Όχι γιατί πέρα από ονοματεπώνυμο δεν έχουν αλλά στοιχεία για εσένα (ΑΦΜ) έτσι ώστε να συσχετιστούν οι αγορές σου και να φανούν στο taxis.
Sent from my iPhone Xsmax
Είναι απλά μεταφορά δεν είναι αγορά
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δημοσίευση 01/10/2019 - 20:26
Όχι γιατί πέρα από ονοματεπώνυμο δεν έχουν αλλά στοιχεία για εσένα (ΑΦΜ) έτσι ώστε να συσχετιστούν οι αγορές σου και να φανούν στο taxis.
Sent from my iPhone Xsmax
Δημοσίευση 01/10/2019 - 20:59
Μια γρήγορη ερώτηση. Πιθανότατα να έχει ξανά αναφερθεί.
Τι πρέπει να κάνω με το παρακάτω μήνυμα;
We're really sorry, but you need to activate 3DS authentication through your bank. Please contact them directly.
Ευχαριστώ.
Δημοσίευση 02/10/2019 - 10:51
Καλημέρα. Αν κάποιος ενδιαφέρετε για νέα κάρτα με δώρο 10 ευρώ ας μου στείλει μήνυμα να του στείλω σύνδεσμο. Είναι προσφορά της revolut για λίγες ημέρες ακόμα.
Ευχαριστώ
Δημοσίευση 02/10/2019 - 12:49
Καλημέρα. Αν κάποιος ενδιαφέρετε για νέα κάρτα με δώρο 10 ευρώ ας μου στείλει μήνυμα να του στείλω σύνδεσμο. Είναι προσφορά της revolut για λίγες ημέρες ακόμα.
Ευχαριστώ
Δημοσίευση 02/10/2019 - 13:02
Email επέλεξες; Επέλεξα email και μου εβγαλε αυτο το μήνυμα, οταν εβαλα sms προχώρησε κανονικά. Αν δεν προχωρήσει τοτε παρε την τράπεζα σου (εθνική να φανταστώ ; )
Ναι, Εθνική έχω. Και με τους δύο τρόπους βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα. Άρα πρέπει να ρωτήσω την τράπεζα να δω τι γίνεται. Με την συγκεκριμένη κάρτα κάνω πάρα πολλές συναλλαγές εδώ και χρόνια χωρίς πρόβλημα. Δεν ξέρω τι παίζει με την Revolut.
Δημοσίευση 02/10/2019 - 14:44
Υποθετω οτι εχει σχεση με την επιβεβαιωση 2 επιπεδων και τους νεους κανονισμους ασφαλειας.Ναι, Εθνική έχω. Και με τους δύο τρόπους βγάζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα. Άρα πρέπει να ρωτήσω την τράπεζα να δω τι γίνεται. Με την συγκεκριμένη κάρτα κάνω πάρα πολλές συναλλαγές εδώ και χρόνια χωρίς πρόβλημα. Δεν ξέρω τι παίζει με την Revolut.
Δημοσίευση 02/10/2019 - 16:24
Υποθετω οτι εχει σχεση με την επιβεβαιωση 2 επιπεδων και τους νεους κανονισμους ασφαλειας.
Επιβεβαιωσε με την τραπεζα οτι εχουν δηλωθει και συνδεθει με την καρτα αριθμος κινητου και εμαιλ για να αποστελλονται οι επιβεβαιωσεις.
Sent from my iPad using Tapatalk
Έστειλα ένα email στο contact center της Εθνικής. Για να δούμε τι θα μου απαντήσουν.
Δημοσίευση 02/10/2019 - 17:04
Εντάξει το βρήκα.
Για όποιον αντιμετωπίσει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με κάρτα της Εθνικής τράπεζας:
1) Συνδεθείτε στο iBank.
2) Επιλέξτε τις κάρτες από την αριστερή στήλη και στη συνέχεια κλικ επάνω στην κάρτα σας.
Screen Shot 2019-10-02 at 17.53.08.png 52.68KB 48 λήψεις
3) Στη συνέχεια κάντε κλικ στις τρεις κάθετες τελίτσες και επιλέξτε Υπηρεσία Ασφαλών Συναλλαγών.
Screen Shot 2019-10-02 at 17.54.47.png 22.58KB 48 λήψεις
4) Συμπληρώστε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και το email σας. Συνέχεια για Επιβεβαίωση και Ολοκλήρωση.
Screen Shot 2019-10-02 at 17.37.25.png 48.58KB 48 λήψεις
Είστε έτοιμοι.
Με την αποστολή SMS περίμενα δεν έγινε κάτι. Έκανα την διαδικασία 4 φορές. Με το email έστειλαν κατ' ευθείαν τον κωδικό.
*Όποιος έχει κανέναν κωδικό για το δωράκι των 10€ με την κάρτα και θέλει, ας μου στείλε ένα p.m.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Δημοσίευση 02/10/2019 - 17:58
Ευχαριστώ τον φίλο Γιώργο για το link με το 10€ σε p.m.
Τελευταία επεξεργασία από: Xto01, 02/10/2019 - 17:59
Δημοσίευση 02/10/2019 - 19:09
Τελευταία επεξεργασία από: canecorso, 02/10/2019 - 19:15
Δημοσίευση 02/10/2019 - 20:32
Δημοσίευση 02/10/2019 - 20:33
Δημοσίευση 02/10/2019 - 22:31
Δημοσίευση 02/10/2019 - 22:45
Δυστυχώς θα πρέπει να τους δώσεις ταυτότηταΚαλησπέρα παιδιά!!!
Να ρωτήσω εσείς δεν έχετε πρόβλημα με την καινούργια ταυτοποίηση που ζητάει η Revolut κ δεν τους κάνει πια το δίπλωμα!!δυστυχως δεν έχω διαβατήριο!
Sent from my iPhone using Tapatalk
0 μέλη, 49 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες