Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Βίδες πλαισίου iPhone 6


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 12:45

Παιδιά θέλω μια βοήθεια οποίος γνωρίζει θέλω να πάρω βίδες πλαισίου για iPhone 6 τις οποίες έχω χάσει
Θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση;δεν το έχω ανοίξει το κινητό
Υπάρχουν ξεχωριστές βίδες πλαισίου για κάθε χρώματα iPhone 6 ; έχω εγώ το spacegrey
Γιατί νομίζω πως ήταν ασημί η βίδες και τώρα βρίσκω για spacegrey και μου φαίνονται μαύρες
Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος που ξέρει θα το εκτιμούσα γιατί θέλω να το στείλω για φτιάξιμο και φοβάμαι μήπως που το βγάλουν εκτός εγγυήσεις από τις βίδες!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:15

Δεν εχεις εγγυηση αφου βγηκαν οι βιδες εισαι εκτος.

#3   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:28

Παιδιά θέλω μια βοήθεια οποίος γνωρίζει θέλω να πάρω βίδες πλαισίου για iPhone 6 τις οποίες έχω χάσει
Θα έχω πρόβλημα με την εγγύηση;δεν το έχω ανοίξει το κινητό
Υπάρχουν ξεχωριστές βίδες πλαισίου για κάθε χρώματα iPhone 6 ; έχω εγώ το spacegrey
Γιατί νομίζω πως ήταν ασημί η βίδες και τώρα βρίσκω για spacegrey και μου φαίνονται μαύρες
Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος που ξέρει θα το εκτιμούσα γιατί θέλω να το στείλω για φτιάξιμο και φοβάμαι μήπως που το βγάλουν εκτός εγγυήσεις από τις βίδες!


Sent from my iPhone using Tapatalk

χωρις να το ανοιξεις φυγανε οι βιδες;πηγαινε δες αν μπορεις να παρεις ενα σασι που μπορει να δινουν βιδες μεσα στην συσκευασια.αλλιως δεν βγαζεις ακρη.αν και απο οτι φαινεται εχει ανοιχτει το τηλ οποτε δεν υπαρχει εγγυηση.

#4   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:33

Τις βίδες τις έβγαλα εγώ κ τις έχασα
Το κινητό δεν ανοίχτηκε!!!!
Η βίδες http://www.skroutz.g...phrase=iphone 6 αυτές έχουν διαφορά από τις γνήσιες;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#5   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/09/2016 - 13:50

Παρε απο ematrix. Αφου βγηκαν οι βιδες ανοιχτηκε δεν ανοιχτηκε το κινητο νομιζω οτι εισαι αυτοματως εκτος εγγυησης

#6   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 16:04

Παρε απο ematrix. Αφου βγηκαν οι βιδες ανοιχτηκε δεν ανοιχτηκε το κινητο νομιζω οτι εισαι αυτοματως εκτος εγγυησης

Δηλαδή εάν τοποθετήσω πάλι τις βίδες που φαίνεται ότι τις έβγαλα κ τις έβαλα;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

#7   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 21/09/2016 - 16:07

Δεν εχεις εγγυηση αφου βγηκαν οι βιδες εισαι εκτος.

 

 

χωρις να το ανοιξεις φυγανε οι βιδες;πηγαινε δες αν μπορεις να παρεις ενα σασι που μπορει να δινουν βιδες μεσα στην συσκευασια.αλλιως δεν βγαζεις ακρη.αν και απο οτι φαινεται εχει ανοιχτει το τηλ οποτε δεν υπαρχει εγγυηση.

 

Παιδιά, ψυχραιμία.

 

Το ότι βγάζεις τις βίδες δεν σημαίνει ότι ανοίγεις τη συσκευή.

 

Και εγώ μια φορά το μήνα ή μια φορά ανά 2 μήνες βγάζω τις βίδες να πάρουν λίγο αέρα οι τρύπες και τις ξαναβάζω.

 

Νομίζω κάθε συνετός χρήστης το κάνει αυτό. 


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#8   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 21/09/2016 - 16:09

Παιδιά, ψυχραιμία.

Το ότι βγάζεις τις βίδες δεν σημαίνει ότι ανοίγεις τη συσκευή.

Και εγώ μια φορά το μήνα ή μια φορά ανά 2 μήνες βγάζω τις βίδες να πάρουν λίγο αέρα οι τρύπες και τις ξαναβάζω.

Νομίζω κάθε συνετός χρήστης το κάνει αυτό.

παλι καλα που δεν ειπε που θα βρω μπαταρια γιατι λειπει απο μεσα για να το παω στην εγγυηση.αλλα δεν το εχω ανοιξει ποτε.

#9   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 17:42

Παιδιά, ψυχραιμία.

Το ότι βγάζεις τις βίδες δεν σημαίνει ότι ανοίγεις τη συσκευή.

Και εγώ μια φορά το μήνα ή μια φορά ανά 2 μήνες βγάζω τις βίδες να πάρουν λίγο αέρα οι τρύπες και τις ξαναβάζω.

Νομίζω κάθε συνετός χρήστης το κάνει αυτό.


Εσυ φιλαράκι πρέπει να είσαι πολύ έξυπνος που ειρωνεύεσαι κιόλας
Εάν δεν ξέρεις μην μιλάς καθόλου η ρωτά



Sent from my iPhone using Tapatalk

#10   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 17:47

Και για μην παιταχτουν κ άλλη τέτοιοι έξυπνη εδώ μέσα να πω πως η βίδες βγήκαν κ αλαχτηκανε με άλλες από iPhone 5s επειδή στην προσπάθεια μ να τις σβηξω λίγο γιατί η οθόνη κάτω δεξιά έτριζε σαν να ξεκουμπωνε φαγώθηκαν!!
Και δεν έχω κανέναν λόγο να πω ψέματα ότι δεν άνοιξα το κινητό


Sent from my iPhone using Tapatalk

#11   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 21/09/2016 - 17:52

Εσυ φιλαράκι πρέπει να είσαι πολύ έξυπνος που ειρωνεύεσαι κιόλας
Εάν δεν ξέρεις μην μιλάς καθόλου η ρωτά



Sent from my iPhone using Tapatalk

Άνοιγμα δεν θεωρείται το να σηκώσεις την οθόνη.

 

Άνοιγμα είναι και το να ξεσφίξεις τις βίδες.

 

Επίσης αφού έτριζε η οθόνη έπρεπε να το πας σε κάποιο σέρβις και όχι να αρχίσεις τα γιατροσόφια.

 

Αν βρεις βίδες λογικά δεν θα έχεις θέμα, αλλά σίγουρα αν το ψάξουν (και δουν π.χ. φαγωμένο σπείρωμα ή κάτι ανάλογο) μπορούν να πουν ότι το άνοιξες.

 

Γενικά θα είσαι τυχερός αν σε κρατήσουν εντός εγγύησης.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#12   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:03

Δηλαδή εάν βρω δυο βίδες κ το βάλω προσεκτικά με κάλυπτει η εγγύηση
Προς τι όλη αυτή η ειρωνεία δεν μπορώ να καταλάβω όμως αλλά τεσπα


Sent from my iPhone using Tapatalk

#13   matman

matman

    iPH Member

  • 225 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:05

Καλο θα ειναι να βρεις απο αλλο σασι γνησιες. Αν τις σφυξεις προσεκτικα δν θα εχεις κανενα προβλημα στην εγγυηση.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#14   PanosMouz

PanosMouz

    iPH Master

  • 7098 μηνύματα
  • Twitter:@PanosMouz
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:PanosMouz

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:06

Όχι, δεν είπα αυτό.

 

Είπα μπορεί να σε καλύψει η εγγύηση αν είσαι τυχερός και δεν δουν κάτι.

 

Η ειρωνεία έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορείς να λες "δεν το άνοιξα" και να λείπουν οι βίδες.

 

Από τη στιγμή που έφυγαν από τη θέση τους οι βίδες, η συσκευή θεωρείται ανοιγμένη.

 

Δεν το ήξερες προφανώς, αλλά για αυτό είναι το forum, να μαθαίνουμε πράγματα.


| Jailbreak your iDevice - make it Unique |

#15   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:17

Ότι είπε ο matman τα υπόλοιπα σχόλια είναι περιττά. Κακώς το πείραξε αλλά δε νομίζω ότι πρέπει να τον δικάσουμε κιόλας


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0

0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες