Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 17 ψήφοι

Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2269 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1921   pavlossss

pavlossss

    iPH Contributor

  • 1455 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7

Δημοσίευση 17/05/2018 - 00:49

Πρώην arvato για να είμαστε ακριβείς πάντως γιατί οι άνθρωποι είναι τόσο άχρηστοι που δεν μπορούν να κάνουν ούτε τα βασικά...Προφανώς αυτό είδαν οι Γερμανοί και πήραν το όνομα...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#1922   evaki17

evaki17

    iPH User

  • 182 μηνύματα
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κινητό: iPhone XS
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen

Δημοσίευση 22/05/2018 - 15:11

Παιδιά συγγνώμη, αλλά δεν έχω καταλάβει τι παίζει με το apple care. Για iPhone με ενδιαφέρει. Μπορείς να το πάρεις (apple care) από οπουδήποτε στην Ευρώπη και να σου αναγνωριστεί μετά οπουδήποτε στην Ευρώπη; Και τι καλύπτει αυτό; Και προσωπική φθορά; Αν μου σπάσει δλδ, μου το αντικαθιστά;

#1923   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 22/05/2018 - 15:45

Καταρχάς η αγορά του AppleCare για iPh θα πρέπει να γίνει απο Apple Store. 

 

Μπορείς και Online.

 

Απο 'κει και πέρα για το σπάσιμο οθόνης, απλά το κόστος είναι μικρότερο σε σχέση με κάποιον που δεν έχει και η συσκευή του έχει βγεί αυτομάτως εκτός εγγύησης.

 

Περισσότερα εδώ.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1924   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 719 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 25/05/2018 - 12:25

Έκανα το λάθος και αγόρασα ένα SΕ από σκρουτζομάγαζο… μιας και στα επίσημα δεν το έβρισκα διαθέσιμο. Στην τιμή η διαφορά δεν ήταν μεγάλη.

 

Το τηλέφωνο έχει πιο θερμό χρώμα στο πάνω μέρος της οθόνης (ελάχιστα αλλά αντιληπτό) και ένα μικρό βαθούλωμα στην πλάτη, που φάνηκε πριν βγει η ζελατίνα.

 

Αν και με καλές κριτικές το κατάστημα, η συμπεριφορά τραμπουκίστικη… και αστεία !!!!

 

Το βαθούλωμα στην πλάτη του τηλεφώνου και να μου λέει ότι θα το στείλει στην μεταφορική εταιρεία που μου το έστειλε για πραγματογνωμοσύνη θεωρώντας την υπαίτια για χτύπημα στην μεταφορά ...

 

Εγώ πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια και άλλα τέτοια γραφικά...

 

Αν το στείλω μόνος σε επίσημο service provider θα το καλύψουν ; Την οθόνη ή και το βαθούλωμα ; Είναι δώρο για συγγενή και δε θέλω να τον τρέξω όπως του αξίζει. Υπήρχε θέμα με τις οθόνες στα SE ώστε να το αλλάξουν χωρίς να σταθούν στο βαθούλωμα ;

 

Στο checkcoverage δείχνει κάλυψη μέχρι 24/05/2019. Εγώ το άνοιξα σήμερα 25/05.

 

Το τηλέφωνο είναι space grey. Στο checkcoverage γράφει μόνο iPhone SE και δείχνει ένα Gold.

 

Υπάρχουν τέτοιες αποκλίσεις ;


Τελευταία επεξεργασία από: DiS, 25/05/2018 - 12:35


#1925   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/05/2018 - 12:46

Καταρχάς για ποιο κατάστημα μιλάμε? Δεν είναι κακό να προλάβεις άλλους που θα σκεφτούν την αγορά.

 

Απο την άλλη να μη το στείλεις πουθενά εσύ.

 

Να κυνηγήσεις το κατάστημα. Που προφανώς και δεν έγινε απο τη μεταφορική..

 

Επίσης, μήπως η αγορά είχε γίνει Online?

 

To Coverage της Apple πάντα δείχνει +/- 1 μέρα.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1926   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 719 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 25/05/2018 - 13:03

Καταρχάς για ποιο κατάστημα μιλάμε? Δεν είναι κακό να προλάβεις άλλους που θα σκεφτούν την αγορά.

Απο την άλλη να μη το στείλεις πουθενά εσύ.

Να κυνηγήσεις το κατάστημα. Που προφανώς και δεν έγινε απο τη μεταφορική..

Επίσης, μήπως η αγορά είχε γίνει Online?

To Coverage της Apple πάντα δείχνει +/- 1 μέρα.

Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να αναφέρω το κατάστημα. Ίσα ίσα μιας και συχνά έχει αναφερθεί με θετικά σχόλια πολύ θα ήθελα να το αναφέρω.

Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι «σωστή». Θα μπορούσε απλώς να μου πει στειλτο πίσω να το στείλουμε στο service για έλεγχο doa. Ακόμα και η κορυφαία από προσωπική εμπειρία document το ίδιο κάνει.

Το ότι αυτός πάει να μπλέξει την μεταφορική και όλες τις άλλες μπούρδες που ανέφερε δε σημαίνει ότι είναι εκτός των «ορίων» του ώστε να το αναφέρω δημοσίως.

Μόλις του ανέφερα ότι είναι αστείο να ισχυρίζεται πως η πλάτη χτυπήθηκε κατά τη μεταφορά σε συσκευή που στη συσκευασία είναι με την πλάτη προς τα μέσα μου είπε οκ, μετά θα πάει στο επίσημο service.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να καθυστερήσω. Όπως έγραψα είναι δώρο και είναι ήδη λίγο άβολο το θέμα.

#1927   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/05/2018 - 13:29

Τότε πολύ απλά περιμένεις να εγκριθεί η αντ/σταση.

 

Δεν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1928   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 719 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 25/05/2018 - 13:59

Ναι, μέσω του "αστείου" καταστήματος οπότε και θα καθυστερήσει περισσότερο λόγω μεταφορικής και όλων των άλλων ιστοριών ή θα με εξυπηρετήσει κατευθείαν premium service provider ?

 

Για το βαθούλωμα δεν νομίζω να μου άλλαζε συσκευή επίσημος επισκευαστής. Θα θεωρούταν δική μου υπαιτιότητα μιας και δεν αποδεικνύεται.

 

Για την οθόνη όμως δεν πρέπει να αντικαταστήσει συσκευή ;



#1929   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 25/05/2018 - 14:12

Ναι, μέσω του "αστείου" καταστήματος οπότε και θα καθυστερήσει περισσότερο λόγω μεταφορικής και όλων των άλλων ιστοριών ή θα με εξυπηρετήσει κατευθείαν premium service provider ?

 

Για το βαθούλωμα δεν νομίζω να μου άλλαζε συσκευή επίσημος επισκευαστής. Θα θεωρούταν δική μου υπαιτιότητα μιας και δεν αποδεικνύεται.

 

Για την οθόνη όμως δεν πρέπει να αντικαταστήσει συσκευή ;

Αν αποφάσισε να μπλέξει με τη μεταφορική και να πληρωθεί αποζημίωση υπομονή...

 

Πάνως καλό είναι σε περιπτώσεις αγοράς ακριβών προιόντων να τραβάμε video το unboxing (εγώ αυτό κάνω) όπως κάνουν και στο εξωτερικό. Αν διαπιστώσουμε πρόβλημα στέλνουμε το βίντεο μαζί με το αίτημα αποζημίωσης στον πωλητή και λύνεται το θέμα χωρίς πολλές συζητήσεις. Για να μπορεί και αυτός να αποδείξει με τη σειρά του στον κατασκευαστή οτι ήρθε με πρόβλημα. Αν το κουτί δεν είναι χτυπημένο λογικά θα το δεχτεί χωρίς πολλά-πολλά.



#1930   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 719 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 25/05/2018 - 14:45

Αν αποφάσισε να μπλέξει με τη μεταφορική και να πληρωθεί αποζημίωση υπομονή...

Πάνως καλό είναι σε περιπτώσεις αγοράς ακριβών προιόντων να τραβάμε video το unboxing (εγώ αυτό κάνω) όπως κάνουν και στο εξωτερικό. Αν διαπιστώσουμε πρόβλημα στέλνουμε το βίντεο μαζί με το αίτημα αποζημίωσης στον πωλητή και λύνεται το θέμα χωρίς πολλές συζητήσεις. Για να μπορεί και αυτός να αποδείξει με τη σειρά του στον κατασκευαστή οτι ήρθε με πρόβλημα. Αν το κουτί δεν είναι χτυπημένο λογικά θα το δεχτεί χωρίς πολλά-πολλά.

Προφανώς κανένα σημάδι στο κουτί.

Σε ακριβά προϊόντα κι εγώ βιντεοσκοπώ.

Σε τηλέφωνο 300€ και ειδικά όταν πρόκειται για δώρο τι να βιντεοσκοπήσεις ; Το φωτογράφισα μόλις είχε αφαιρεθεί η μισή πίσω ζελατίνα.

Αν δε θέλει ο άλλος να σε καλύψει και θέλει να στην σπάσει θα σου βγάλει και το βίντεο πειραγμένο.

#1931   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:11

Ναι, μέσω του "αστείου" καταστήματος οπότε και θα καθυστερήσει περισσότερο λόγω μεταφορικής και όλων των άλλων ιστοριών ή θα με εξυπηρετήσει κατευθείαν premium service provider ?

 

Για το βαθούλωμα δεν νομίζω να μου άλλαζε συσκευή επίσημος επισκευαστής. Θα θεωρούταν δική μου υπαιτιότητα μιας και δεν αποδεικνύεται.

 

Για την οθόνη όμως δεν πρέπει να αντικαταστήσει συσκευή ;

Μια λες "τραμπουκίστική", "αστείο" και μια " η στάση είναι σωστή". Τελικά τι απο τα 2 είναι?

 

Δεν έχει καμιά σχέση το όποιο εξουσιοδοτημένο όταν έχεις ανακαλύψει βαθούλωμα Out Of The Box.

 

Κυνηγάς αυτόν που στο πούλησε. Η εγγύηση έτσι και αλλιώς είναι αρμοδιότητα του πωλητή.

 

Γενικότερα για το όλο πρόβλημα, η συσκευή στις περισσότερες των περιπτώσεων με το βαθούλωμα βγαίνει εκτός εγγύησης.

 

Τα ανακα/σμένα πάλι έχουν περιοριστεί και γίνεται αντ/σταση του ελαττωματικού. Στη δική σου περίπτωση η οθόνη.

 

Το ιδανικό θα ήταν τη συσκευασία να την άνοιγες μπροστά τους. Προσωπικά τόσα χρόνια έτσι κάνω.

 

Επειδή σε ρώτησα και πιο πάνω, αν την αγορά την είχες κάνει Online, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 25/05/2018 - 15:13

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1932   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 719 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:34

Το ότι είναι χαζός δε σημαίνει ότι δεν είναι και τυπικός.

 

Να του επιστρέψω το προϊόν μου ζήτησε. Τυπικός. Άσχετα αν το είπε με μαλακισμένο τρόπο (πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια) και θέλει να κάνει την όλη διαδικασία να καθυστερήσει (εμπλοκή μεταφορικής). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα και σε προβληματίζει...

 

Και για την ακρίβεια έγραψα : <<Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι "σωστή">>. "Σωστή" και όχι σωστή.

 

Η οδηγία για την υπαναχώρηση αναφέρει ρητώς πως " Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο ". https://europa.eu/yo...ns/index_el.htm

 

Ένα κινητό τηλέφωνο που έχεις διαπιστώσει την ελαττωματική του οθόνη δεν είναι αχρησιμοποίητο προϊόν.

 

Και όπως ανέφερα πάλι το τηλέφωνο δωρίστηκε ! Έλεγχος, βιντεοσκοπήσεις κτλ απλώς δεν παίζουν !

 

Κάποιο πιο ρεαλιστικό σενάριο αν είναι εφικτό...


Τελευταία επεξεργασία από: DiS, 25/05/2018 - 15:38


#1933   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 25/05/2018 - 15:48

Το ότι είναι χαζός δε σημαίνει ότι δεν είναι και τυπικός.

 

Να του επιστρέψω το προϊόν μου ζήτησε. Τυπικός. Άσχετα αν το είπε με μαλακισμένο τρόπο (πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια) και θέλει να κάνει την όλη διαδικασία να καθυστερήσει (εμπλοκή μεταφορικής). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα και σε προβληματίζει...

 

Και για την ακρίβεια έγραψα : <<Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι "σωστή">>. "Σωστή" και όχι σωστή.

 

Η οδηγία για την υπαναχώρηση αναφέρει ρητώς πως " Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο ". https://europa.eu/yo...ns/index_el.htm

 

Ένα κινητό τηλέφωνο που έχεις διαπιστώσει την ελαττωματική του οθόνη δεν είναι αχρησιμοποίητο προϊόν.

 

Και όπως ανέφερα πάλι το τηλέφωνο δωρίστηκε ! Έλεγχος, βιντεοσκοπήσεις κτλ απλώς δεν παίζουν !

 

Κάποιο πιο ρεαλιστικό σενάριο αν είναι εφικτό...

Το πιο ρεαλιστικό σενάριο είναι να περιμένεις να σου απαντήσει ο πωλητής ή στην χειρότερη να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων για να πας άμεσα να πάρεις άλλο...αν και μου φαίνεται δύσκολο να το δεχτεί.



#1934   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 25/05/2018 - 16:54

Το ότι είναι χαζός δε σημαίνει ότι δεν είναι και τυπικός.

 

Να του επιστρέψω το προϊόν μου ζήτησε. Τυπικός. Άσχετα αν το είπε με μαλακισμένο τρόπο (πουλάω τηλέφωνα 17 χρόνια) και θέλει να κάνει την όλη διαδικασία να καθυστερήσει (εμπλοκή μεταφορικής). Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα και σε προβληματίζει...

 

Και για την ακρίβεια έγραψα : <<Αλλά, προς το παρόν, η στάση του είναι "σωστή">>. "Σωστή" και όχι σωστή.

 

Η οδηγία για την υπαναχώρηση αναφέρει ρητώς πως " Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο ". https://europa.eu/yo...ns/index_el.htm

 

Ένα κινητό τηλέφωνο που έχεις διαπιστώσει την ελαττωματική του οθόνη δεν είναι αχρησιμοποίητο προϊόν.

 

Και όπως ανέφερα πάλι το τηλέφωνο δωρίστηκε ! Έλεγχος, βιντεοσκοπήσεις κτλ απλώς δεν παίζουν !

 

Κάποιο πιο ρεαλιστικό σενάριο αν είναι εφικτό...

Βασικά προσπαθώ να καταλάβω τόση ώρα τι περιμένεις να σου πούμε και να διαβάσεις.

 

Αλήθεια δεν έχω καταλάβει που κολλάς τελικά.

 

Όσο για την υπαναχώρηση το οτι εν/ποιήθηκε δε παίζει κανένα ρόλο.

 

Εύχομαι να βγάλεις τελικά άκρη όπως και να 'χει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#1935   DiS

DiS

    iPH Addict

  • 719 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 25/05/2018 - 18:11

Βασικά προσπαθώ να καταλάβω τόση ώρα τι περιμένεις να σου πούμε και να διαβάσεις.

Αλήθεια δεν έχω καταλάβει που κολλάς τελικά.

Όσο για την υπαναχώρηση το οτι εν/ποιήθηκε δε παίζει κανένα ρόλο.

Εύχομαι να βγάλεις τελικά άκρη όπως και να 'χει.

Με συγχωρείς αλλά νομίζω ότι το διατύπωσα σαφώς το τι ρωτάω να μάθω.

Αν, λόγω της «περίεργης» συμπεριφοράς του πωλητή μπορώ να απευθυνθώ απευθείας στο επίσημο service. Και μιας και το ανεπαίσθητο σημάδι το service μάλλον δε θα το δεχτεί, αν η κατάσταση της οθόνης δικαιολογεί αντικατάσταση.

6b122b6fa300c63c6d7fb3fa8522e83f.jpgb0079bb04be089ba5fe48d307f83d8ac.jpg1ffeccc2ac38ad0b73078576448c095c.jpg

Θα βγάλω άκρη και με τον πωλητή, δεν αμφιβάλλω. Αλλά με αυτά που μου ανέφερε η συσκευή η ίδια ή κάποια αντικατάστασή της θα κάνει διπλάσιο χρόνο να επιστραφεί.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 19

0 μέλη, 19 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες