Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* - - - - 1 ψήφοι

Επαφες με τα απο set up as new


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   mantushai

mantushai

    iPH Enthousiast

  • 366 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 18/09/2016 - 10:44

Έκανα set as new αφού έβαλα το καινουριο λογισμικο και θέλω να βάλω τωρα και τις επαφες. Χρησιμοποιω το my contacts back up. Απλα παλιότερα στο ios 9 οταν έκανα πάλι την ίδια διαδικασια οι επαφες μου μπήκαν η μια πάνω στην αλλη και σε καθε ονομα ειχα τους διπλασιους αριθμους. δεν συγχωνευτηκαν δλδ. υπαρχει τροπος να μην γινει ξανα το ιδιο;

Τελευταία επεξεργασία από: mantushai, 18/09/2016 - 10:48


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   vrachamis

vrachamis

    iPH Master

  • 6834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/09/2016 - 11:16

Καλημέρα.
Δεν συγχρόνιζες τις επαφές σου με iCloud;
Τι την θες την εφαρμογή;
Θα μπουν αυτόματα εφόσον κάνεις login στον iCloud λογαριασμό σου από την συσκευή.
Big things have small beginnings

#3   mantushai

mantushai

    iPH Enthousiast

  • 366 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus

Δημοσίευση 18/09/2016 - 14:02

μαλλον θα τα σβήσω ολα απο icloud και κινητο και θα τα βαλω απο την εφαρμογη μια και καλη. και μετα μονο icloud


Sent from my iPhone using Tapatalk




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες