με αποστολή από το Πλαίσιο, ένα iphone 5 16gb μαύρο το οποίο είχα παραγγείλει στις αρχές Νοεμβρίου.Άνοιξα την συσκευασία, τοποθέτησα την nano sim που μου έστειλαν και έκανα εκκίνηση του κινητού. Αφού ερωτήθηκα και επέλεξα γλώσσα English και Region Greece, η συσκευή προσπάθησε να κάνει activation (και μέσω δικτύου, και μέσω 3G κτλ..). Κατά την διαδικασία αυτή μου έβγαλε ένδειξη “device unknown” και στο itunes το μήνυμα να επικοινωνήσω με το service της Apple .
Αμέσως επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη του Πλαισίου όπου προσπάθησαν με κάθε τρόπο να με βοηθήσουν, κάτι το οποίο δεν κατέστη δυνατό. Εν συνεχεία μετά από παρότρυνση της τεχνικής υποστήριξης του Πλαισίου, επικοινώνησα και με την Vodafone μήπως εκείνοι μπορούσαν να μου δώσουν κάποιες οδηγίες παραπάνω. Το συμπέρασμα κι εκεί ήταν ότι η συσκευή έχει πρόβλημα.
Γύρω στις 19:00 το βράδυ πήγα στο κατάστημα του Πλαισίου της Κηφισιάς και αφού έδειξα το πρόβλημα στους τεχνικούς, ζήτησα να γίνει αντικατάσταση της συσκευής ή επιστροφής των χρημάτων μου . Ο υποδιευθυντής του καταστήματος Κηφισιάς, μου απάντησε ότι θα πρέπει να πάει το τηλέφωνο στην Arvato Service και μετά από 15-20 μέρες να μου έρθει κάποιο άλλο σε αντικατάσταση αυτού. Όπως καταλαβαίνετε αυτό ήταν, αν μη τι άλλο, παράλογο δεδομένου ότι το κινητό ήρθε χαλασμένο σε μένα και δεν το χάλασα εγώ συνεπώς εγώ δεν θα είχα κανένα λόγο να υποστώ την αναμονή της αντικατάστασης μιας DOA συσκευής. (υπάρχει βίντεο το οποίο δείχνει όλες τις κινήσεις που έκανα κατά την ενεργοποίηση της συσκευής)
Στις 13/12/2012 πήγα το κινητό μόνος μου στην Arvato Service, όπου μου είπαν ότι όντως πρέπει να αντικατασταθεί η συσκευή και απόρησαν γιατί δεν την αντικατέστησε το «Πλαίσιο Computers» δεδομένου ότι το πρόβλημα προέκυψε εντός της ημέρας. Παράλληλα μου είπαν ότι εκείνοι θα πρέπει να παραγγείλουν από την Apple μια συσκευή (δεδομένου ότι εκεί δεν υπάρχει stock) έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση.
Σήμερα, 21/12/2012 μετά από πολλοστή φορά που ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους, μου είπαν ότι ενδέχεται να παραλάβω το κινητό μετά τις εορτές.
Μήπως τελικά πρέπει να ψωνίζουμε από το εξωτερικό, online stores κτλ ?
Δεν νομίζω ότι η αποστολή του κινητού σε ένα apple store του εξωτερικού, η αντικατάσταση του και η αποστολή του πίσω στην Ελλάδα, θα διαρκούσε περισσότερο απότι εδώ ............
Τι λετε :huh:

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 21/12/2012 - 20:45

Σε καταλαβαίνω φίλε μου αλλά εφοσον το DOA δεν καλύπτεται νομικά λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις.

Όσο για την καθυστέρηση στην αντικατάσταση, αυτό είναι θέμα του εκάστοτε service.

Μάλλον η Arvato ξέμεινε από συσκευές γιατί μέχρι πρόσφατα τις άλλαζε επιτόπου σχεδόν...

Αλλά και ένα Apple Store στο εξωτερικό δεν ξέρω αν θα δεχόταν να τους το στείλεις όπως λες.

Ίσως ζήταγε να πας αυτοπροσώπως...

Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 21/12/2012 - 20:45


#3   bobos

bobos

    iPH newbie

  • 60 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:00

Εαν τυχαινε τετοιο πραγμα σε μενα, θα τηλεφωνουσα πρωτα στο κε.π.κα (κεντρο προστασιας καταναλωτη) να μαθω τι δικαιωματα εχω, και μετα θα πηγαινα στο πλαισιο αποφασισμενη οτι θα φυγω απο κει με καινουριο ζελατινατο κινητο και ας ξεσηκωνα ολο το οικοδομικο τετραγωνο!!! Καμια συσκευη αντικαταστασης δεν θα δεχομουνα απο την στιγμη που απο "τη μανα" του ηταν ελλατωματικο. Ελεος επιτελους!!!
Ολοκληρο πλαισιο, απο ενα κινητο κρεμαστικε;; Ψιλοξεφτυλα το θεωρω!
Προσωπικα ειμαι της αποψης να ψωνιζω απο εξωτερικο (αφου εφαγα τα μουτρα μου αρκετες φορες) για απλους και ευνοητους λογους.
Θα σου προτεινα να ξαναπας στο πλαισιο και να εχεις λιγο (τουλαχιστον) ανεβασμενα τα ντεσιμπελ σου! Και αμα ειναι απογευμα που εχει κοσμο, ακομα καλυτερα!!!
Καλη τυχη!!!


#4   Vagelis76

Vagelis76

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:27

Απόσο γνωρίζω ο νόμος περί εγγυήσεων εντός ευρωπαικής ένωσης ορίζει υποχρεωτικά 7 μέρες DOA και 2 χρόνια εγγύηση, άσχετα με το τι προσπαθεί να περάσει η Apple (η οποία παρέχει εγγυήσεις στα νομικά πλαίσια των Ηνωμένων Πολιτειών) . Αυτό εχω σκοπό να κάνω... την Δευτέρα θα επικοινωνήσω με το ΚΕ.Π.ΚΑ και βλέπουμε .......
Νομίζω ότι θα συμφωνήσω απόλυτα με την Κα bobos ........ Αγορές από εξωτερικό, και κυρίως από χώρες που σέβονται τους καταναλωτές.... Γερμανία,USA ...

#5   giannhspatra

giannhspatra

    iPH Enthousiast

  • 384 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:33

Συνέβη και σε εμένα Iphone 5 16gb απο Βοντα Ντοχα-Qatar δεν άναβε ΚΑΝ!.... και μου λέει ο υπεύθυνος θα θέλει φόρτιση....έγινε χαμός...τελικά μετα απο 10᾽ μου δώσανε καινούργιο...μια συμβουλή σε όλους ανοίξτε τα επι τόπου! είναι δύσκολο να σου πώ το μαγαζί <<το ανοίξαμε μαζί ναι δε δουλεύει κάτσε να στο στείλω για σέρβις...πρέπει να το αλλάξει!>>

#6   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:34

Απόσο γνωρίζω ο νόμος περί εγγυήσεων εντός ευρωπαικής ένωσης ορίζει υποχρεωτικά 7 μέρες DOA και 2 χρόνια εγγύηση, άσχετα με το τι προσπαθεί να περάσει η Apple (η οποία παρέχει εγγυήσεις στα νομικά πλαίσια των Ηνωμένων Πολιτειών) . Αυτό εχω σκοπό να κάνω... την Δευτέρα θα επικοινωνήσω με το ΚΕ.Π.ΚΑ και βλέπουμε .......
Νομίζω ότι θα συμφωνήσω απόλυτα με την Κα bobos ........ Αγορές από εξωτερικό, και κυρίως από χώρες που σέβονται τους καταναλωτές.... Γερμανία,USA ...

Δε θεσμοθετείται νομικά DOA φίλε μου.Έχουμε αναφερθεί στο φόρουμ. Μόνο αν το εκάστοτε μαγαζί το διαφημίζει.Καλώς ζήτησες ό,τι ζήτησες από το κατάστημα, έχεις δικαιώματα , αλλά κακώς για μένα το άφησες να περάσει έτσι.

Τελευταία επεξεργασία από: Lellos, 21/12/2012 - 21:36


#7   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:39

Εφόσον υπάρχουν καταστήματα που υιοθετούν το DOA και άλλα που δεν το υιοθετούν,ΜΗΝ αγοράζετε από αυτά που δεν παρέχουν DOA ώστε σε λίγο καιρό να το παρέχουν ΟΛΑ.

Όταν είχε βγει πέρυσι το 4S στις αρχές πήγα και ρώτησα στο πλαίσιο για να το πάρω τη μέρα που θα έβγαινε 11-11. Τους ρώτησα για DOA και μου είπαν ότι θα πάει στο service στην Αθήνα και ότι αυτοί ότι και πρόβλημα να δουν δεν αντικαθιστούν.
Τους είπα λοιπόν ότι αφού δεν το υποστηρίζετε το DOA θα το πάρω από αλλού, όπως και έκανα. Δυσαρεστήθηκαν γιατί φώναξαν και έναν προϊστάμενο αλλά αφού δεν με καλύπτουν και δίνω τόσα λεφτά, δεν θα πάρω.

Αν το κάνετε όλοι θα αλλάξει κάτι.

Τελευταία επεξεργασία από: MarkKnopfler, 21/12/2012 - 21:40

Αναρτημένη εικόνα


#8   Lellos

Lellos

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:44

Δυστυχώς πρέπει να κάνουμε όπως λέει ο Mark. Όταν πήγα να πάρω το δικό μου από Γερμανό, τους ζήτησα να μου πούνε για το DOA- το οποίο είχα δει οτι διαφημίζουν- , με ενημέρωσαν πως ισχύει.Κατόπιν τους ενημέρωσα πριν την αγορά οτι θα το ανοίξω μπροστά τους και με το παραμικρό θα ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματά μου τα οποία γνωρίζω στο έπακρο λόγω δικηγορίας. Κι αν κάποιος νομίζει ότι όλα αυτά είναι γραφικά, οι ίδιοι υπάλληλοι μου είπαν " μπράβο φίλε πολύ καλά κάνεις".

#9   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:46

Σιγά να μην είναι γραφικά, όταν πληρώνεις κάτι αδρά έχεις απαιτήσεις. Αυτοί που δεν τα κάνουν και τα θεωρούν γραφικά χαλάνε την "πιάτσα"...

Αναρτημένη εικόνα


#10   itaxionline

itaxionline

    iPH Enthousiast

  • 372 μηνύματα
  • Twitter:@iTaxi_
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:57

Δεν θα έπρεπε να γίνει επιτόπιος έλεγχος παρουσία του αγοραστή?Το δικό μου 5άρι που παρέλαβα από φίλο μου από το Χόνγκ Κόνγκ το ανοίξαν παρουσία του και είδε επιτόπου ότι η συσκευή λειτουργεί κανονικότατα,και μέτα του το δώσανε!

#11   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 21/12/2012 - 21:59

Σε Apple Store στο Hong Kong το πήρε ο φίλος σου;

Αναρτημένη εικόνα


#12   itaxionline

itaxionline

    iPH Enthousiast

  • 372 μηνύματα
  • Twitter:@iTaxi_
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad mini 3

Δημοσίευση 21/12/2012 - 22:02

Ναι

#13   MarkKnopfler

MarkKnopfler

    iPH Intergalactic Leader

  • 16726 μηνύματα
  • Twitter:@Fmiggas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 4
  • GameCenter:markknopfler

Δημοσίευση 21/12/2012 - 22:06

Ναι

Είναι σαν να συγκρίνεις λοιπόν Mercedes(Apple Store) με Fiat Uno 20ετίας(Πλαίσιο).Δεν υπάρχει καμμία σύγκριση στην αντιμετώπιση γι αυτό σε ρώτησα.

Αναρτημένη εικόνα


#14   afanoulis

afanoulis

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • GameCenter:nikiforosvin

Δημοσίευση 21/12/2012 - 22:11

δυστυχως η ποιοτητα των υπηρεσιων των τεχνολογικων καταστηματων ειναι για κλαματα... και οφειλεται σε μεγαλο βαθμο απ την ασχετοσυνη των υπαλληλων που ειτε δεν ξερουν τις σωστες διαδικασιες ειτε βαριουνται να τις κανουν...
το plaisio ειδικα τον τελευταιο χρονο παραπαιει και μαλλον παει για λουκετακι..

(προσφατα εζησα περιπετεια με wardware και κοντεψα να βαλω τα γελια απο τον εκνευρισμο)!!!

#15   Vagelis76

Vagelis76

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/12/2012 - 23:18

Copy paste από κάποιο άλλο site .... Μεταξύ άλλων έγραφε .......

" Οσο εχει να κανει με την voda και την arvato εδω γελαμεεεεεεε!!!αυτα που λεει η arvato οτι μιλαει με την apple,χαχαχαχαχα παραμυθα μεγαληηηηηηηη!!!!εχω παει κινητο για αλλαγη και μου λενε εχει ανοιχθει και μετα απο επικοινωνια με την apple ,λεω θελω το ιστορικο της συνομιλιας και να δω που σας ειπε να βγει εκτος εγγυησης και μου λεει δεν γινεται ειναι στο συστημα μας,λεω ωραια θελω τα στοιχεια να επικοινωνησω και μου λεει και εγω τα βρηκα απο το σαιτ της apple.com.gr!!!!!
Οπα κατι παιζει εδω ε;;;χαχαχα!!!ναι τα κινητα απλα ανοιγουν την πλατη βλεπουν αν λειπει ή εχει αλαχθει κατι και το βγαζουν αντικατασταση....ολα τα αλλα ειναι παπατσες και εκανα καταγγελια και με πηρε voda και μου γλυφουν τα παπακια τωρα και μου δινουν ως αναγνωριση χρηματικο ποσο να αγορασω κινητο καινουριο.....επειδη τους ειπα οτι το σερβις ειναι απαραδεκτο οτι δεν υπαρχει επισημη επικοινωνια με την μαμα apple και οτι τα κινητα ειναι ανακατασκευασμενα και οχι κουτας παρθενα!!!
Και μου λεει κυριε το ξερουμε αλλα αυτη ειναι η οδηγια που εχουμε και για να το λυσουμε σας παρεχουμε χ ποσο να παρετε καινουρια.....
Γιατι λοιπον αν ολα ειναι σωστα κ νομιμα...να μου παρεχουν αυτη την δυνατοτητα;
Γιατι να θελουν να προστατεψουν την εταιρεια σερβις απο καταγγελια;
Τα συμπερασματα δικα σας και μην νομιζετε οτι cosmote k germanos ειναι καλυτερη.ειναι ακριβως το ιδιο και χειροτερα....
Οσο δεν υπαρχει επισημη apple ελλαδος στα κιηνητα...πακετο....μην ξεχασω στο apple.com.gr
Αν καλεσεις στον αριθμο σου λενε το σερβις απευθυνεται στους παροχους.....αρα ο κυριος της αρβατο....χμμμ....φυσικα ειπε ψεμματα...ωχ!!!γινονται τετοια πραγματα;;;;;μπααααααα!!!!!
Η επομενη μου κινηση θα ειναι μηνυση και κυνηγι ανελεητο.....Σε περιπτωση που ξαναγινει τετοιο σκηνικο σε μελλοντικη συσκευη μου... "

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες