Επειδή και γω με Γερμανο έπρεπε να μιλήσω, (ασχετα αν δεν ξερω τι θα κανω τελικα γιατι παιζει να το στειλω και infoquest) το χειρίστηκα ως εξης..
Μπήκα στη φόρμα επικοινωνίας του Γερμανού,τους ανέφερα το πρόβλημα,πότε αγοράστηκε κλπ,τους εστειλα και το λινκ από το ired που λέει ξεκάθαρα ότι την εγγύηση την καλύπτει το κατάστημα κλπ κλπ και λέω ενημερώστε το κατάστημα να το δεχτεί αλλιώς προχωράω σε καταγγελία.
Σε μία ωρα μεσα με ειχαν καλεσει πισω (εχουν απόκρυψη) να με ενημερώσουν ότι ενημέρωσαν το κατάστημα της περιοχης μου να το παω και θα το δεχτούν,εχουν συννενοηθεί.Απλά,για να ξέρεις,στο μειλ δεν τους αφησα περιθωριο..Με βαση το λινκ αυτο ισχυει αυτο,αν δε το δεχτείτε προχωραω σε καταγγελία κατευθείαν...
Τωρα εγω τι να κανω,να προτιμησω Γερμανό ή infoquest για την ανιτικατασταση??Νόμιζα ότι και από Γερμανό τα στέλνουν εκει στο επίσημο αλλά λέτε ότι ο Γερμανός έχει δικό του επισκευαστικό κέντρο...Επισης ο Γερμανός αν θυμαμαι καλα τα βγαζει ευκολα εκτος εγγυησης λογω υγρασιας και δε θα θελα να το ρισκαρω...Δεν μου χει πεσει σε νερο ποτε,αλλα στο ακουστικό το καθαριζω τακτικα με νωπο πανι..
Ποιο σερβις να προτιμήσω τωρα?
Παντως,ειδικά με το Γερμανο.κυνηγηστε το...Από τη δικη μου περίπτωση είδα ότι ευκολα το δεχεται αρκει να δείξεις ότι εισαι γνωστης..Δλδ δεν ρωτας :το καλυπτετε??Προχωρας με δεδομενο ότι οφειλουν να το καλυψουν,κοτσαρεις και ενα από τα λινκ που βεβαιωνουν τη διετη εγγυηση και τελειωσες
Τελευταία επεξεργασία από: FAY259, 01/03/2018 - 09:56