μεχρι και το ονομα της τραπεζας με ρωτησαν....επισης το billing τους ειπα οτι δεν υπαρχει Greece στην λιστα αι γιαυτο εβαλα αλλη χωρα, και μου ειπαν: we will change it now to Greece!
Πρόβλημα με παραγγελία iPhone 5S από Αγγλία
			
				
					
						
					
					#106
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:37
Ad
			
				
					
						
					
					#107
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:38
μεχρι και το ονομα της τραπεζας με ρωτησαν....επισης το billing τους ειπα οτι δεν υπαρχει Greece στην λιστα αι γιαυτο εβαλα αλλη χωρα, και μου ειπαν: we will change it now to Greece!
Σωστά ! Αυτό έκανα και εγώ !
			
				
					
						
					
					#108
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:43
			
				
					
						
					
					#109
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:45
Σε ποιο τηλ καλείται(
(0044)8000480408
			
				
					
						
					
					#110
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:50
			
				
					
						
					
					#111
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:51
Λολ τόση ταλαιπωρία για να δώσεις τόσα λεφτά με τη θέληση σου δεν έχω ξαναδεί ρε παιδιά.bravo
χαχαχα ασε...
			
				
					
						
					
					#112
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 13:52
η aramex δεν τους νοιαζει καθολου....απλα περνανε την παραγγελια κοσκινο για να δουμε αν σου ανηκει η καρτα...εμενα μεχρι που βρηκε και την ακυρωμενη παραγγελια που ειχα βαλει aramex στο billing..και μου λεει ποτε μην βαζεις αλλο billing address.....
			
				
					
						
					
					#113
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 14:38
			
				
					
						
					
					#114
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 14:48
Εγώ παιδιά πήρα τηλ και δεν μου είπαν να διορθώσουν τη billing address απλά με ρώτησαν απο που είναι η κάρτα και όταν τους ρώτησα αν χρειάζεται κάτι άλλο είπαν όλα καλά προχωράει η παραγγελία
εννοεις τραπεζα σε ρωτησαν η χωρα;;
			
				
					
						
					
					#115
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 14:49
			
				
					
						
					
					#116
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 14:51
Τράπεζα. Εγώ τους είπα Πειραιώς Ελλάδα
Και εμένα μου είπαν δεν χρειάζεται να αλλάξετε διεύθυνση έχει γίνει η πιστοποίηση λέει και έχουμε δεσμεύσει επιτυχώς και 1 λίρα....εντωμεταξύ πως την δεσμευσαν δεν ξέρω ...ο λογαριασμός είναι άδειος ...πάντως άλλαξα το τηλέφωνο μόνο στο billing και έβαλα το ελληνικό ...αυτά
			
				
					
						
					
					#117
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 14:58
Τράπεζα. Εγώ τους είπα Πειραιώς Ελλάδα
σωστο
Και εμένα μου είπαν δεν χρειάζεται να αλλάξετε διεύθυνση έχει γίνει η πιστοποίηση λέει και έχουμε δεσμεύσει επιτυχώς και 1 λίρα....εντωμεταξύ πως την δεσμευσαν δεν ξέρω ...ο λογαριασμός είναι άδειος ...πάντως άλλαξα το τηλέφωνο μόνο στο billing και έβαλα το ελληνικό ...αυτά
την λιρα μου την δευσμευσαν απο οταν εκανα την παραγγελια..την βλεπω στο e-banking..
			
				
					
						
					
					#118
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 15:00
σωστο
την λιρα μου την δευσμευσαν απο οταν εκανα την παραγγελια..την βλεπω στο e-banking..
Μάλλον όταν βάλω τα χρήματα μέσα θα δω την δέσμευση ..
			
				
					
						
					
					#119
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 15:00
			
				
					
						
					
					#120
					
					
				
				
				
	
  
					
				
			
				
			
			
			Δημοσίευση 23/09/2013 - 15:02
Μια ερώτηση χθες προσπαθούσα απο τη συσκευή να αλλάξω τα στοιχεία στο αμερικανικό στορ και μετά είδα πως για κάθε προσπάθεια με χρέωσε απο 1 δολάριο αυτά θα επιστραφούν;
Ναι κανονικά θα επιστραφούν αλλά μετά από κανά μήνα θα τερματιστεί η δέσμευση ή αλλιώς ανάλογα την πολιτική της κάθε τράπεζας για αποδέσμευση των δεσμεύσεων
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες


			
			
			
				
			
			
			
				
			
				
				
			

