Πάνω από Είκοσι Πέντε (25) Ολόκληρες Ημέρες για να αλλάξει Μπαταρία στο iPhone 5 μου η iStorm/Quest Group
Πραγματικά Άθλια Καθυστέρηση, Κακή Εξυπηρέτηση, απουσία οποιουδήποτε replacement iPhone, τριτοκοσμικές δικαιολογίες...
Προφανώς, "Είναι τα ζώα [τους] Αργά" (μα Πάρα Πολύ Αργά, μιλάμε..!..)
Μέ το επίσημο, πολυδιαφημισμένο "battery & power on/off button Replacement Programme" παρέλαβαν το iPhone 5 μου στις 30 Αυγούστου και Ούτε Καν χθες (25η ημέρα) δεν το είχα πίσω στα χέρια μου!
Κατά τα άλλα αγοράζουμε Πανάκριβες iDevices, λόγω της Υποτιθέμενης ποιότητας κατασκευής τους και λόγω της Υποτιθέμενης αξιοπιστίας ως προς τις Repair Services της Apple, παρόλο που η τελευταία:
--παραβιάζει Ωμά τους Νόμους & Κανονισμούς της ΕΕ με εγγυήσεις βραχύτερες των υποχρεωτικών 2 ετών στις συσκευές της
--εκπροσωπείται στην Ελλάδα Πλημμελέστατα (απουσία έστω και ενός επίσημου Apple Store, εξουσιοδότηση εκπροσώπων με Ωχαδερφισμό, τριτοκοσμικές καθυστερήσεις και απλά Απαράδεκτους κ.τ.ό.)
Λεπτομερές ιστορικό της προς εμένα Άθλιας/Καθυστερημένης εξυπηρέτησης στο ακόλουθο Link
http://www.insomnia.gr/topic/542768-περισσότερες-από-25-μέρες-ν’-αλλάξει-μπαταρία-στ/
Τελευταία επεξεργασία από: ICPAP, 25/09/2014 - 08:48