Βίδες πλαισίου iPhone 6
#1
Δημοσίευση 21/09/2016 - 12:45
Θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση;δεν το έχω ανοίξει το κινητό
Υπάρχουν ξεχωριστές βίδες πλαισίου για κάθε χρώματα iPhone 6 ; έχω εγώ το spacegrey
Γιατί νομίζω πως ήταν ασημί η βίδες και τώρα βρίσκω για spacegrey και μου φαίνονται μαύρες
Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος που ξέρει θα το εκτιμούσα γιατί θέλω να το στείλω για φτιάξιμο και φοβάμαι μήπως που το βγάλουν εκτός εγγυήσεις από τις βίδες!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
#2
Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:15
#3
Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:28
χωρις να το ανοιξεις φυγανε οι βιδες;πηγαινε δες αν μπορεις να παρεις ενα σασι που μπορει να δινουν βιδες μεσα στην συσκευασια.αλλιως δεν βγαζεις ακρη.αν και απο οτι φαινεται εχει ανοιχτει το τηλ οποτε δεν υπαρχει εγγυηση.Παιδιά θέλω μια βοήθεια οποίος γνωρίζει θέλω να πάρω βίδες πλαισίου για iPhone 6 τις οποίες έχω χάσει
Θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση;δεν το έχω ανοίξει το κινητό
Υπάρχουν ξεχωριστές βίδες πλαισίου για κάθε χρώματα iPhone 6 ; έχω εγώ το spacegrey
Γιατί νομίζω πως ήταν ασημί η βίδες και τώρα βρίσκω για spacegrey και μου φαίνονται μαύρες
Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος που ξέρει θα το εκτιμούσα γιατί θέλω να το στείλω για φτιάξιμο και φοβάμαι μήπως που το βγάλουν εκτός εγγυήσεις από τις βίδες!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:33
Το κινητό δεν ανοίχτηκε!!!!
Η βίδες http://www.skroutz.g...phrase=iphone 6 αυτές έχουν διαφορά από τις γνήσιες;
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:50
#6
Δημοσίευση 21/09/2016 - 16:04
Δηλαδή εάν τοποθετήσω πάλι τις βίδες που φαίνεται ότι τις έβγαλα κ τις έβαλα;;Παρε απο ematrix. Αφου βγηκαν οι βιδες ανοιχτηκε δεν ανοιχτηκε το κινητο νομιζω οτι εισαι αυτοματως εκτος εγγυησης
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Δημοσίευση 21/09/2016 - 16:07
Δεν εχεις εγγυηση αφου βγηκαν οι βιδες εισαι εκτος.
χωρις να το ανοιξεις φυγανε οι βιδες;πηγαινε δες αν μπορεις να παρεις ενα σασι που μπορει να δινουν βιδες μεσα στην συσκευασια.αλλιως δεν βγαζεις ακρη.αν και απο οτι φαινεται εχει ανοιχτει το τηλ οποτε δεν υπαρχει εγγυηση.
Παιδιά, ψυχραιμία.
Το ότι βγάζεις τις βίδες δεν σημαίνει ότι ανοίγεις τη συσκευή.
Και εγώ μια φορά το μήνα ή μια φορά ανά 2 μήνες βγάζω τις βίδες να πάρουν λίγο αέρα οι τρύπες και τις ξαναβάζω.
Νομίζω κάθε συνετός χρήστης το κάνει αυτό.
#8
Δημοσίευση 21/09/2016 - 16:09
παλι καλα που δεν ειπε που θα βρω μπαταρια γιατι λειπει απο μεσα για να το παω στην εγγυηση.αλλα δεν το εχω ανοιξει ποτε.Παιδιά, ψυχραιμία.
Το ότι βγάζεις τις βίδες δεν σημαίνει ότι ανοίγεις τη συσκευή.
Και εγώ μια φορά το μήνα ή μια φορά ανά 2 μήνες βγάζω τις βίδες να πάρουν λίγο αέρα οι τρύπες και τις ξαναβάζω.
Νομίζω κάθε συνετός χρήστης το κάνει αυτό.
#9
Δημοσίευση 21/09/2016 - 17:42
Παιδιά, ψυχραιμία.
Το ότι βγάζεις τις βίδες δεν σημαίνει ότι ανοίγεις τη συσκευή.
Και εγώ μια φορά το μήνα ή μια φορά ανά 2 μήνες βγάζω τις βίδες να πάρουν λίγο αέρα οι τρύπες και τις ξαναβάζω.
Νομίζω κάθε συνετός χρήστης το κάνει αυτό.
Εσυ φιλαράκι πρέπει να είσαι πολύ έξυπνος που ειρωνεύεσαι κιόλας
Εάν δεν ξέρεις μην μιλάς καθόλου η ρωτά
Sent from my iPhone using Tapatalk
#10
Δημοσίευση 21/09/2016 - 17:47
Και δεν έχω κανέναν λόγο να πω ψέματα ότι δεν άνοιξα το κινητό
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Δημοσίευση 21/09/2016 - 17:52
Εσυ φιλαράκι πρέπει να είσαι πολύ έξυπνος που ειρωνεύεσαι κιόλας
Εάν δεν ξέρεις μην μιλάς καθόλου η ρωτά
Sent from my iPhone using Tapatalk
Άνοιγμα δεν θεωρείται το να σηκώσεις την οθόνη.
Άνοιγμα είναι και το να ξεσφίξεις τις βίδες.
Επίσης αφού έτριζε η οθόνη έπρεπε να το πας σε κάποιο σέρβις και όχι να αρχίσεις τα γιατροσόφια.
Αν βρεις βίδες λογικά δεν θα έχεις θέμα, αλλά σίγουρα αν το ψάξουν (και δουν π.χ. φαγωμένο σπείρωμα ή κάτι ανάλογο) μπορούν να πουν ότι το άνοιξες.
Γενικά θα είσαι τυχερός αν σε κρατήσουν εντός εγγύησης.
#12
Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:03
Προς τι όλη αυτή η ειρωνεία δεν μπορώ να καταλάβω όμως αλλά τεσπα
Sent from my iPhone using Tapatalk
#13
Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:05
Sent from my iPhone using Tapatalk
#14
Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:06
Όχι, δεν είπα αυτό.
Είπα μπορεί να σε καλύψει η εγγύηση αν είσαι τυχερός και δεν δουν κάτι.
Η ειρωνεία έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορείς να λες "δεν το άνοιξα" και να λείπουν οι βίδες.
Από τη στιγμή που έφυγαν από τη θέση τους οι βίδες, η συσκευή θεωρείται ανοιγμένη.
Δεν το ήξερες προφανώς, αλλά για αυτό είναι το forum, να μαθαίνουμε πράγματα.
#15
Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:17
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες





