Χωρίς να έχω κάτι προσωπικά μαζί σου και χωρίς να είμαι με κανενός το μέρος, θα σου θέσω την εξής απορία και περιμένω μια απάντηση.
Βάσει νόμου λοιπόν, επειδή λέμε για τους νόμους (κάπου χωλαίνουν όμως), αν εσύ πουλήσεις το iPhone σου σαν ιδιώτης για να πάρεις το 6S π.χ πρέπει να παρέχεις στον ιδιώτη που θα το πάρει 6 μήνες εγγύηση...Έχει δεν έχει εγγύηση το τηλέφωνο από την εταιρία.
Αν λοιπόν λέμε ότι χαλάσει στους 5 μήνες στα χέρια του και το πάει νομικά...Θα τον καλύψεις
Το παράδειγμα που θέτεις είναι εντελώς άτοπο. Δεν είμαι καθόλου υποχρεωμένος να παρέχω κανενός είδους εγγύηση σε επίπεδο προσωπικό, γιατί καμία εγγύηση δε καλύπτει προϊόντα που αφορούν συναλλαγές μη επαγγελματικής φύσης, κάτι που τονίζεται στο europa.eu.
Εν πάση περιπτώσει, η θέση μου σχετικά με την «υπαναχώρηση» και την αντιμετώπιση που θα πρέπει να έχει το κατάστημα δεν αλλάζει. Δεν έχω κανένα λόγο να μαλώσω με κανέναν, η άποψή μου έχει ειπωθεί αρκετές φορές. Μέχρι να βρεθεί κάποιος που να πει ότι, πατώντας στη συγκεκριμένη νομοθεσία πήρε τα χρήματά του πίσω (σε μετρητά) επιστρέφοντας ενεργοποιημένο iPhone, δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι αυτό που προβάλλεται ως συμβουλή εδώ και αρκετό καιρό σε πολλούς νέους χρήστες είναι κάτι δόκιμο και, σημειώνω, αξιοπρεπές. Καλώς ή κακώς τη στάση της Apple απέναντι στην Ελληνική αγορά τη γνωρίζουμε όλοι. Από εκεί και πέρα... ο καθένας πράττει αναλόγως.
Τελευταία επεξεργασία από: giorgos_rou, 21/06/2015 - 02:25