Καλησπερα σε ολους, και να εχετε μια ωραια μερα. η ερωτηση μου ειναι η εξης.
Εχω ενα 4S τελειο λειτουργικα κ εμφανισιακα, απλα ειναι verizon (USA) ποιο αναλυτικα μεσω imei.info:
Serial Number: ###############
Initial Activation Policy ID: 2009
MEID:
Activation Policy Description: US Verizon N94/N92A Multi-Mode Commercial, UMTS VF NL Locked Policy
IMEI: ######################
Applied Activation Policy ID: 2009
Part Description: IPHONE 4S WHITE 16GB VERIZON-USA
Applied Activation Policy Description: US Verizon N94/N92A Multi-Mode Commercial, UMTS VF NL Locked Policy
Product Version: 7.1.2
Next Tether Policy ID: 2009
Last Restore Date:
Next Tether Activation Policy Description: US Verizon N94/N92A Multi-Mode Commercial, UMTS VF NL Locked Policy
Bluetooth MAC Address: 78A3E43B4AD3
First Unbrick Date: 12/08/11
Last Unbrick Date: 09/03/14
Unbricked: true
Θα κανω δουλεια με Gevey / Rsim?
[Solved] iPhone Unlock.
#1
Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:15
Ad
#3
Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:27
Νικολα εισαι παντου και παντα. σε ευχαριστω πολυ αδερφε.. +1 ![]()
#5
Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:58
μπα οχι, τουλαχιστον για την ωρα. α! και κατι αλλο. ειχα ενα 4s το οποιο πηρε ο αδερφος μου ενα φορτιστη απο κινεζικο και εκανε μπουμ. κανονικα ομως. (ο φορτιστης οχι το κινητο) και απο τοτε δεν κανει τπτ. το τηλεφωνο, ουτε ανοιγει, ουτε φορτιζει. προφανως πλακετα. μηπως μπορουμε να βρουμε απο ebay κατι? καποιο link ή κατι τετοιο? τι προτεινεται?
#6
Δημοσίευση 09/09/2014 - 11:59
μπα οχι, τουλαχιστον για την ωρα. α! και κατι αλλο. ειχα ενα 4s το οποιο πηρε ο αδερφος μου ενα φορτιστη απο κινεζικο και εκανε μπουμ. κανονικα ομως. (ο φορτιστης οχι το κινητο) και απο τοτε δεν κανει τπτ. το τηλεφωνο, ουτε ανοιγει, ουτε φορτιζει. προφανως πλακετα. μηπως μπορουμε να βρουμε απο ebay κατι? καποιο link ή κατι τετοιο? τι προτεινεται?
επισεις, ποιος ειναι ο κωδικος για τα verizon?
#8
Δημοσίευση 16/09/2014 - 19:26
Καλησπερα ξανα. παρ'ολο που δεχεται την Gevey οτι το τηλεφωνο ξεκλειδωθηκε με επιτυχια κτλ κτλ. μενει στην αναζητηση η ακομα και οταν βρισκει σημα μου λεει οτι η καρτα Sim δεν ειναι εγκυρη,, επισεις δεν μου εβγαλε καν το μηνυμα για να βαλω τον κωδικο του Φορεα.. του εκανα και επαννεκινηση αλλα τπτ. τι κανω λαθος?
#9
Δημοσίευση 16/09/2014 - 19:38
#10
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:12
Ξερει καποιος να μου πει τα βηματα ενα ενα για να ειμαστε σιγουροι οτι δεν κανω κατι λαθος?
#11
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:30
#12
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:36
μου βγαζει ενα μηνυμα που λεει "σε αναμονη για ενεργοποιηση. αυτο μπορει να χρειαστει ωρα."
#13
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:38
Restart και είσαι έτοιμος
#14
Δημοσίευση 17/09/2014 - 18:49
καλως το κανω και σας ενημερωνω με τα αποτελεσματα.
#15
Δημοσίευση 17/09/2014 - 19:11
Problem Solved! χιλια ευχαριστω παιδες!
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες






