Ναι. Η InfoQuest υπεύθυνη για συσκευές εξωτερικού.
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
Ad
#572
Δημοσίευση 15/06/2014 - 17:02
iPhone 5S
Serial Number: F93
Check another serial number
Valid Purchase Date
A validated purchase date lets Apple quickly find your product and provide the help you need.
Telephone Technical Support: Expired
You are eligible to purchase telephone technical support from an Apple Advisor.
Contact Apple Support
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: 02 February 2015
You may have consumer law rights - in the EEA and Switzerland, national consumer laws entitle consumers to obtain from the seller, free of charge, repair or replacement of products that have a lack of conformity for a minimum of 2 years from delivery, and longer under the local law of some countries. For more details, click here.
#573
Δημοσίευση 15/06/2014 - 17:02
#574
Δημοσίευση 15/06/2014 - 17:06
#575
Δημοσίευση 15/06/2014 - 20:37
2 YEARS.....
Συνημμένα αρχεία
#576
Δημοσίευση 15/06/2014 - 20:44
Εμένα παντως λεει ακομα 2014 αλλα το κειμενο απο κατω εχει αλλαξει!
Screen Shot 2014-06-15 at 21.42.26.png 124.6KB 36 λήψεις
#577
Δημοσίευση 15/06/2014 - 20:45
Εμένα παντως λεει ακομα 2014 αλλα το κειμενο απο κατω εχει αλλαξει!
Screen Shot 2014-06-15 at 21.42.26.png
Κ σε εμένα το ίδιο .....γιατί όμως ;
#578
Δημοσίευση 15/06/2014 - 20:56
Το μόνο που έκαναν, να προσθέσουν (επιτέλους και εκεί) τη νομική ανακοίνωση που ισχύει χρόνια τώρα.
http://www.apple.com...hone-greek.html
Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.
#579
Δημοσίευση 15/06/2014 - 23:29
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
ένας φίλος εφερε απο Πολωνια ενα 5s, model Α1530 καλύπτεται απο ευρωπαϊκη εγγυηση...?....
#580
Δημοσίευση 16/06/2014 - 01:33
Πολυ ευχαριστα νεα
#581
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:16
Λοιπόν πήγα στους φωστήρες και με εκνευρισαν...Μου έλεγαν ότι η εγγύηση ειναι 1 χρόνο με βάση το τι τους λέει η κοσμοτε. Τους έδειξα το χαρτί από τη σελίδα της Apple που λέει για τα δυο χρόνια και μου έδειξαν ένα της κοσμοτε που γράφει ένα χρόνο. Επίσης μου είπαν να πάρω τηλέφωνο την κοσμοτε και να τους μηνυσω και ότι δεν μπορούν οι υπάλληλοι να συζητάνε νομικά θέματα. Τελικά μου είπαν να θέλω να το στείλω με έξοδα 9€ και κατα πάσα πιθανότητα θα βγει εκτός εγγύησης οπότε θα πληρώσω κ αλλα. Τι να κάνω τωρα;;Η φυσιολογική φθορά δεν είναι πρόβλημα..
Ειδικά στο 5 με το "σήμα κατατεθέν" ξέβαμα. Εκτύπωσε και αυτό και ζήτα να σταλεί μαζί με τη συσκευή.
#582
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:19
Λοιπόν πήγα στους φωστήρες και με εκνευρισαν...Μου έλεγαν ότι η εγγύηση ειναι 1 χρόνο με βάση το τι τους λέει η κοσμοτε. Τους έδειξα το χαρτί από τη σελίδα της Apple που λέει για τα δυο χρόνια και μου έδειξαν ένα της κοσμοτε που γράφει ένα χρόνο. Επίσης μου είπαν να πάρω τηλέφωνο την κοσμοτε και να τους μηνυσω και ότι δεν μπορούν οι υπάλληλοι να συζητάνε νομικά θέματα. Τελικά μου είπαν να θέλω να το στείλω με έξοδα 9€ και κατα πάσα πιθανότητα θα βγει εκτός εγγύησης οπότε θα πληρώσω κ αλλα. Τι να κάνω τωρα;;
Τι σχέση έχει η Cosmote έπρεπε να τους πεις. Ο νόμος τι λέει.
Πήγαινε ξανά απο εκεί και ζήτησε να σταλεί η συσκευή μαζί με τα παραπάνω χαρτιά στο Service.
Αν πάλι συνεχίζουν τα δικά τους, ζήτα το ονομ/νο του υπαλλήλου που σε εξηπηρέτησε μαζί και του υπευθύνου του καταστήματος.
Αν σε ρωτήσουν γιατι, "για να διασφαλίσω τα νόμιμα δικαιώματα μου".
#583
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:23
H infoquest πια δέχεται ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ στους καταναλωτές τα 2 χρόνια εγγύησης των συσκευών.
Σήμερα μια κυρία πριν απο εμένα έφερε ένα iPad mini για κάποιο πρόβλημα που είχε.
Ο υπάλληλος την ενημέρωσε ότι ο πρώτος χρόνος έχει περάσει , οπότε θα χρειαστεί να του δείξει και την απόδειξη αγοράς.
Του την έδωσε και ο ίδιος της ειπε : "Αν δεν βγει εκτός εγγύησης για οποιονδήποτε λόγο (π.χ. κακή χρήση απο μέρους σας ή υγρασία) , η συσκευή είναι εντός εγγύησης και καλύπτεστε κανονικα".
Να λοιπόν που η επιμονή κάνει θαύματα. Όλοι αρχίζουν να συμμορφώνονται.
#584
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:37
Τους έδειχνα το χαρτί από τη σελίδα της Apple και πρακτικά τους το πέταγα μπροστά στα ματιά τους αλλα δε μπήκαν στο. Κόπο να το διαβάσουν. Επέμεναν ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα να μιλήσω με την κοσμοτε και να κινηθώ νομικά. Αυτοί λεει δεν ειναι αρμόδιοι για αυτά τα θέματα και απλά ακολουθούν εντολές. Ακόμα και στη σελίδα της κοσμοτε γράφει για τα δυο χρόνια!Τι σχέση έχει η Cosmote έπρεπε να τους πεις. Ο νόμος τι λέει.
Πήγαινε ξανά απο εκεί και ζήτησε να σταλεί η συσκευή μαζί με τα παραπάνω χαρτιά στο Service.
Αν πάλι συνεχίζουν τα δικά τους, ζήτα το ονομ/νο του υπαλλήλου που σε εξηπηρέτησε μαζί και του υπευθύνου του καταστήματος.
Αν σε ρωτήσουν γιατι, "για να διασφαλίσω τα νόμιμα δικαιώματα μου".
Επίσης τους είπα να το στείλουν μαζί με τα χαρτιά αλλα επέμεναν ότι θα βγει εκτός εγγύησης και υποτίθεται μου το λένε για να γλίτωσω 9€ έξοδα αποστολής.
#585
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:44
Είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο ανίδεοι που μένουν στο "12 μήνες" χωρίς να διαβάσουν τη συνέχεια που μιλάει για τα 2 χρόνια.
Screen Shot 2014-06-16 at 3.42.58 PM.png 46.59KB 29 λήψεις
Τους έδειχνα το χαρτί από τη σελίδα της Apple και πρακτικά τους το πέταγα μπροστά στα ματιά τους αλλα δε μπήκαν στο. Κόπο να το διαβάσουν. Επέμεναν ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα να μιλήσω με την κοσμοτε και να κινηθώ νομικά. Αυτοί λεει δεν ειναι αρμόδιοι για αυτά τα θέματα και απλά ακολουθούν εντολές. Ακόμα και στη σελίδα της κοσμοτε γράφει για τα δυο χρόνια!
Επίσης τους είπα να το στείλουν μαζί με τα χαρτιά αλλα επέμεναν ότι θα βγει εκτός εγγύησης και υποτίθεται μου το λένε για να γλίτωσω 9€ έξοδα αποστολής.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 41
0 μέλη, 41 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες