Καλησπερα, μια ερωτηση παρακαλω πολυ...εχω γυρω στις 2000 φωτος(βιντεο) στο κινητο κ θελω να τις ανεβασω στο icloud. Πως θα γινει αυτο? Αν μπορει καποιος να με βοηθησει οσο πιο απλα μπορει γιατι δεν ειμαι και"γνωστης"πανω σε αυτα τα θεματα.
Ευχαριστω πολυ.






