Καλησπέρα παιδιά,
Έχει ένα ipad mini 2 η γυναίκα μου και πρίν λίγες ημέρες μου είπε οτι ενώ το φορτίζει πολλές φορές (όχι πάντα) οταν το άναβε ξανά την επόμενη ημέρα το έβρισκε με 2% μπαταρία.
Το πήρα λοιπόν να το ελέγξω και κατευθείαν πρόσεξα εκτός του αρχικού προβλήματος και ένα καμμένο pixel στην οθόνη που κάνει μπάμ σε μαύρο φόντο
Η μονοετής εγγύηση έχει λήξει και ειναι αγορασμένο απο Γερμανο.
Χθές λοιπόν και αφού έχω διαβάσει αρκετές σελίδες του νήματος πήγα στον Γερμανό με χαλαρή και διερευνητική διάθεση.
Ο τεχνικός του service μου είπε οτι πρέπει να μιλήσω με infoquest και οτι αυτοί (Γερμανός) έχουν εντολή οτι καλύπτεται με την μονοετή εγγύηση ενώ μου είπε και καλύτερα να μην αναφέρω για την μπαταρία αλλά μόνο για το pixel μιας και η μπαταρία ειναι στα αναλώσιμα και παίζει να μην περαστεί εγγύηση.
Σήμερα λοιπόν κάλεσα αρχικά την Document που έχω καλή εμπειρία και μου πρότειναν να πάω απο εκεί και να κάνουμε αίτημα στην apple οσο αφόρα την επισκευή βάση Ευρωπαικής Νομοθεσίας μαζί με 25ε τα οποία αν εγκριθεί η επισκευή εντός εγγύησης θα μου επιστραφούν.Ειδάλλως θα με ενημερώσουν για το κόστος επισκευής και αν δεχτώ να προχωρήσουν σε αυτή (κρατώντας τα 25ε)
Αμέσως μετά πήρα την τηλεφωνική υποστήριξη του Γερμανού (όπως διάβασα εδώ μέσα) οι οποίοι με παρέπεμψαν στο κοντινότερο κατάστημα τους οπού απο εκεί αυτοί θα έκαναν τη διαδικασία με το service της apple....φυσικά δεν τους ανέφερα οτι ήδη είχα πάει και έλεγαν άλλα γι'άλλα
Τέλος πήρα και την infoquest που μου πρότειναν το ίδιο ακριβώς με την document χωρίς όμως να αναφέρουν κάτι για χρέωση (25ε)
Πως προτείνετε να προχωρήσω? Επίσης όσο αφορά το θέμα της μπαταρίας να το αναφέρω?
Όπως καταλαβαίνεται δεν με νοιάζει αν καθυστερήσει η διαδικασία μιας και δεν ειναι τηλέφωνο για να μείνω ξεκρέμαστος αλλά πιό πολύ με νοιάζει να μου βγεί όσο το δυνατόν πιο "αναίμακτα" απο οικονομικής πλευράς. Τέλος φυσικά θα ήθελα η επισκευή να γίνει απο επίσημο service και όχι απο όποιον να'ναι τεχνικό του Γερμανού...