Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1636   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 07/04/2017 - 14:48

Δεν υπάρχει ουσιαστικά αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα.

 

Απλά εξουσιοδοτημένα κέντρα απο την Apple είναι. Μην ασχοληθείς άλλο με τους συγκεκριμένους της iStorm.

 

Πήγαινε είτε στη Document που σου 'πε και ο @pats είτε στην iSystem.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1637   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 08/04/2017 - 00:02

Εγώ πριν μια βδομάδα πήγα iPad Pro από Αμερική χωρίς καν απόδειξη αγοράς εντός εγγύησης στην istorm στην τσιμισκή Θεσσαλονίκης με πρόβλημα και μου το αντικατέστησαν με άλλο μέσα σε 3 μέρες. Όταν τους ρώτησα αν υπάρχει πρόβλημα που είναι αμερικανικό μου είπαν κανένα απολύτως.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1638   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/04/2017 - 17:54

Καλησπέρα. 

 

Αντιμετωπίζω πρόβλημα με το home button του ipad air 2. Το έχω ποστάρει εδώ. Για να μην τα ξαναλέμε. 

 

Το θέμα είναι τώρα η εγγύηση. Αγόρασα το ipad μέσα Δεκέμβρη του 2015. Αρκετοί λέτε ότι έχουμε 2 έτη εγγύησης. Τα καταστήματα από την άλλη λένε 1. Για παράδειγμα στο kaizershop τα ipad τα έχουν με 1 έτος εγγύησης αντιπροσωπείας. Όταν μπήκα στους όρους εγγύησης που έχουν στο site τους, λένε πάλι ότι καλύπτουν με 1 έτος μόνο από την αντιπροσωπεία. Δεν αναφέρουν κάπου και έναν ακόμη από το κατάστημα. 

 

Έχει κανείς εμπειρία από το συγκεκριμένο μαγαζί? Είμαι σίγουρος ήδη τι θα μου απαντήσουν. Ότι δεν καλύπτεται. 

 

Επαναφέρω το θέμα γιατί πριν λίγες μέρες μου έστειλε ο Συνήγορος του Καταναλωτή νέο έγγραφο που μπερδεύει λίγο τα πράγματα. Θα ήθελε κάποιος να το διαβάσει? Τι μπορώ να κάνω τώρα?

 

Screen_Hunter_105_Apr._29_18.45.png

Screen_Hunter_105_Apr._29_18.44.png



#1639   paparainbow

paparainbow

    iPH Contributor

  • 1875 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 29/04/2017 - 19:38

Η istorm στελνει στην infoquest σωστα; μιλα ειτε με infoquest ειτε με document ειτε με i system.


Sent from my iPhone using Tapatalk

legit


#1640   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 29/04/2017 - 20:59

Επαναφέρω το θέμα γιατί πριν λίγες μέρες μου έστειλε ο Συνήγορος του Καταναλωτή νέο έγγραφο που μπερδεύει λίγο τα πράγματα. Θα ήθελε κάποιος να το διαβάσει? Τι μπορώ να κάνω τώρα?

Ουσιαστικά αυτό που σου ζητάνε είναι "επίσημη" πιστοποίηση του προβλήματος, οτι δεν ευθύνεσαι εσύ.

 

Κοινώς, κλάιν και μ@λακίες κόκκινες. Το θέμα είναι τι δεν είσαι Αθήνα και πρέπει να στείλεις εσύ τη συσκευή στην InfoQuest.

 

Να τους ζητήσεις γραπτώς την αιτιολογία, οτι δεν ευθύνεσαι εσύ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1641   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/04/2017 - 21:04

Μέσα Μαΐου θα είμαι Αθήνα για 2-3 μέρες, οπότε ίσως είναι καλύτερα να το πάω απευθείας τότε. 

 

Να πάω infoQuest ή i system?


Τελευταία επεξεργασία από: Caveman, 29/04/2017 - 21:05


#1642   kalotina

kalotina

    iPH Enthousiast

  • 447 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus

Δημοσίευση 29/04/2017 - 22:45

Έχει συμβεί σε μένα σε ιphone 6 plus μετά από 13 μήνες παρουσίασε θέμα στην οθόνη άνοιξε μόνο του .σε επικοινωνία με την document μου έβγαλαν κόστος 300 ευρώ αν θυμάμαι.τους ζήτησα επίσημο χαρτι ότι δεν ήταν από δικό μ0υ λάθος και προς τιμήν τούς μου το χορήγησαν.κατοπιν άνοιξα case stun apple και μέσα σε 10 μέρες μου έστειλαν άλλο από Ολλανδία. Μέσω της document. Βέβαια.

#1643   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/04/2017 - 00:22

Μέσα Μαΐου θα είμαι Αθήνα για 2-3 μέρες, οπότε ίσως είναι καλύτερα να το πάω απευθείας τότε. 

 

Να πάω infoQuest ή i system?

Πήγαινε καλύτερα στη Document.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1644   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/05/2017 - 13:25

Και κάτι ακόμη.

 

Στην ουσία εκεί θα μου δώσουνε (αν μου δώσουνε) βεβαίωση ότι το πρόβλημα ήταν εξαιτίας του κρίσιμου 6μήνου που γράφουνε στον Συνήγορο του Καταναλωτή ή θα μου το κρατήσουνε και για επισκευή?

 

Πέρα από την απόδειξη αγοράς, να έχω μαζί μου και τα έγγραφα από τον ΣτΚ?



#1645   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/05/2017 - 13:35

Σε ενημερώνουν πρώτα για το κόστος.

 

Μπορείς να πάρεις μαζί και το έγγραφο του ΣτΚ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1646   Caveman

Caveman

    iPH User

  • 184 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/05/2017 - 23:01

Σε ενημερώνουν πρώτα για το κόστος.

 

Μπορείς να πάρεις μαζί και το έγγραφο του ΣτΚ.

 

Το κόστος κατασκευής ή το κόστος απλά για να το κοιτάξουνε? Λογικά για να το ελέγξουν.



#1647   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 03/05/2017 - 23:21

Καταρχάς αφού θα πας έτσι και αλλιώς απο εκεί, να πας με σκοπό να στο αλλάξουν αυτοί βάση της 2ετίας.

 

Να έχεις μαζί την απόδειξη αγοράς μόνο.

 

Επίσης στη θέση σου θα έπαιρνα ένα τηλ. στο Support πρώτα να ανοίξεις Case.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1648   iAthanasios

iAthanasios

    iPH Addict

  • 835 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini Retina
  • GameCenter:AthanasiosPap

Δημοσίευση 04/05/2017 - 14:39

Νέα σελίδα εντός apple.com για διαλεύκανση του τι ισχύει εκ μέρους της Apple.

 

https://www.apple.co...l-warranty.html



#1649   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 04/05/2017 - 15:32

Χρόνια είναι έτσι για τη 2ετία. Δεν έχει αλλάξει ή προστεθεί κάτι.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1650   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 04/05/2017 - 19:04

Νέα σελίδα εντός apple.com για διαλεύκανση του τι ισχύει εκ μέρους της Apple.
 
https://www.apple.co...l-warranty.html


" Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών. "

Η Apple το λεει καθαρα οτι ειναι στην ευχερια του καταναλωτη εαν θα επιλεξει την μονοετη εγγυηση της Apple ή την 2-ετη που ισχυει της ΕΕ... Δεν καταλαβαινω γιατι καποιοι επιμενουν να μας κανουν τους Κινεζους!


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 29

0 μέλη, 28 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Bing (1)