καλο μεσημερι.πως μπορω να βρω στο finder to ios 10να το διαγραψω και να μου το κατεβασει ξανα ολοκληρο στο τηλ?
i tunes iOS 10
#1
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:22
Ad
#2
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:30
#4
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:34
λοιπον ποιο ειναι το προβλημα.κατεβασα το ios 10 sto 6 μου και μου κολαει.ρωτησα σε γνωστο μαγαζι τι μπορω να κανω και μου ειπαν να βρω τον φακελο στον finder το itunes να βρω την αναβαθμηση να την διαγραψω και να βαλω παλι το τηλ στο itunes να κατεβει απο την αρχη.
#5
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:35
#6
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:36
Κατέβασε μόνος σου το IPSW. Μη περιμένεις το iTunes.. Θα βραδιάσει.
μπορεις να μου πεις πως μπορω να το κανω αυτο? αν γινετε λιγο ποιο αναλυτικα.ευχαριστω
#7
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:37
ετσι μου ειπαν.
#9
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:47
Υπάρχουν τα IPSW στην αρχική σελίδα.
Με Chrome ή Mozilla θα το κατεβάσεις, το περνάς με Shift + Restore.
εχω το safari. μπορεις να μου πεις πως γινετε?συγνωμη που σε πριζω.υπαρχει καποιος αναλυτικος οδηγος?
#10
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:55
#11
Δημοσίευση 20/09/2016 - 15:58
Restore στο iTunes εννοεις?
#12
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:03
την 1 που βλεπω θα κατεβασω?
#14
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:10
Το αντίστοιχο για τη συσκευή σου.
το θεμα ειναι οτι δεν ξερω ποια ειναι.δεν γραφει
#15
Δημοσίευση 20/09/2016 - 16:16
ετσι μου ειπαν.
καλα σου ειπαν (~/Library/iTunes/iPhone Software Updates) απλα με το να την κατεβασεις μονος σου ειναι πιο γρηγορα
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες






