Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

[Solved] iPhone Unlock.


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:15

Καλησπερα σε ολους, και να εχετε μια ωραια μερα. η ερωτηση μου ειναι η εξης.
Εχω ενα 4S τελειο λειτουργικα κ εμφανισιακα, απλα ειναι verizon (USA) ποιο αναλυτικα μεσω imei.info:
Serial Number: ###############
Initial Activation Policy ID: 2009 
MEID: 
Activation Policy Description: US Verizon N94/N92A Multi-Mode Commercial, UMTS VF NL Locked Policy 
IMEI: ######################
Applied Activation Policy ID: 2009 
Part Description: IPHONE 4S WHITE 16GB VERIZON-USA 
Applied Activation Policy Description: US Verizon N94/N92A Multi-Mode Commercial, UMTS VF NL Locked Policy 
Product Version: 7.1.2 
Next Tether Policy ID: 2009 
Last Restore Date: 
Next Tether Activation Policy Description: US Verizon N94/N92A Multi-Mode Commercial, UMTS VF NL Locked Policy 
Bluetooth MAC Address: 78A3E43B4AD3 
First Unbrick Date: 12/08/11 
Last Unbrick Date: 09/03/14 
Unbricked: true 

Θα κανω δουλεια με Gevey / Rsim?



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:24

R-SIM Air ή GPP.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#3   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:27

Νικολα εισαι παντου και παντα. σε ευχαριστω πολυ αδερφε.. +1 :)



#4   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:55

Δεν έκανα τίποτα.. :)

 

Υπό προυποθέσεις μπορείς να δείς και για Official αλλά δε νομίζω να σε συμφέρει.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#5   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:58

μπα οχι, τουλαχιστον για την ωρα. α! και κατι αλλο. ειχα ενα 4s το οποιο πηρε ο αδερφος μου ενα φορτιστη απο κινεζικο και εκανε μπουμ. κανονικα ομως. (ο φορτιστης οχι το κινητο) και απο τοτε δεν κανει τπτ. το τηλεφωνο, ουτε ανοιγει, ουτε φορτιζει. προφανως πλακετα. μηπως μπορουμε να βρουμε απο ebay κατι? καποιο link ή κατι τετοιο? τι προτεινεται?



#6   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:59

μπα οχι, τουλαχιστον για την ωρα. α! και κατι αλλο. ειχα ενα 4s το οποιο πηρε ο αδερφος μου ενα φορτιστη απο κινεζικο και εκανε μπουμ. κανονικα ομως. (ο φορτιστης οχι το κινητο) και απο τοτε δεν κανει τπτ. το τηλεφωνο, ουτε ανοιγει, ουτε φορτιζει. προφανως πλακετα. μηπως μπορουμε να βρουμε απο ebay κατι? καποιο link ή κατι τετοιο? τι προτεινεται?

επισεις, ποιος ειναι ο κωδικος για τα verizon?



#7   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113616 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 09/09/2014 - 12:11

Καλύτερα να μιλήσεις με κάποιον τεχνικό. Εκτός και αν είσαι εντός 2ετίας απο την αγορά.

 

Για Verizon 2040400.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#8   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 16/09/2014 - 19:26

Καλησπερα ξανα. παρ'ολο που δεχεται την Gevey οτι το τηλεφωνο ξεκλειδωθηκε με επιτυχια κτλ κτλ. μενει στην αναζητηση η ακομα και οταν βρισκει σημα μου λεει οτι η καρτα Sim δεν ειναι εγκυρη,, επισεις δεν μου εβγαλε καν το μηνυμα για να βαλω τον κωδικο του Φορεα.. του εκανα και επαννεκινηση αλλα τπτ. τι κανω λαθος?



#9   Ivanovic

Ivanovic

    iPH Addict

  • 710 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 16/09/2014 - 19:38

Αν στο λέει αυτό τότε δεν είναι κλείδωμενο στην Verizon ή σεταρες λάθος την gevey. Επίσης η gevey δε ξέρω αν παίζει σε 7.1.2

#10   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:12

Ξερει καποιος να μου πει τα βηματα ενα ενα για να ειμαστε σιγουροι οτι δεν κανω κατι λαθος?



#11   Ivanovic

Ivanovic

    iPH Addict

  • 710 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:30

Βάζεις την gevey μαζί με τη λευκή σιμ στο κινητό και σου πετάει ένα μενού. Διαλέγεις που είναι κλειδωμένο ή βάζεις χειροκίνητα το imsi. Κλείνεις το κινητό και βάζεις μέσα την gevey μαζί με τη δική σου SIM και δουλεύει.

#12   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:36

μου βγαζει ενα μηνυμα που λεει "σε αναμονη για ενεργοποιηση. αυτο μπορει να χρειαστει ωρα."



#13   Ivanovic

Ivanovic

    iPH Addict

  • 710 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:38

Κάνεις jailbreak και προσθέτεις το repo www.isamteam.com από εκεί ψάξε να βρεις το cdma patch για 4s.
Restart και είσαι έτοιμος

#14   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:49

καλως το κανω και σας ενημερωνω με τα αποτελεσματα.



#15   Ryfarqt

Ryfarqt

    iPH newbie

  • 73 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5

Δημοσίευση 17/09/2014 - 19:11

Problem Solved! χιλια ευχαριστω παιδες!



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 8

0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες