O Michael Jurewitz, πρώην developer tools evangelist στην Apple δημοσίευσε μια σειρά πέντε άρθρων στα οποία εξετάζει το πως θα πρέπει να τιμολογήσετε την εφαρμογή σας, να την πουλήσετε και να έχετε κέρδος στο App Store. H σειρά περιέχει αρκετές λεπτομέρειες στα οικονομικά του App Store αλλά είναι γραμμένο έτσι ώστε να είναι κατανοητό από όλους. Ο Graham Spencer αναφέρει περιληπτικά το περιεχόμενο του κάθε μέρους:
Μέρος 1: εξετάζεται τιμή των εφαρμογών και παιχνιδιών στις κατηγορίες Top Paid και Top Grossing και το φαινόμενο οι τιμές να πέφτουν διαρκώς.
Μέρος 2: αναλύεται εις βάθος η διαφορά των δύο αυτών κατηγοριών και επισημαίνονται τα χαρακτηριστικά των εφαρμογών που ...βγάζουν λεφτά
Μέρος 3: εξηγείται η ελαστικότητα της ζήτησης και γιατί είναι σημαντική στην μεγιστοποίηση του κέρδους
Μέρος 4: οι παράγοντες που επηρεάζουν την ελαστικότητα της ζήτησης και πως πρέπει να τιμολογήσετε την εφαρμογή σας
Μέρος 5: πρακτική εφαρμογή όλων των παραπάνω στην εφαρμογή Kaleidoscope 2 και τα αποτελέσματα