Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1891   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 30/04/2018 - 16:01

Σήμερα η document αρνήθηκε 2 έτος τηλεφώνου αγορασμένο από Vodafone και τα ίδια κάνει και η ts solutions.Τους δείχνω το site της Apple μου λένε στείλε το με μειλ...

Για να είμαστε δίκαιοι, ο 2ος χρόνος είναι ευθύνη και αρμοδιότητα του πωλητή.

 

Σήμερα που παρέλαβα το δικό μου απο εκεί και κάναμε μια μίνι κουβέντα για τη 2ετία, έπαιξε η κασέτα για τον πωλητή.

 

Θεωρώ όμως πως ανοίγοντας Case στο Support πρώτα θα στο πέρασουν.

 

Πάντως επειδή μιλάμε συγκεκριμένα για Voda και Arvato, πρέπει και οφείλεις να τους κυνηγήσεις.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1892   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 08/05/2018 - 16:19

Παιδιά συγνώμη που δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλες τις σελίδες του νήματος, αλλά βιάζομαι επειδή βλέπω πως η πορεία επισκευής από τον γερμανό λέει πως μου επιστρέφουν το τηλέφωνο επειδή είναι εκτός εγγύησης.

Θα αναγκαστώ να τους ζητήσω γραπτώς πως αρνούνται να μου το επισκευάσουν οπότε μετά να επικοινωνήσω με ΣτΚ και ΙΝΚΑ για καταγγελία. Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει την καταγγελία οπότε να έχουμε ένα εμπεριστατωμένο κείμενο που στέλνουμε στους φορείς;



#1893   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/05/2018 - 16:23

Γιατί είναι εκτός εγγύησης?

 

Να ζητήσεις να στο δώσουν γραπτώς.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1894   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 08/05/2018 - 16:49

Έιναι εκτός εγγύησης λόγω μη αναγνώρισης 2-ετίας ή λόγω κακομεταχείρισης;

Παίζει βασικό ρόλο!



#1895   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 08/05/2018 - 19:18

Παιδιά συγνώμη που δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλες τις σελίδες του νήματος, αλλά βιάζομαι επειδή βλέπω πως η πορεία επισκευής από τον γερμανό λέει πως μου επιστρέφουν το τηλέφωνο επειδή είναι εκτός εγγύησης.
Θα αναγκαστώ να τους ζητήσω γραπτώς πως αρνούνται να μου το επισκευάσουν οπότε μετά να επικοινωνήσω με ΣτΚ και ΙΝΚΑ για καταγγελία. Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει την καταγγελία οπότε να έχουμε ένα εμπεριστατωμένο κείμενο που στέλνουμε στους φορείς;

δεν υπάρχει περιπτωση να στο γυρνάνε μόνοι τους χωρις να σε ενημερώσουν πρώτα.Εκτος αν ενημέρωσαν το κατάστημα και πήραν την πρωτοβουλία..αν μπεις μεσα στη σελιδα του Γερμανου νομίζω κάπου λεει για πορεία επισκευής.Τι αναγράφει εκεί;

#1896   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/05/2018 - 12:06

Γιατί είναι εκτός εγγύησης?

 

Να ζητήσεις να στο δώσουν γραπτώς.

 

Έιναι εκτός εγγύησης λόγω μη αναγνώρισης 2-ετίας ή λόγω κακομεταχείρισης;

Παίζει βασικό ρόλο!

 

δεν υπάρχει περιπτωση να στο γυρνάνε μόνοι τους χωρις να σε ενημερώσουν πρώτα.Εκτος αν ενημέρωσαν το κατάστημα και πήραν την πρωτοβουλία..αν μπεις μεσα στη σελιδα του Γερμανου νομίζω κάπου λεει για πορεία επισκευής.Τι αναγράφει εκεί;

 

Λοιπόν, το κινητό το πήγα σε κατάστημα στο κέντρο όπου ξέρω τα παιδιά, και την πρώτη μέρα που μίλησα με το παλικάρι του εξηγήθηκα πως δε θέλω να παρεξηγηθώ μαζί τους, και αν τους φέρνω σε δύσκολη θέση να πάω σε άλλο κατάστημα για να μαλώνω με εκείνους αν γίνει τίποτα με άρνηση κτλ. Φυσικά αρνήθηκαν και μου είπαν να κόψω τα χαζά και να πάω το κινητό για να το στείλουν στα κεντρικά. Μάλιστα μου είπε και ο άνθρωπος πως ξέρει πως κανονικά ισχύει η εγγύηση των 2 ετών.

Την Δευτέρα το πήγα οπότε το κινητό έφτασε στα κεντρικά εχθές Τρίτη. Βλέποντας την πορεία επισκευής απ'το site, διάβασα πως το παρέλαβαν χθες, και μετά από 1 ώρα έγινε status update όπου γράφει επιστροφή στο κατάστημα, και στο πεδίο Εγγύηση έγραφε "εκτός εγγύησης". Εμένα τηλέφωνο δε με πήρε κανείς, και πήγα απ'το κατάστημα για να ενημερώσω τελικά τα παιδιά, και μου είπαν πως αυτοί δεν είχαν κάποια ενημέρωση, οπότε θα παίρνανε τηλέφωνο να δούνε τι έχει γίνει, όπως και έγινε και τελικά μου είπανε πως το κινητό έχει ήδη αλλαχτεί και μου στέλνουνε καινούριο για αντικατάσταση.

Αν όντως ισχύει αυτό, στα χρονικά να γίνει αντικατάσταση σε 1 μέρα και να το παραλάβω μετά από 2 μέρες θα είναι ανήκουστο αλλά θα τους πω και μπράβο.

Απλά κρατάω μικρό καλάθι και περιμένω να δω τι θα γίνει, και αν όντως έρχεται καινούριο, γιατί στην πορεία επισκευής της σελίδας άλλα λέει..



#1897   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/05/2018 - 12:10

Δεν είναι περίεργο αν είχαν ήδη συσκευές απόθεμα για αντ/στάσεις.

 

Ο Γερμανός λειτουργεί αυτόνομα ως ένα απο τα πρώτα APR στην Ελλάδα και δεν συνεργάζονται με τα εξουσιοδοτημένα.

 

Θα το τσεκάρεις έτσι και αλλιώς απο το IMEI ή S/N αν είναι ίδιο. :)


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1898   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 09/05/2018 - 13:31

Λοιπόν, το κινητό το πήγα σε κατάστημα στο κέντρο όπου ξέρω τα παιδιά, και την πρώτη μέρα που μίλησα με το παλικάρι του εξηγήθηκα πως δε θέλω να παρεξηγηθώ μαζί τους, και αν τους φέρνω σε δύσκολη θέση να πάω σε άλλο κατάστημα για να μαλώνω με εκείνους αν γίνει τίποτα με άρνηση κτλ. Φυσικά αρνήθηκαν και μου είπαν να κόψω τα χαζά και να πάω το κινητό για να το στείλουν στα κεντρικά. Μάλιστα μου είπε και ο άνθρωπος πως ξέρει πως κανονικά ισχύει η εγγύηση των 2 ετών.
Την Δευτέρα το πήγα οπότε το κινητό έφτασε στα κεντρικά εχθές Τρίτη. Βλέποντας την πορεία επισκευής απ'το site, διάβασα πως το παρέλαβαν χθες, και μετά από 1 ώρα έγινε status update όπου γράφει επιστροφή στο κατάστημα, και στο πεδίο Εγγύηση έγραφε "εκτός εγγύησης". Εμένα τηλέφωνο δε με πήρε κανείς, και πήγα απ'το κατάστημα για να ενημερώσω τελικά τα παιδιά, και μου είπαν πως αυτοί δεν είχαν κάποια ενημέρωση, οπότε θα παίρνανε τηλέφωνο να δούνε τι έχει γίνει, όπως και έγινε και τελικά μου είπανε πως το κινητό έχει ήδη αλλαχτεί και μου στέλνουνε καινούριο για αντικατάσταση.
Αν όντως ισχύει αυτό, στα χρονικά να γίνει αντικατάσταση σε 1 μέρα και να το παραλάβω μετά από 2 μέρες θα είναι ανήκουστο αλλά θα τους πω και μπράβο.
Απλά κρατάω μικρό καλάθι και περιμένω να δω τι θα γίνει, και αν όντως έρχεται καινούριο, γιατί στην πορεία επισκευής της σελίδας άλλα λέει..

στις σημειώσεις επισκευής τι γρ´αφει;παρε τηλ στην γραμμή του Γερμανού να ρωτήσεις τι έγινε.αν βγαίνει εκτός εγγύησης σε ενημερώνουν με το κόστος αρα κάτι άλλο ισχύει.

#1899   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 09/05/2018 - 14:31

Κάποιος δεν έχει ενημερωθεί σωστά...

Περίμενε να έρθει η συσκευή να δεις τι στείλανε και μετά βλέπεις!



#1900   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/05/2018 - 14:38

Αύριο πρώτα ο Θεός θα δω τι έγινε και θα με ενημερώσουν απ'το κατάστημα. Επιμένουν ότι μου έρχεται κινητό με άλλο ΙΜΕΙ οπότε μου λένε θα αντικαταστάθηκε. Θα δείξει!



#1901   pats

pats

    iPH Contributor

  • 1566 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8

Δημοσίευση 10/05/2018 - 21:09

Αύριο πρώτα ο Θεός θα δω τι έγινε και θα με ενημερώσουν απ'το κατάστημα. Επιμένουν ότι μου έρχεται κινητό με άλλο ΙΜΕΙ οπότε μου λένε θα αντικαταστάθηκε. Θα δείξει!

τελικά τι έγινε;

#1902   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 11/05/2018 - 21:37

Σορυ, με αυτα και με εκεινα που γιναν στη Θεσσαλονικη, προσωπικα δεν ειχα ρευμα νερο και τηλεφωνο ολη μερα χθες! :P

Χθες μες τον πανικο με πηραν απ το καταστημα και τελικα οντως μου στειλανε αντικατεστημενο κινητο, καινουριο ΙΜΕΙ κτλ! Δευτερα το παρεδωσα και Πεμπτη μεσημερι ειχε ερθει το καινουριο! Δεν ειπαν τιποτα επο τα κεντρικα, και στην αναφορα βλαβης αναφερανε αντικατασταση λογο καμμενου κυκλωματος στην πλακετα (αν δεν κανω λαθος)

#1903   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 11/05/2018 - 22:04

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν..

 

Μεγειές (ξανά) :)


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1904   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 14/05/2018 - 18:14

Εμένα μετά από 1000χλμ για να πάω στην αρβατο να τους κάνω live reproduction του hardware μου το έβγαλαν εκτός για 3 μέρες απόκλιση από το 1ο ετος και δεν δέχθηκαν το 2ο..
Άνοιξα case και μου λένε να πληρώσω για να το στείλω infoquest,μια εταιρία που έχει στον όμιλο εταιρία courier και όλη την ταλαιπωρία που υπόστηκα πλέον των εξόδων...
Πλέον έστειλα στον μάγειρα να επέμβει το relations γιατί θα κάνω καταγγελία σε ότι υπάρχει σε ευρωπαϊκό επίπεδο και μόλις αντικατασταθεί θα φάει πούλημα και θα πάω στους κατασκόπους της google τουλάχιστον εκεί δεν θα έχω παιχνίδια τύπου αν θέλω σε καλύπτω...

#1905   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 14/05/2018 - 18:20

Εμένα μετά από 1000χλμ για να πάω στην αρβατο να τους κάνω live reproduction του hardware μου το έβγαλαν εκτός για 3 μέρες απόκλιση από το 1ο ετος και δεν δέχθηκαν το 2ο..
Άνοιξα case και μου λένε να πληρώσω για να το στείλω infoquest,μια εταιρία που έχει στον όμιλο εταιρία courier και όλη την ταλαιπωρία που υπόστηκα πλέον των εξόδων...
Πλέον έστειλα στον μάγειρα να επέμβει το relations γιατί θα κάνω καταγγελία σε ότι υπάρχει σε ευρωπαϊκό επίπεδο και μόλις αντικατασταθεί θα φάει πούλημα και θα πάω στους κατασκόπους της google τουλάχιστον εκεί δεν θα έχω παιχνίδια τύπου αν θέλω σε καλύπτω...

1) Γιατί δεν σου αναγνώρισαν την εγγύηση στην Arvato: Το πήρες γραπτά;

2) Τι σχέση έχει η Infoquest με την ταλαιπωρία σου; Στην Arvato δεν είπες οτί πήγες και έφαγες άκυρο;
3) Γιατί δεν το πήγες στον πωλητή;



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 12

0 μέλη, 12 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες