Καλησπέρα μιας και ο δικός μου Γολγοθάς μάλλον τελείωσε είπα να γράψω εδώ τι συνέβη σε μένα για να δει ο κόσμος πόσο κλέφτες, ψεύτες και υποκριτές είναι όλες οι εταιρίες και να ξέρουν να επιμένουν για αυτά που δικαιούνται.
Μου είχε κάνει δώρο ένας παλιός και καλός φίλος του πατέρα μου από το Καναδά ένα iphone 5 που το αγόρασε από τη Vodafone όταν επισκέφτηκε την Ελλάδα σαν έκπληξη. Το κινητό δούλευε μια χαρά το πρώτο χρόνο αλλά μετά για κάποιο λόγο άρχισε να κάνει διάφορα περίεργα όπως πχ να παγώνει και να κλείνει να αργεί να πάρει μπροστά μετά κτλ κτλ με αποτέλεσμα το προηγούμενο μήνα να σβήσει τελείως και να μην δέχεται καν καινούργιο λογισμικό. Οπότε το πήγα στο κατάστημα της Vodafone που έχω κοντά μου για να το δώσουν για επισκευή μιας και ήξερα για τα 2 χρόνια εγγύησης.
Μετά από 5-6 μέρες τώρα με πήραν τηλέφωνο και μου παν ότι η επισκευή κοστίζει γύρω στα 250 ευρώ και αν δέχομαι να τα πληρώσω. Εκεί άρχισαν φυσικά τα ευτράπελα μιας και τους εξηγούσα συνέχεια ότι το κινητό είναι μέσα στα 2 χρόνια εγγύησης. Αυτοί φυσικά έκαναν τους ανήξερους και δε το δέχονταν. Έφτασα σε ένα σημείο μετά από μέρες με πολλά τηλεφωνήματα και πάρε δώσε να μαλώσω με την τελευταία διότι και δεν ήξερε το νόμο και θύμωνε που επέμενα (μακάρι να είχα κρατήσει το όνομα της αλλά μέσα στα νεύρα μου το ξέχασα). Οπότε γυρίζω στο πατέρα μου και του λέω τέλος δε ξανά ασχολούμαι θα επιστραφεί και δε το φτιάχνω μόνο και μόνο γιατί δεν ήθελα να τους δώσω δίκαιο.
Ο πατέρας μου όμως έκανε και αυτός μια προσπάθεια μόνος του παίρνοντας τηλέφωνο και αυτός στο 13830 (το τηλ. Της Vodafone) και κάνοντας και αυτός μια δήλωση με τους νόμους κτλ και περίμενε μετά να του απαντήσουν.
Προχτές του ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι δε το δέχτηκαν οπότε χωρίς να το ξέρω είπε να το φτιάξουν και θα τα πληρώσει αυτός. Το όλο θέμα μου το είπε χτες εμένα. Σήμερα τώρα ξαφνικά δέχομαι ένα τηλεφώνημα από κινητό Vodafone και μου είπε η κυρία εκεί ότι είδε το θέμα μου (λογικά μια από τις δεκάδες δηλώσεις μου) και ότι αν και τα apple έχουν 1 χρόνο (!) δέχονται αυτοί να μου κάνουν μια ελάφρυνση και να πληρώσω μόνο 80-100 ευρώ από τα 250 ευρώ. Εγώ της είπα γιατί πλέον είχα κουραστεί με το θέμα ότι θα το δεχτώ και ότι θα επικοινωνήσω μαζί της εντός της ημέρας γιατί ήθελε κάποια στοιχεία και ήμουν στη δουλειά.
Και εδώ είναι το ωραίο της υπόθεσης…μετά από 5 λεπτά παίρνει τηλέφωνο ο πατέρας μου και μου λέει ότι τον πείρε μια γυναίκα από τη Vodafone (ναι το έλεγξα ήταν η ίδια με εμένα) και του είπε ότι είδε τη δήλωση του και η Vodafone δέχεται να καλύψει ΠΛΗΡΩΣ το ποσό της αποκατάστασης κάτι που φυσικά ο πατέρας μου δέχτηκε.
Η Vodafone προφανώς δεν κατάλαβε ότι ήταν το ίδιο κινητό μιας και είχαμε πάρει τηλέφωνο από διαφορετικούς αριθμούς. Οπότε πιστεύω να καταλάβατε τι κάνει η εταιρία για να μπορέσει να γλιτώσει κάποια λεφτά. Για το ίδιο πρόβλημα δέχεται του ενός και το παίζει καλός Σαμαρείτης (θαρρείς και εμείς τρώμε κουτόχορτο) λέγοντας ότι αν και δεν έχουν υποχρέωση θα μου μειώσουν το κόστος επισκευής.
Οπότε με όλα αυτά θέλω να σας δείξω ότι θα πρέπει να επιμείνετε με κάθε μέσο γιατί απέδειξε η Vodafone ότι όλες αυτές οι εταιρίες είναι κλέφτες, απλοί κοινοί κλέφτες.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-Νίκος