Νέες προσθήκες για την AirSnap απο την Twelve South.
Δημοσίευση 07/08/2019 - 08:29
Δημοσίευση 03/10/2019 - 19:32
Καλησπέρα στο φόρουμ. Τα AirPods καλύπτονται και αυτά με 2ετή εγγύηση ή όχι?? Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τον τελευταίο καιρό και δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει. Καθημερινά στην δουλειά χρησιμοποιώ το δεξί AirPod ως Hands Free. Η αυτονομία του έχει πλέον τρελά σκαμπανεβάσματα. Δλδ εκεί που δείχνει φουλ μπαταρία, μετά από κανά 10λεπτο μπορεί να δείξει ότι έχει 10% και φυσικά να κάνει και τον προειδοποιητικό ήχο. Το βάζω στην θήκη, άλλες φορές φορτίζει, άλλες ξαφνικά δείχνει πάλι γεμάτο και καμμιά φορά τυχαίνει ενώ είναι στην θήκη όλο το βράδυ, το πρωί να είναι άδειο ή στο 10%. Το αριστερό από την άλλη ενώ δείχνει να έχει σωστή αυτονομία, όταν το βάλω στο αυτί, αντί να κάνει τον ήχο της σύνδεσης, κάνει τον ήχο της χαμηλής μπαταρίας (αυτό πάντα τον τελευταίο καιρό). Επίσης, αρκετές φορές μπορεί να χάσουν την σύνδεση ενώ μιλάω κανονικά ή να μην συνδέονται με τίποτα για αρκετή ώρα. Στρώνουν εφόσον ανοίξω - κλείσω καμμιά 10αριά φορές την θήκη. Να πω ότι τα έχω κάνει αρκετές φορές Hard Reset και firmware έχουν πάρει αυτόματα το τελευταίο. Τον Αύγουστο έκλεισαν 1 χρόνο από την αγορά τους. Να μιλήσω με το Service ή τα παντρεύτηκα με τα προβλήματά τους. Τι μπορεί να φταίει, η θήκη, τα ακουστικά ή όλο το σύνολο?? Στο Service θα μπορέσουν να βρουν πρόβλημα ή τζάμπα θα τα στείλω?? Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά δεν ξέρω πλέον τι να κάνω...
Δημοσίευση 03/10/2019 - 20:22
Καλησπέρα στο φόρουμ. Τα AirPods καλύπτονται και αυτά με 2ετή εγγύηση ή όχι?? Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τον τελευταίο καιρό και δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει. Καθημερινά στην δουλειά χρησιμοποιώ το δεξί AirPod ως Hands Free. Η αυτονομία του έχει πλέον τρελά σκαμπανεβάσματα. Δλδ εκεί που δείχνει φουλ μπαταρία, μετά από κανά 10λεπτο μπορεί να δείξει ότι έχει 10% και φυσικά να κάνει και τον προειδοποιητικό ήχο. Το βάζω στην θήκη, άλλες φορές φορτίζει, άλλες ξαφνικά δείχνει πάλι γεμάτο και καμμιά φορά τυχαίνει ενώ είναι στην θήκη όλο το βράδυ, το πρωί να είναι άδειο ή στο 10%. Το αριστερό από την άλλη ενώ δείχνει να έχει σωστή αυτονομία, όταν το βάλω στο αυτί, αντί να κάνει τον ήχο της σύνδεσης, κάνει τον ήχο της χαμηλής μπαταρίας (αυτό πάντα τον τελευταίο καιρό). Επίσης, αρκετές φορές μπορεί να χάσουν την σύνδεση ενώ μιλάω κανονικά ή να μην συνδέονται με τίποτα για αρκετή ώρα. Στρώνουν εφόσον ανοίξω - κλείσω καμμιά 10αριά φορές την θήκη. Να πω ότι τα έχω κάνει αρκετές φορές Hard Reset και firmware έχουν πάρει αυτόματα το τελευταίο. Τον Αύγουστο έκλεισαν 1 χρόνο από την αγορά τους. Να μιλήσω με το Service ή τα παντρεύτηκα με τα προβλήματά τους. Τι μπορεί να φταίει, η θήκη, τα ακουστικά ή όλο το σύνολο?? Στο Service θα μπορέσουν να βρουν πρόβλημα ή τζάμπα θα τα στείλω?? Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά δεν ξέρω πλέον τι να κάνω...
Φυσικα και να τα στείλεις 2 χρονια είναι η εγγύηση με την απόδειξη αγοράς στο κατάστημα που τα πήρες ή σε εξουσιοδοτημένα
Δημοσίευση 03/10/2019 - 21:00
Καλησπέρα στο φόρουμ. Τα AirPods καλύπτονται και αυτά με 2ετή εγγύηση ή όχι?? Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τον τελευταίο καιρό και δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει. Καθημερινά στην δουλειά χρησιμοποιώ το δεξί AirPod ως Hands Free. Η αυτονομία του έχει πλέον τρελά σκαμπανεβάσματα. Δλδ εκεί που δείχνει φουλ μπαταρία, μετά από κανά 10λεπτο μπορεί να δείξει ότι έχει 10% και φυσικά να κάνει και τον προειδοποιητικό ήχο. Το βάζω στην θήκη, άλλες φορές φορτίζει, άλλες ξαφνικά δείχνει πάλι γεμάτο και καμμιά φορά τυχαίνει ενώ είναι στην θήκη όλο το βράδυ, το πρωί να είναι άδειο ή στο 10%. Το αριστερό από την άλλη ενώ δείχνει να έχει σωστή αυτονομία, όταν το βάλω στο αυτί, αντί να κάνει τον ήχο της σύνδεσης, κάνει τον ήχο της χαμηλής μπαταρίας (αυτό πάντα τον τελευταίο καιρό). Επίσης, αρκετές φορές μπορεί να χάσουν την σύνδεση ενώ μιλάω κανονικά ή να μην συνδέονται με τίποτα για αρκετή ώρα. Στρώνουν εφόσον ανοίξω - κλείσω καμμιά 10αριά φορές την θήκη. Να πω ότι τα έχω κάνει αρκετές φορές Hard Reset και firmware έχουν πάρει αυτόματα το τελευταίο. Τον Αύγουστο έκλεισαν 1 χρόνο από την αγορά τους. Να μιλήσω με το Service ή τα παντρεύτηκα με τα προβλήματά τους. Τι μπορεί να φταίει, η θήκη, τα ακουστικά ή όλο το σύνολο?? Στο Service θα μπορέσουν να βρουν πρόβλημα ή τζάμπα θα τα στείλω?? Συγγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά δεν ξέρω πλέον τι να κάνω...
Για ποιό λόγο να μη καλύπτονται?
Θα μιλήσεις με το πωλητή, εκεί που έκανες την αγορά.
Γίνεται αντ/σταση.
Δημοσίευση 04/11/2019 - 13:38
Δημοσίευση 04/11/2019 - 13:46
έχει αγορά εντός εφαρμογής ?
Δημοσίευση 04/11/2019 - 14:34
και μετά πόσο είναι ?
Δημοσίευση 04/11/2019 - 14:35
το αγοραζεις με 0 ευρώ ως 10/11 και ειναι δωρεαν για παντα
Δημοσίευση 04/11/2019 - 16:57
Ωραίο. Πολύ χρήσιμο. Ευχαριστούμε!!
Δημοσίευση 04/11/2019 - 19:22
πως το αγοράζεις ;εγώ απλά κατέβασα την εφαρμογή.το αγοραζεις με 0 ευρώ ως 10/11 και ειναι δωρεαν για παντα
Τελευταία επεξεργασία από: karless, 04/11/2019 - 19:31
Δημοσίευση 10/11/2019 - 12:43
Να ρωτήσω μιας και έρχεται blackfriday διάβασα πως στα airpods pro η μπαταρία δεν αλλάζει και δεν επισκευάζονται. Αν δηλαδή περάσουν τα 2 χρόνια εγγύηση μετά είναι με ημερομηνία λήξης;
Σε σχέση με αυτή την έκδοση που επισκευάζονται έχετε εμπειρία τι γίνεται με το σέρβις;
Δημοσίευση 10/11/2019 - 12:53
Να ρωτήσω μιας και έρχεται blackfriday διάβασα πως στα airpods pro η μπαταρία δεν αλλάζει και δεν επισκευάζονται. Αν δηλαδή περάσουν τα 2 χρόνια εγγύηση μετά είναι με ημερομηνία λήξης;
Σε σχέση με αυτή την έκδοση που επισκευάζονται έχετε εμπειρία τι γίνεται με το σέρβις;
Ποια έκδοση που επισκευάζεται εννοεις ;
Δημοσίευση 10/11/2019 - 13:00
Ποια έκδοση που επισκευάζεται εννοεις ;
Είδα τις τιμές τελικά και δεν είναι διαφορετικές για τα pro.. μάλιστα ενδεχομένως συμφέρει να αλλάξεις την μπαταρία στα pro που είναι πιο ακριβά παρά στα προηγούμενα μοντέλα. Εδώ το παρουσιάζουν ως το πιο φοβερό πράγμα
https://www.theverge...ery-replacement
0 μέλη, 11 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες