θα βρεις και αν δεν βρεις θα ανοιξεις ενα case στην apple και τοτε σιγουρα θα βρειςθα βρω ακρη εκει λες?
Τελευταία επεξεργασία από: vdkour, 12/01/2016 - 14:01
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:00
θα βρεις και αν δεν βρεις θα ανοιξεις ενα case στην apple και τοτε σιγουρα θα βρειςθα βρω ακρη εκει λες?
Τελευταία επεξεργασία από: vdkour, 12/01/2016 - 14:01
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:01
για δωσε μου λεπτομερειες για το case?τηλεφωνικα?με email?
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:03
θα βρω ακρη εκει λες?
Θα βρεις,αλλά για να έχεις και μία ακόμη δικλείδα που μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια,κάνε μια κλήση στο Ελληνικό AppleCare (από σταθερό 0080044145417),να πάρεις έναν αριθμό υπόθεσης...Όπως όμως αναφέρει ένας εκ των admin πιό πάνω,δεν αναμένεται να μην βγάλεις άκρη...
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:36
πηρα τηλ αλλα παλι ακρη δεν βγαινει.ενας χρονος ειναι.τον δευτερο χρονο απο το καταστημα
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:42
θελω την βοηθεια σας.μιλησα πριν λιγο με την isystems και το καταστημα που βρισκεται στη μεσογειων.εχω το Iphone 6 με το μισοφεγγαρο στην μπροστα καμερα και πηρα για να το παω για αντικατασταση,το κινητο ειναι πανω απο χρονο και ειναι αγορασμενο απο μεγαζι στο skroutz και με χωρα εισαγωγης την αγγλια.η isystems δεν μου καλυπτει τον δευτερο χρονο και με το καταστημα που το αγορασα δεν νομιζω οτι θα μπορεσω να βγαλω ακρη.
πηρα τηλ αλλα παλι ακρη δεν βγαινει.ενας χρονος ειναι.τον δευτερο χρονο απο το καταστημα
Με την απόδειξη αγοράς πας InfoQuest.
Ο 2ος χρόνος είναι βάσει νόμου του πωλητή και υπεύθυνος να στον καλύψει. Εκεί πατάνε και γι' αυτό το αναφέρουν.
Μην αγχώνεσαι γενικότερα.
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:49
Βασικά επειδή από ότι βλέπω αρχίζουν να πετάνε το μπαλάκι στα καταστήματα, πίεσέ τους να στείλουν αίτημα για διετία στην Apple.
Αφού έτσι θέλουν να το λένε, ας το ζητάμε έτσι και εμείς.
Δεν πρόκειται να απορριφθεί το αίτημα μη σκας.
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:55
πρεπει μονο στην infoquest?τοσα επισημα υπαρχουν γιατι μονο εκει.εδω η ιδια η apple και λυση δεν μου εδωσε,πηρα και το καταστημα που το πηρα και δεν ειχαν ιδεα για εγγυηση apple.ο εκπροσωπος της apple ητνα σιγουρος οτι ολα τα καταστηματα γνωριζουν τι γινεται με τον 2 χρονο.αλλα μαλλον δεν τα γνωριζουν ουτε αυτοι καλα.το θεμα ειναι οτι θελω να παω σε ενα επισημο που ειναι πιο κοντα σε μενα και οχι να χασω μια μερα να παω στην infoquest.
Δημοσίευση 12/01/2016 - 14:57
Βασικά επειδή από ότι βλέπω αρχίζουν να πετάνε το μπαλάκι στα καταστήματα, πίεσέ τους να στείλουν αίτημα για διετία στην Apple.
Αφού έτσι θέλουν να το λένε, ας το ζητάμε έτσι και εμείς.
Δεν πρόκειται να απορριφθεί το αίτημα μη σκας.
για το αιτημα μου το ειπε και η ιδια η apple οτι γινεται απο το καταστημα.στην ουσια το καταστημα αγορας πληρωνει την apple σε περιπτωση βλαβης,καπως ετσι γινεται
Δημοσίευση 12/01/2016 - 15:01
Υπάρχει μια διαφορά ανάμεσα σε επίσημους μεταπωλητές και επίσημο service.
Ο επίσημος μεταπωλητής (reseller) δεν είναι υποχρεωμένος να σου καλύψει το 2ο χρόνο μόνο αν έχεις πάρει από αυτόν τη συσκευή.
Το επίσημο service από την άλλη προκειμένου να σε εξυπηρετήσει δέχεται τη συσκευή και κάνει αίτημα στην Apple για το 2ο χρόνο, ο οποίος γίνεται και δεκτός.
Κανονικά ο πωλητής (εκεί που αγόρασες τη συσκευή) είναι υπεύθυνος, αλλά η infoquest ως επίσημο service αναλαμβάνει τη συσκευή αντί να είσαι υποχρεωμένος να πας στον πωλητή και να ασχοληθείς παραπάνω.
Το αίτημα θα το κάνει η infoquest για σένα (και αντί του καταστήματος) δεδομένου ότι έχεις την απόδειξη αγοράς (ή τιμολόγιο) που αναγράφει επάνω το IMEI ή το S/N της συσκευής.
Ξεκινάς και πας infoquest λοιπόν (ή Document όπως είπαν παραπάνω) - για την Document δεν είμαι σίγουρος αν θεωρείται επίσημο service όπως η info.
Κανένα iStorm,iSystem κλπ δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τη διετία , αφού η συσκευή δεν πωλήθηκε από αυτούς.
Δημοσίευση 12/01/2016 - 15:03
δεν μπορουμε να τα θελουμε μονα-ζυγα δικα μας φιλε μου...η διετια ισχυει κανονικα αλλα πρεπει να πας απο ινφοκουεστ με την αποδειξη και να δειξεις το προβλημα σου για να εχεις γρηγορη εξυπηρετηση.αν θες να μην τρεχεις στειλτους το με κουριερ αλλα θα περιμενεις 1 μερα παραπανω απο οτι αν το πηγαινες εσυ ο ιδιος.πρεπει μονο στην infoquest?τοσα επισημα υπαρχουν γιατι μονο εκει.εδω η ιδια η apple και λυση δεν μου εδωσε,πηρα και το καταστημα που το πηρα και δεν ειχαν ιδεα για εγγυηση apple.ο εκπροσωπος της apple ητνα σιγουρος οτι ολα τα καταστηματα γνωριζουν τι γινεται με τον 2 χρονο.αλλα μαλλον δεν τα γνωριζουν ουτε αυτοι καλα.το θεμα ειναι οτι θελω να παω σε ενα επισημο που ειναι πιο κοντα σε μενα και οχι να χασω μια μερα να παω στην infoquest.
Δημοσίευση 12/01/2016 - 15:10
πρεπει μονο στην infoquest?τοσα επισημα υπαρχουν γιατι μονο εκει.εδω η ιδια η apple και λυση δεν μου εδωσε,πηρα και το καταστημα που το πηρα και δεν ειχαν ιδεα για εγγυηση apple.ο εκπροσωπος της apple ητνα σιγουρος οτι ολα τα καταστηματα γνωριζουν τι γινεται με τον 2 χρονο.αλλα μαλλον δεν τα γνωριζουν ουτε αυτοι καλα.το θεμα ειναι οτι θελω να παω σε ενα επισημο που ειναι πιο κοντα σε μενα και οχι να χασω μια μερα να παω στην infoquest.
Η Info για την ώρα δέχεται και κάνει αντικατάσταση σε συσκευές που βρίσκονται στον 2ο χρόνο, χωρίς να σε στέλνουν στον πωλητή όπως οι άλλοι 2.
Το κατάστημα θα πάρει ιδέα όταν μιλήσεις με το Συνήγορο του Καταναλωτή.
Ξαφνικά θα θυμηθούν το νόμο, θα σου πουν και ευχαριστώ.
Δημοσίευση 12/01/2016 - 15:13
αρα να μιλησω με info και βλεπω
Δημοσίευση 12/01/2016 - 16:37
μιλησα μαζι τους και με αποδειξη αγορας το κανουν.απλα μου τονισε πολλες φορες οτι αν για οποιονδηποτε λογο η apple δεν δεχτει τον δευτερο χρονο εχει χρεωση 20 ευρω για τον ελεγχο της Infoquest.λετε για την σκια στη καμερα να μην το περασουν?αξιζει να το αλλαξω η μπορει να πεσω σε χειροτερο?
0 μέλη, 30 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες