Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

iMac 27'' mid 2010 - Δεν ανάβει και δεν είναι το τροφοδοτικό (PSU)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
72 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   arvanalx

arvanalx

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Twitter:@EnHalkidi
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 20/06/2013 - 11:19

Καλημέρα σε όλους.

Γράφω σχετικά με ένα σοβαρό πρόβλημα που έχει προκύψει με το 27άρι iMac (mid 2010) και η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ απογοητευμένος.

Πριν μερικές ημέρες ενώ δούλευα πάνω στο μηχάνημα, ξαφνικά έκλεισε σαν κάποιος να του τράβηξε την πρίζα. Το ανοίγω, boot-άρει κανονικά και μετά από σχεδόν 30 λεπτά ξανά κλείνει. Αυτό συνεχίστηκε για μερικές φορές ακόμα αλλά το διάστημα που το μηχάνημα έμενε ανοικτό συνεχώς ελαττωνόταν μέχρι που από ένα σημείο και ύστερα πατούσα το power button άκουγα τον γνωστό ήχο εκκίνησης και αμέσως έκλεινε. Αφαίρεσα το καλώδιο του ρεύματος για αρκετή ώρα αλλά μετά από αυτό δυστυχώς δεν ξανά άνοιξε.

Μην έχοντας κάποια άλλη λύση, επικοινώνησα με γνωστό επισκευαστή της Apple, όπου τηλεφωνικά καταλήξαμε ότι λογικά είναι το τροφοδοτικό.Έτσι λοιπόν παρέδωσα το εκτός εγγύησης iMac με σκοπό να γίνει αντικατάσταση του PSU για να δούμε τι ακριβώς γίνεται. Τα νέα όμως δεν ήταν καλά, αφού επικοινώνησαν μαζί μου λέγοντας μου ότι παρόλο που το αντικατέστησαν συνεχίζει να μην ανοίγει. Άρα η επόμενη εκτίμηση είναι για το Logic board, με το κόστος του όμως να ξεπερνάει τα 800 ευρώ και αν είναι συνδυασμός PSU και Logic board τότε ξεπερνάμε τα 1.000-ρικο !

Με λίγα λόγια έχω ένα μηχάνημα αξίας 2.000 ευρώ που αυτή την στιγμή είναι σε πλήρη αχρηστία. Οπότε μάλλον καταλαβαίνετε την απογοήτευσή μου.

Τι άλλες επιλογές έχω ;
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα ; Και αν ναι πως το έλυσε ;
Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πιο οικονομική λύση π.χ. να αναλαμβάνει κάποιος τρίτος να επισκευάσει κάποιος τρίτος ή να το πουλήσω στο eBay για parts ;

Σας ευχαριστώ και θα εκτιμούσα κάθε βοήθεια.

Αλέξανδρος

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   eytyxhs

eytyxhs

    iPH Addict

  • 688 μηνύματα
  • Twitter:@Eytyxhs
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • GameCenter:eytyxhs

Δημοσίευση 20/06/2013 - 11:44

Επεξεργαστή μου κάνει εμένα. αλλαγή πάστας έκανες? Καλά βλέπεις οτι δεν ανοιγει γτ το ζωρίζεις?
800ευρο ουτε για πλάκα ετσι!

#3   arvanalx

arvanalx

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Twitter:@EnHalkidi
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 20/06/2013 - 12:07

Δυστυχώς όταν ανέφερα στον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή την περίπτωση να είναι CPU με ενημέρωσαν ότι εκείνοι δεν επεμβαίνουν στα επιμέρους parts του Logic board. Μπορούν μόνο να το αλλάξουν ολόκληρο και τπτ άλλο.
Εγώ δεν έχω επέμβει στο μηχάνημα ακόμα, σήμερα περιμένω να το παραλάβω γιατί είμαι από επαρχία. Παίζει να βρω CPU ;

Λες δλδ το ότι το προσπάθησα πολύ να προκάλεσε μεγαλύτερο πρόβλημα ; Περίεργο μου φαίνεται πάντως να γίνεται κάτι τέτοιο.

Ναι τα 800 είναι πάρα πολλά για αυτό ψάχνω εναλλακτικές λύσεις.

#4   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 20/06/2013 - 12:13

Σε ποιον εξουσιοδοτημένο? Δεκέμβρη του 12 άλλαξα logicboard σε imac late 2009 με €600, και μου διέγνωσαν τις βλάβες, που είχε το μηχάνημα ακριβώς. Δεν γίνεται εξουσιοδοτημένο service να μην μπορεί να διαγνώσει αν είναι θέμα logic board ή επεξεργαστή. Και ακόμα χειρότερα, αν είναι επεξεργαστής να μην τον αντικαθιστούν. αν είχε πρόβλημα η RAM που κάθεται πάνω στο logic board θα σου την άλλαζαν η με την λογική του ότι δεν βάζουμε χέρι στα επιμέρους parts θα σου άλλαζαν όλο το μηχάνημα?

#5   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 20/06/2013 - 12:20

Πέρα από τα εξουσιοδοτημένα service υπάρχουν και πολύ αξιόπιστα service χωρίς την εξουσιοδότηση της Apple.

Δε σε νοιάζει τόσο μιας και είναι εκτός εγγύησης. Μάλιστα σε κάποια ενώ δεν είναι εξουσιοδοτημένα, οι τεχνικοί είναι πιστοποιημένοι από την Apple.

#6   vagos456

vagos456

    iPH Contributor

  • 1290 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/06/2013 - 12:50

Που να πάρεις mac pro και να δώσεις 10000€ και να σου πούνε έχει 5000€ ζημιά! Άρε γ@μ!σh που θέλουν!

