Τελευταία επεξεργασία από: mantushai, 18/09/2016 - 10:48
Επαφες με τα απο set up as new
Από
mantushai
, 18/09/2016 10:44
2 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 18/09/2016 - 10:44
Έκανα set as new αφού έβαλα το καινουριο λογισμικο και θέλω να βάλω τωρα και τις επαφες. Χρησιμοποιω το my contacts back up. Απλα παλιότερα στο ios 9 οταν έκανα πάλι την ίδια διαδικασια οι επαφες μου μπήκαν η μια πάνω στην αλλη και σε καθε ονομα ειχα τους διπλασιους αριθμους. δεν συγχωνευτηκαν δλδ. υπαρχει τροπος να μην γινει ξανα το ιδιο;
Ad
#2
Δημοσίευση 18/09/2016 - 11:16
Καλημέρα.
Δεν συγχρόνιζες τις επαφές σου με iCloud;
Τι την θες την εφαρμογή;
Θα μπουν αυτόματα εφόσον κάνεις login στον iCloud λογαριασμό σου από την συσκευή.
Δεν συγχρόνιζες τις επαφές σου με iCloud;
Τι την θες την εφαρμογή;
Θα μπουν αυτόματα εφόσον κάνεις login στον iCloud λογαριασμό σου από την συσκευή.
Big things have small beginnings
#3
Δημοσίευση 18/09/2016 - 14:02
μαλλον θα τα σβήσω ολα απο icloud και κινητο και θα τα βαλω απο την εφαρμογη μια και καλη. και μετα μονο icloud
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





