Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Βίδες πλαισίου iPhone 6


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   theoapo

theoapo

    iPH Addict

  • 657 μηνύματα
  • Twitter:@theoapo
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:26

Παιδιά μην τον τρελανούμε τον άνθρωπο άδικα...

Σε παλαιότερη συσκευή που είχα με αλλαγμένες βίδες αγορασμένες από το ebulk αν θυμάμαι καλά, μου αλλάξανε την συσκευή σε Apple Store UK λόγω του προβλήματος με την οθόνη.

Και για να απαντήσω και σε μια άλλη ερώτηση, ναι οι βίδες έχουν το αντίστοιχο χρώμα.

Τελευταία επεξεργασία από: theoapo, 21/09/2016 - 18:28


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:38

Παιδιά μην τον τρελανούμε τον άνθρωπο άδικα...

Σε παλαιότερη συσκευή που είχα με αλλαγμένες βίδες αγορασμένες από το ebulk αν θυμάμαι καλά, μου αλλάξανε την συσκευή σε Apple Store UK λόγω του προβλήματος με την οθόνη.

Και για να απαντήσω και σε μια άλλη ερώτηση, ναι οι βίδες έχουν το αντίστοιχο χρώμα.

Είσαι ωραίος ευχαριστώ για την χρήσιμη απάντηση σου!!![emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

#18   nikosg83

nikosg83

    iPH Member

  • 290 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 21/09/2016 - 18:54

Πάντως δεν είμαι σίγουρος για το χρωμα γιατί στην φωτό φαίνεται αυτό το iPhone να είναι ασημί αλλά αυτές που βρήκα έχω που είναι για spacegrey φαίνονται πιο μαύρες aab0f1ae32fec1505dd76c82174c080b.jpg832fcc8c46158ec45993a13895a94124.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

#19   vdkour

vdkour

    iPH Master

  • 5830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad 3 +4G

Δημοσίευση 21/09/2016 - 19:14

Πάντως δεν είμαι σίγουρος για το χρωμα γιατί στην φωτό φαίνεται αυτό το iPhone να είναι ασημί αλλά αυτές που βρήκα έχω που είναι για spacegrey φαίνονται πιο μαύρες aab0f1ae32fec1505dd76c82174c080b.jpg832fcc8c46158ec45993a13895a94124.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

εψαξες για αλλο σασι που σου ειπα στο ιδιο χρωμα;

#20   thanozr

thanozr

    iPH Contributor

  • 1429 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 21/09/2016 - 19:42

Δες εδώ.

 

http://www.e-matrix....a-asimi-pd-9575

 

Αν βάλεις τις βίδες δε θα έχεις πρόβλημα με την εγγύηση εκτός αν έχει αλλού χτυπήματα, γρατσουνιές κλπ.

 

Στο iphone 6 επειδή δεν υπάρχει η ταινία στην οθόνη ακόμα και να τη σηκώσεις και να τη ξανακουμπώσεις δεν αφήνεις ίχνη.



#21   grovolis

grovolis

    iPH Member

  • 224 μηνύματα
  • Twitter:@georgerovolis
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:grovolis

Δημοσίευση 21/09/2016 - 19:58

Πάντως σε iPhone 6s Plus πήγα στην Document με την μια βίδα που μου κολύμπαγε μέσα στην θήκη (και είναι και ο μόνος λόγος που δεν την έχασα) και μου την βίδωσε αμέσως και μου είπε έχει γίνει σε πολλούς.






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7

0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες