Μήπως τρέχεις το FileVault ;.
Καλημέρα. Ναι το τρέχω.
Δημοσίευση 30/04/2017 - 10:16
Μήπως τρέχεις το FileVault ;.
Καλημέρα. Ναι το τρέχω.
Δημοσίευση 30/04/2017 - 10:30
Μιας και έχουν καταγραφεί προβλήματα, απενεργοποίησε το και έλεγξε.
Στη συνέχεια θα δούμε τι μπορεί να τρέχει με τα στοιχεία που αναφέρουν
"executable not found".
vires acquirit eundo
Δημοσίευση 30/04/2017 - 10:44
Δημοσίευση 30/04/2017 - 10:49
Σε. Όλα τα μακμπουκ έρχεται προενεργοπιημενο το file vault?
Το FileVault δεν είναι ενεργοποιημένο σε κανένα μηχάνημα. Αυτό το αποφασίζει ο ίδιος ο χρήστης.
Δημοσίευση 30/04/2017 - 11:01
Μιας και έχουν καταγραφεί προβλήματα, απενεργοποίησε το και έλεγξε.
Στη συνέχεια θα δούμε τι μπορεί να τρέχει με τα στοιχεία που αναφέρουν
"executable not found".
Θέλεις να ξανατρέξω το etrecheck;
Απενεργοποίησα το file vault πάντως.
Δημοσίευση 30/04/2017 - 11:10
Για την ώρα δεν χρειάζεται το etre.
Τρέξε το μηχάνημα για 1-2 μέρες και τα λέμε.
vires acquirit eundo
Δημοσίευση 02/05/2017 - 10:31
Για την ώρα δεν χρειάζεται το etre.
Τρέξε το μηχάνημα για 1-2 μέρες και τα λέμε.
Δεν πέρασαν 2 μέρες και ξανά τα ίδια.
Κόλλησε σήμερα το πρωί και αναγκάστηκα να το κλείσω πάλι απο το power button.
Πήγα στην Console και βρήκα ενα Process με τύπο Error και "κίτρινη κουκίδα".
Παραθέτω φώτο (υπολόγισα την ώρα που έγινε και το βρήκα, δεν ξέρω όμως αν σημαίνει κάτι).
Screen Shot 2017-05-02 at 11.30.45.png 214.43KB 17 λήψεις
Τελευταία επεξεργασία από: xhonato, 02/05/2017 - 10:32
Δημοσίευση 02/05/2017 - 11:04
Στο Search του Activity Monitor πληκτρολόγησε fontd, επίλεξε το process, click το μπουτόν X και Force Quit.
Παρ' ότι αναλώνει μόλις 3%CPU, φαίνεται να ευθύνεται για όλη αυτή την ιστορία. Αν το θέμα προκύψει ξανά, βλέπουμε.
vires acquirit eundo
Δημοσίευση 02/05/2017 - 12:40
Δεν πέρασαν 2 μέρες και ξανά τα ίδια.
Κόλλησε σήμερα το πρωί και αναγκάστηκα να το κλείσω πάλι απο το power button.
Πήγα στην Console και βρήκα ενα Process με τύπο Error και "κίτρινη κουκίδα".
Παραθέτω φώτο (υπολόγισα την ώρα που έγινε και το βρήκα, δεν ξέρω όμως αν σημαίνει κάτι).
Ερώτηση: Τρέχεις κάποιο σπασμένο πρόγραμμα;
Δημοσίευση 02/05/2017 - 12:57
Ερώτηση: Τρέχεις κάποιο σπασμένο πρόγραμμα;
Ναι. Matlab λέγεται.
Αλλά δεν κολλάει όταν το έχω ανοιχτό. Π.χ σήμερα πήγα να ανοίξω το Chrome και τσάκ κόλλησε.
Το κάνει σε διάφορες φάσεις.. όποτε θέλει του έρχεται και κολλάει..
Δημοσίευση 02/05/2017 - 13:01
Ναι. Matlab λέγεται.
Αλλά δεν κολλάει όταν το έχω ανοιχτό. Π.χ σήμερα πήγα να ανοίξω το Chrome και τσάκ κόλλησε.
Το κάνει σε διάφορες φάσεις.. όποτε θέλει του έρχεται και κολλάει..
Εάν θέλεις τη συμβουλή μου διέγραψε το Matlab και δες εάν ξανά παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα.
Τα σπασμένα προγράμματα φέρουν την ευθύνη για τέτοιες συμπεριφορές.
"Το App Sandbox είναι μια τεχνολογία ελέγχου πρόσβασης που παρέχεται στο macOS, επιβαλλόμενη σε επίπεδο πυρήνα. Έχει σχεδιαστεί ώστε να περιέχει ζημιές στο σύστημα και τα δεδομένα του χρήστη σε περίπτωση που μια εφαρμογή υποστεί βλάβη."
Δημοσίευση 02/05/2017 - 13:02
Εάν θέλεις τη συμβουλή μου διέγραψε το Matlab και δες εάν ξανά παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα.
Τα σπασμένα προγράμματα φέρουν την ευθύνη για τέτοιες συμπεριφορές.
"Το App Sandbox είναι μια τεχνολογία ελέγχου πρόσβασης που παρέχεται στο macOS, επιβαλλόμενη σε επίπεδο πυρήνα. Έχει σχεδιαστεί ώστε να περιέχει ζημιές στο σύστημα και τα δεδομένα του χρήστη σε περίπτωση που μια εφαρμογή υποστεί βλάβη."
Θα το δοκιμάσω. Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή.
Δημοσίευση 02/05/2017 - 14:16
τειλκα ειχες καποιο νεο?
Με ενημέρωσαν ότι δεν εχει κάποιο πρόβλημα και θα μου το επιστρέψουν, δεν ξέρω τι να κάνω...
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/05/2017 - 15:09
Αφαίρεση στοιχείων
Δημοσίευση 02/05/2017 - 15:11
Καταρχάς σου αφαίρεσα τη φώτο γιατί φαίνονταν τα στοιχεία της συσκευής.
Παρατήρησε το γιατί λογικά θα στο ξανακάνει και τράβηξε βίντεο και φώτο να το ξαναπάς.
Καλό θα ήταν πρώτα να μιλήσεις με το Support και να να ανοίξεις Case 00800 4414 5417.
Επίσης όπως σου 'πα και πιο πίσω πηγαίνε Document στη Ν. Σμύρνη.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/05/2017 - 15:11
Δημοσίευση 02/05/2017 - 15:26
Σε ευχαριστώ, αυτό θα κάνω, δεν έχω και άλλη λύσηΚαταρχάς σου αφαίρεσα τη φώτο γιατί φαίνονταν τα στοιχεία της συσκευής.
Παρατήρησε το γιατί λογικά θα στο ξανακάνει και τράβηξε βίντεο και φώτο να το ξαναπάς.
Καλό θα ήταν πρώτα να μιλήσεις με το Support και να να ανοίξεις Case 00800 4414 5417.
Επίσης όπως σου 'πα και πιο πίσω πηγαίνε Document στη Ν. Σμύρνη.
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες