Καλησπέρα,
Μηπως γνωρίζεις κανείς πως μπορώ να μεταφέρω μόνο τα SMS απο το παλιό στο καινούριο Iphone? Φαντάζομαι γίνεται μόνο με software?
Υπάρχει κάτι για Mac?
Ευχαριστώ
Δημοσίευση 18/09/2016 - 18:41
Καλησπέρα,
Μηπως γνωρίζεις κανείς πως μπορώ να μεταφέρω μόνο τα SMS απο το παλιό στο καινούριο Iphone? Φαντάζομαι γίνεται μόνο με software?
Υπάρχει κάτι για Mac?
Ευχαριστώ
Δημοσίευση 18/09/2016 - 18:57
Σε ευχαριστώ
Δημοσίευση 18/09/2016 - 18:59
Γνωρίζεις εαν παίζει σε IOS10?
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες