Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1876   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10211 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 16/04/2018 - 12:53

φιλε pats, καταρχάς δεν κυνήγησα κανέναν, απλα ανέφερα ότι ο πωλητής δεν σηκώνει τηλέφωνο, χωρίς να υπονοώ ότι φταίει για κάτι. Μου είχε αναφέρει όταν έγινε η συναλλαγή ότι είχε ήδη επικοινωνήσει με την εταιρεία και θεώρησα ότι θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα αν τους έστελνε ο ίδιος ένα mail. Επίσης, ναι η αγορα έγινε τώρα, το αναγραφει άλλωστε και η απόδειξη η οποια υπάρχει. Η ένσταση μου, και το αναλύω επειδή παρεξηγήθηκε το μήνυμα μου λαμβανοντας υπόψιν τον τόνο σου, είναι στην πολιτικη της apple που δεν λαμβάνει πλέον υπόψιν την ημερομηνια ενεργοποίησης του προιοντος όπως έκανε παλιότερα αλλα την ημερομηνια που "έφυγε" από τα χερια τους το προιον.


Να ξέρεις πάντως ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις το Apple care μέχρι και μια μέρα πριν λήξει η κανονική του εγγύηση. Μπορείς να ψάξεις και στο eBay για πιο οικονομικά και το ενεργοποιείς μέσω τηλεφώνου εδώ στην Ελλάδα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Once You Go Mac You Never Go Back

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1877   mournick

mournick

    iPH User

  • 177 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 16/04/2018 - 17:42

Να ξέρεις πάντως ότι μπορείς να ενεργοποιήσεις το Apple care μέχρι και μια μέρα πριν λήξει η κανονική του εγγύηση. Μπορείς να ψάξεις και στο eBay για πιο οικονομικά και το ενεργοποιείς μέσω τηλεφώνου εδώ στην Ελλάδα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σ ευχαριστώ για την απάντηση, απλα δεν υπολόγιζα τα 200+ ευρω που κοστίζει το Apple Care...



#1878   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 18/04/2018 - 12:33

Καλησπέρα σε όλους, να ρωτήσω, μια φίλη πήγε στο iStorm iPhone 5s αγορασμένο 12/16 με τιμολόγιο Skroutz. Το κινητό δε φόρτιζε και γενικότερα επέδειξε αλλοπρόσαλη συμπεριφορά. Μετά από 5 ημέρες της απάντησαν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση λόγω παραεισαγωγής. Την έστειλα με τους νόμους περί διετίας, αλλά της είπαν να μιλήσει με Apple. Τί κάνουμε, ανοίγουμε Case?



#1879   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/04/2018 - 12:40

Καλησπέρα σε όλους, να ρωτήσω, μια φίλη πήγε στο iStorm iPhone 5s αγορασμένο 12/16 με τιμολόγιο Skroutz. Το κινητό δε φόρτιζε και γενικότερα επέδειξε αλλοπρόσαλη συμπεριφορά. Μετά από 5 ημέρες της απάντησαν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση λόγω παραεισαγωγής. Την έστειλα με τους νόμους περί διετίας, αλλά της είπαν να μιλήσει με Apple. Τί κάνουμε, ανοίγουμε Case?

για τον δεύτερο χρόνο έχει υποχρέωση ο πωλητής οπότε μιλάς  με το κατάστημα που έγινε η αγορά .


Τελευταία επεξεργασία από: manosvitacar, 18/04/2018 - 12:40


#1880   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 18/04/2018 - 12:52

Είπα μήπως δε χρειαζόταν και το επιλύαμε άμεσα, thanxxx



#1881   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/04/2018 - 13:18

Είπα μήπως δε χρειαζόταν και το επιλύαμε άμεσα, thanxxx

Μπορείς να δοκιμάσεις να μιλήσεις με Infoquest ή Document αν θες αλλά δεν είναι σίγουρο οτι θα αλλάξει κάτι...



#1882   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 18/04/2018 - 13:38

Μπορείς να δοκιμάσεις να μιλήσεις με Infoquest ή Document αν θες αλλά δεν είναι σίγουρο οτι θα αλλάξει κάτι...

 

Πριν το πάει iStorm , μιλήσαμε με Info και μας είπαν να επικοινωνήσουμε με τους "επίσημους"



#1883   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 18/04/2018 - 13:53

Πριν το πάει iStorm , μιλήσαμε με Info και μας είπαν να επικοινωνήσουμε με τους "επίσημους"

Άρα η λύση είναι Document ή στον πωλητή να βρει άκρη...



#1884   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 18/04/2018 - 14:28

Καλησπέρα σε όλους, να ρωτήσω, μια φίλη πήγε στο iStorm iPhone 5s αγορασμένο 12/16 με τιμολόγιο Skroutz. Το κινητό δε φόρτιζε και γενικότερα επέδειξε αλλοπρόσαλη συμπεριφορά. Μετά από 5 ημέρες της απάντησαν ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση λόγω παραεισαγωγής. Την έστειλα με τους νόμους περί διετίας, αλλά της είπαν να μιλήσει με Apple. Τί κάνουμε, ανοίγουμε Case?

"Αγαπημένη" iStorm..

 

Καταρχάς όπως έχουμε πει πολλές φορές ο νόμος δε κάνει καμία διάκριση μεταξύ νομικού και φυσικού προσώπου.

 

Επίσης τα περί παραεισαγωγής (νεα καραμέλα) δεν παίζει κανένα ρόλο όταν υπάρχει το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς εντός Ε.Ε.

 

Η Info μήπως εννοούσε κάτι άλλο πάλι? Γιατί πουσιαστικά "επίσημοι" είναι οι ίδιοι..

 

Στις περιπτώσεις 2ετίας πάντως καλό είναι να απευθύνεσαι πρώτα στον πωλητή μιας και είναι δική του υποχρέωση.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1885   kiriakosa

kiriakosa

    iPH Elite Poster

  • 2099 μηνύματα
  • Twitter:@Kiriakosa
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen
  • GameCenter:kiriakosa

Δημοσίευση 18/04/2018 - 14:41

Το ξέρω ρε συ Νίκο, τα έχουμε πει πολλές φορές, απλά είπα να μην ξεκινήσω από την αρχή τα τηλέφωνα στην Πάτρα (έδρα του Skroutzομαγαζου)


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1886   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 18/04/2018 - 15:20

Μίλησε καλύτερα με Document ή iSystem.

 

Οι πρώτοι είναι άκρως τυπικοί.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1887   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 18/04/2018 - 15:41

Πάντως και η Dοcument τα ίδια ακριβώς περί παραεισαγωγής είπε σε εμένα προσωπικά πριν ένα δίμηνο για συσκευή που τους πήρα τηλ.

 

Ευτυχώς το skroutzoμάγαζο ήταν τυπικότατο και με ένα απλό τηλέφωνο μου είπαν να τους το στείλω και το ανέλαβαν αυτοί.



#1888   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 30/04/2018 - 13:55

Σήμερα η document αρνήθηκε 2 έτος τηλεφώνου αγορασμένο από Vodafone και τα ίδια κάνει και η ts solutions.Τους δείχνω το site της Apple μου λένε στείλε το με μειλ...

Τελευταία επεξεργασία από: pavlossss, 30/04/2018 - 13:56


#1889   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 30/04/2018 - 14:29

Αρνήθηκε την κάλυψη της διετίας ή απλά αρνήθηκε να το καλύψει η ίδια επειδή είναι αρμοδιότητα του πωλητή?

 

Γιατί πριν ένα μήνα εμένα μου είπε απλά ότι θα πρέπει να το πάω στον πωλητή και αυτός να καλύψει τη διετία.

 

Και το έστειλα στον πωλητή και σε μία εβδομάδα είχα καινούριο τηλέφωνο.



#1890   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 30/04/2018 - 15:28

Από ότι θυμάμαι η vodafone επισκευάζει στην arvato οπότε ίσως ήθελαν να το γλυτώσουν αυτοί και να το "φορτώσουν" εκεί...



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 31

0 μέλη, 30 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


    Google (1)