Εγώ πιστεύω ότι τα parts από την Apple είναι της πλάκας! Δεν συγκρίνεται με τους άλλους κατασκευαστές! Η Apple έχει μόνο λειτουργικό και φινέτσα.Το hardware που βάζει είναι για τον ..........................καταλάβατε.

#7   ktzaf

ktzaf

    iPH Honored Elite member

  • 1283 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 20/06/2013 - 13:02

Μην το γενικεύεις. Πχ. ο σκληρός που μου κάηκε στον imac δεν ήταν Apple, ήταν western digital. Επίσης το super drive που και αυτό τα έπαιξε ήταν Samsung. Σίγουρα θα έπρεπε να ασκούν πολύ πιο αυστηρό ποιοτικό έλεγχο στους προμηθευτές τους αλλά από την στιγμή που δεν ελέγχεις την παραγωγή όπως πχ στα iDevices, πάντα θα εξαρτάσαι από τον ποιοτικό έλεγχο του άλλου.

#8   arvanalx

arvanalx

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Twitter:@EnHalkidi
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 20/06/2013 - 13:20

Σε ποιον εξουσιοδοτημένο? Δεκέμβρη του 12 άλλαξα logicboard σε imac late 2009 με €600, και μου διέγνωσαν τις βλάβες, που είχε το μηχάνημα ακριβώς. Δεν γίνεται εξουσιοδοτημένο service να μην μπορεί να διαγνώσει αν είναι θέμα logic board ή επεξεργαστή. Και ακόμα χειρότερα, αν είναι επεξεργαστής να μην τον αντικαθιστούν. αν είχε πρόβλημα η RAM που κάθεται πάνω στο logic board θα σου την άλλαζαν η με την λογική του ότι δεν βάζουμε χέρι στα επιμέρους parts θα σου άλλαζαν όλο το μηχάνημα?


Systemgraph.
Μιλήσαμε εχθές και μου είπαν αυτά ακριβώς που έγραψα στο προηγούμενο Post. Και εμένα μου έκανε εντύπωση, πως γίνεται να μην μπορούν να αλλάξουν π.χ. CPU ρε παιδιά ή ακόμα να μπορούν να σου πουν ότι δεν φταίει το PSU. Γιατί μου άφησαν ένα ενδεχόμενο να είναι οκ το PSU.

#9   vagos456

vagos456

    iPH Contributor

  • 1290 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/06/2013 - 13:21

Μητρική και τροφοδοτικό,που είναι πολύ ακριβά, έπρεπε να είχαν μητρική από Asus και τροφοδοτικά από seasonic.Πολύ καλύτερη ποιότητα από όλους, ιδίως τα πολύ ακριβά μοντέλα.Μη βάλει πχ μια ASUS τον 100€. Όλα τα άλλα και να χαλούσαν θα είχαν μικρό κόστος.

#10   xuser

xuser

    iPH Enthousiast

  • 569 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 20/06/2013 - 13:22

Καλή τύχη. Θα την χρειαστείς.(ελέω Systemgraph)

#11   arvanalx

arvanalx

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Twitter:@EnHalkidi
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 20/06/2013 - 13:22

Πέρα από τα εξουσιοδοτημένα service υπάρχουν και πολύ αξιόπιστα service χωρίς την εξουσιοδότηση της Apple.

Δε σε νοιάζει τόσο μιας και είναι εκτός εγγύησης. Μάλιστα σε κάποια ενώ δεν είναι εξουσιοδοτημένα, οι τεχνικοί είναι πιστοποιημένοι από την Apple.


¨Εχεις κάποιον να μου προτείνεις

Η αλήθεια είναι ότι κοιτάζω να αγοράσω logic board από έξω (ebay etc) αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω ότι είναι αυτό το πρόβλημα και όχι ο CPU.

Μπέρδεμα ... και είναι πολύ κρίμα να πάει το μηχάνημα χαμένο στα καλά καθούμενα.

#12   vagos456

vagos456

    iPH Contributor

  • 1290 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/06/2013 - 13:24

Οι επεξεργαστές σπάνια χαλάνε,και τα συμπτώματα δεν είναι από επεξεργαστή! Μητρική πρέπει να είναι ή τροφοδοτικό.

#13   CybeRTroN

CybeRTroN

    iPH Contributor

  • 1249 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • GameCenter:KyriakosThess

Δημοσίευση 20/06/2013 - 15:04

Οι επεξεργαστές σπάνια χαλάνε,και τα συμπτώματα δεν είναι από επεξεργαστή! Μητρική πρέπει να είναι ή τροφοδοτικό.

Εφοσων τροφοδοτικο αλλαξε με καινουριο και παλι εχει το ιδιο προβλημα...αρα μητρικη θα ειναι...οι επεξεργαστες οντως σχεδον απιθανο να παθουν κατι εκτως και αν τους κλοκαρεις λαθος και τους καταστρεψεις , πραγμα αδυνατο σε Μακ απο καθε αποψη !!

Τελευταία επεξεργασία από: CybeRTroN, 20/06/2013 - 15:05


#14   jimmakos

jimmakos

    iPH Community Leader

  • 10191 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad 2

Δημοσίευση 20/06/2013 - 16:07

Όταν το παραλάβεις πες μας για να σου πούμε κάποια πράγματα να κάνεις. Στο Service μην πιστεύεις ότι θα έκαναν πολλά παραπάνω από εσένα δυστυχώς.

Τελευταία επεξεργασία από: jimmakos, 20/06/2013 - 16:12

Once You Go Mac You Never Go Back

#15   arvanalx

arvanalx

    iPH newbie

  • 22 μηνύματα
  • Twitter:@EnHalkidi
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 20/06/2013 - 16:12

Μόλις προ ολίγου τον έφερα σπίτι τον ασθενή. Εκτιμώ πολυ την βοήθεια σας.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες