Εγώ ο καημένος που τους ρώτησα τηλεφωνικά όταν ανανέωσα τον Σεπτέμβρη: Τι θα ισχύει για το Spotify; και μου απάντησαν πως δεν θα αλλάξει τίποτα και σε μερικές ημέρες άρχισαν να σκάνε τα μηνύματα.Εγώ μόλις μίλησα μαζί τους, επιμένουν και μάλιστα αυτό με την διετία όταν τους λες ότι δεν το αναφέρουν στη σελίδας τους και ουσιαστικά παραπλανούν σφυριζουν αδιάφορα...
Σειρά έχει τώρα έγγραφη καταγγελία και μετά ΕΕΤΤ.
Θα επικαλεστώ τη συνομιλία μας όταν πάω από εκεί την Δευτέρα.
Τι σημαίνει όμως "καταγγελία της σύμβασης" γιατί δεν έχω καταλάβει και τι είναι το ΕΕΤΤ; Αν είναι να κάνουμε κάτι να το κάνουμε οργανωμένα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: iMov, 05/11/2016 - 08:02