"Οδηγίες από πάνω.." Πόσο ανίδεοι..Είμαι σίγουρος ότι είναι τόσο ανίδεοι που μένουν στο "12 μήνες" χωρίς να διαβάσουν τη συνέχεια που μιλάει για τα 2 χρόνια.
Screen Shot 2014-06-16 at 3.42.58 PM.png
Πηγή
Εγγύηση Apple στην Ελλάδα. Τι ισχύει τελικά ;
#586
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:47
Ad
#587
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:49
"Οδηγίες από πάνω.." Πόσο ανίδεοι..
Απλά δεν ήθελαν να σε εξυπηρετήσουν.
Όπως είπε κ ο Νίκος πήγαινε παλι και ζητά και τα στοιχεία τους.
Και τραβά τους μια καταγγελία να ισιωσουν!
#588
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:49
Τους έδειχνα το χαρτί από τη σελίδα της Apple και πρακτικά τους το πέταγα μπροστά στα ματιά τους αλλα δε μπήκαν στο. Κόπο να το διαβάσουν. Επέμεναν ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα να μιλήσω με την κοσμοτε και να κινηθώ νομικά. Αυτοί λεει δεν ειναι αρμόδιοι για αυτά τα θέματα και απλά ακολουθούν εντολές. Ακόμα και στη σελίδα της κοσμοτε γράφει για τα δυο χρόνια!
Επίσης τους είπα να το στείλουν μαζί με τα χαρτιά αλλα επέμεναν ότι θα βγει εκτός εγγύησης και υποτίθεται μου το λένε για να γλίτωσω 9€ έξοδα αποστολής.
Σου είπα πιο πίσω τι θα κάνεις.
Ζήτησε να σταλεί με τα χαρτιά εκτυπωμένα. Αν πάλι ξεκινήσουν τα δικά τους, πάρε τα ονόματα.
#589
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:52
Του ζήτησα ΝΑ ΤΟ κάνει αυτο και μου είπε και πάλι εκτός εγγύησης θα το βγάλουν. Όπως επίσης του είπα να γράψει ότι δεν έχει υγρασία και μου είπε ότι δε μπορεί να το κάνει αυτο..Αν η συσκευή λεει δεν έχει υγρασία, δε θα τη βγάλουν με υγρασία. Οι τεχνικοί δε θέλουν να εξαπατήσουν. Σε αυτο μπορώ να επιμεινω;Σου είπα πιο πίσω τι θα κάνεις.
Ζήτησε να σταλεί με τα χαρτιά εκτυπωμένα. Αν πάλι ξεκινήσουν τα δικά τους, πάρε τα ονόματα.
#590
Δημοσίευση 16/06/2014 - 14:57
Ασ'τους να λένε ο,τι θέλουν.
Για την υγρασία απλά θα βγάλεις φώτο αυτόν που υπάρχει στο SIM Tray, να φαίνεται και το ΙΜΕΙ απο την απόδειξη αγοράς. ή το S/N στο κουτί.
Όταν θα σου το αντικαταστήσουν, πήγαινε μια βολτά μετά στον "επιστήμονα" που σου 'πε τα παραπάνω να του πεις ένα γειά.
Φυσικά έχεις επιλογή για Case iD στο Support της Apple αλλά και τηλ στο Συνήγορο του Καταναλωτή.
#591
Δημοσίευση 16/06/2014 - 15:47
Στο support της Apple αναφέρω το γεγονός; Τι εννοείς;Ασ'τους να λένε ο,τι θέλουν.
Για την υγρασία απλά θα βγάλεις φώτο αυτόν που υπάρχει στο SIM Tray, να φαίνεται και το ΙΜΕΙ απο την απόδειξη αγοράς. ή το S/N στο κουτί.
Όταν θα σου το αντικαταστήσουν, πήγαινε μια βολτά μετά στον "επιστήμονα" που σου 'πε τα παραπάνω να του πεις ένα γειά.
Φυσικά έχεις επιλογή για Case iD στο Support της Apple αλλά και τηλ στο Συνήγορο του Καταναλωτή.
#593
Δημοσίευση 16/06/2014 - 16:18
Το τι έγινε ακριβώς, θα ζητήσεις να ανοίξεις και Case iD αν δεν το κάνουν μόνοι τους.
καλως νικο, ευχαριστω. θα το παω αυριο για αρχη σε αλλο γερμανο και αν συνεχισουν τα δικα τους θα κινηθω ετσι.
#595
Δημοσίευση 16/06/2014 - 17:33
#596
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:21
επανέρχομαι με το θέμα της εγγύησης αναφορικά με το 5
αφου με κάνανε μπαλάκι , apple, cosmote , γερμανος επειτα απο πολλες μερες αναμονής δίχως να βγάλω άκρη και με την συσκευή να κλικ άρει , αποφάσισα να στείλω ενα ωραιότατο email στην εξυπηρέτηση πελατών της cosmote . αφου ανέφερα τα παντα σας δινω και την απάντηση της εταιρίας
Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που διαθέσατε για να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σχετικά με το αίτημα σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συσκευή iPhone και τα αξεσουάρ της καλύπτονται με 12μηνη χρονική εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς της, όπως αυτή εμφανίζεται στο αντίστοιχο παραστατικό πώλησης.
Σε περίπτωση εμφάνισης πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος εντός 2 ετών από την πώληση, ισχύουν οι περί πώλησης διατάξεις του Αστικού Κώδικα αναφορικά με τη διόρθωση, αντικατάσταση κλπ., του προϊόντος, ανεξαρτήτως της γραπτής εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.
Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:
http://www.cosmote.g...tion/iPhone_Prs
Σε κάθε περίπτωση να σας πληροφορήσουμε ότι θα χρειαστεί να παραδώσετε την συσκευή σε ένα από τα συνεργαζόμενα καταστήματα του δικτύου πωλήσεων ( ΟΤΕ, GERMANOS) ώστε να σταλεί η συσκευή στο service και να ελεγχθεί
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για να συζητήσουμε ό,τι περαιτέρω επιθυμείτε.
Με εκτίμηση,
Για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 17/06/2014 - 14:44
Μerge
#597
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:25
αφου με κάνανε μπαλάκι , apple, cosmote , γερμανος επειτα απο πολλες μερες αναμονής δίχως να βγάλω άκρη και με την συσκευή να κλικ άρει , αποφάσισα να στείλω ενα ωραιότατο email στην εξυπηρέτηση πελατών της cosmote . αφου ανέφερα τα παντα σας δινω και την απάντηση της εταιρίας
Από cosmote το πήρες ;
#598
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:27
#599
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:28
εννοείται πως το service θα γίνει απο τεχνικό της cosmote ....το αναφέρει ρητά στο σύνδεσμο !!!και ρωτάω εγω τωρα ...τι κανω ;;;
Εγώ κατάλαβα ότι το δέχτηκαν οπότε το στέλνεις κανονικά ....
#600
Δημοσίευση 17/06/2014 - 14:28
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 48
0 μέλη, 48 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες