Με ενημέρωσαν ότι δεν εχει κάποιο πρόβλημα και θα μου το επιστρέψουν, δεν ξέρω τι να κάνω...
Φίλε μου, απλά εικάζω·
Δημοσίευση 02/05/2017 - 18:18
Με ενημέρωσαν ότι δεν εχει κάποιο πρόβλημα και θα μου το επιστρέψουν, δεν ξέρω τι να κάνω...
Φίλε μου, απλά εικάζω·
vires acquirit eundo
Δημοσίευση 02/05/2017 - 22:05
Φίλε μου, απλά εικάζω·
1. Σύμφωνα με το άρθρο, στην παράγραφο "Loose Connection" αναφέρεται ότι μπορεί να υπάρξει θέμα σε κακή σύνδεση μεταξύ οθόνης και της logic board. Όταν λοιπόν προκύψει το θέμα μετέβαλε την γωνία της οθόνης, οπότε αν εκλείψει φαίνεται να μην έχει κουμπώσει σωστά ο connector και η επαφή δεν γίνεται πλέον σωστά σε κάποια συγκεκριμένη θέση της οθόνης. Ή κάτι δεν πάει καλά με το display data cable, μπορεί να έχει τσακίσει ή να είναι ελαττωματικό.
2. Στον οδηγό του iFixIt, στο βήμα 30, βλέπεις τον επίμαχο connector σε μοντέλο του 2015. Kαι στο δικό σου μοντέλο πρέπει να υπάρχει ο αντίστοιχος connector.
display.jpg
Όπως και να έχει, η αποκατάσταση είναι θέμα του service.
Δημοσίευση 05/05/2017 - 11:14
3η ημέρα σήμερα μετά τον έλεγχο και κανένα πρόβλημα, πως διορθώθηκε από μόνο του δεν μπορώ να καταλάβω...
Δημοσίευση 11/05/2017 - 21:05
Τελικά το ξαναεμφάνισε, κάθε 2- 3 ημέρες, το θέμα είναι είναι ότι δεν βγάζω άκρη με το service, θεωρώ πάντως ελληνικής νοοτροπίας φαινόμενο να μην το αλλάζουν...
Δημοσίευση 11/05/2017 - 21:19
Δημοσίευση 12/05/2017 - 10:34
Aνοιάξει case στην apple .μην το αφήνεις μιλά με την document.
Επικοινώνησα με την document και μου είπαν ότι αν δεν βρούν πρόβλημα και αυτοί θα πληρώσω και 50 euro για τον έλεγχο! εκτός απο τα μεταφορικά, θα τους αποζημιώσω δηλαδή επειδή δεν βρήκαν το πρόβλημα, ωραία λογική...
Δημοσίευση 12/05/2017 - 10:38
Επικοινώνησα με την document και μου είπαν ότι αν δεν βρούν πρόβλημα και αυτοί θα πληρώσω και 50 euro για τον έλεγχο! εκτός απο τα μεταφορικά, θα τους αποζημιώσω δηλαδή επειδή δεν βρήκαν το πρόβλημα, ωραία λογική...
Φίλε Modesto με την Apple επικοινώνησες;
Το τηλέφωνο Ελλάδος είναι 00800 4414 5417
Άσε τι σου λέει ο τεχνικός του κάθε service.
Δημοσίευση 12/05/2017 - 11:08
Φίλε Modesto με την Apple επικοινώνησες;
Το τηλέφωνο Ελλάδος είναι 00800 4414 5417
Άσε τι σου λέει ο τεχνικός του κάθε service.
Επικοινώνησα πολλές φορές, απο την αρχή, κάναμε διαγνωστικά τεστ, κάναμε επανεγκατάσταση λογισμικού, τίποτα ουσιαστικό δεν σου λένε, στείλτο στο service καταλήγουν, πράγμα που το έκανα...
Η ουσία είναι ότι έπρεπε ολόκληρη apple να το αλλάξει από την αρχή, εφόσον δεν μπορούν να το βρουν, όλα τα άλλα είναι περιττά...
Τελευταία επεξεργασία από: modesto, 12/05/2017 - 11:16
Δημοσίευση 12/05/2017 - 12:09
Τελικά το ξαναεμφάνισε, κάθε 2- 3 ημέρες, το θέμα είναι είναι ότι δεν βγάζω άκρη με το service, θεωρώ πάντως ελληνικής νοοτροπίας φαινόμενο να μην το αλλάζουν...
Επικοινώνησα πολλές φορές, απο την αρχή, κάναμε διαγνωστικά τεστ, κάναμε επανεγκατάσταση λογισμικού, τίποτα ουσιαστικό δεν σου λένε, στείλτο στο service καταλήγουν, πράγμα που το έκανα...
Η ουσία είναι ότι έπρεπε ολόκληρη apple να το αλλάξει από την αρχή, εφόσον δεν μπορούν να το βρουν, όλα τα άλλα είναι περιττά...
Τράβηξε ένα βίντεο του προβλήματος και μαζί κάποιες καθαρές φώτο.
Μετά εφόσον μιλήσεις ξανά με το Support, θα ζητήσεις να σε συνδέσουν με το Customer Relations.
Μιλάς μαζί τους στα αγγλικά συνεπώς να είσαι προετοιμασμένος. Απο εκεί μπορείς να τους αναφέρεις ξανά τι έχει γίνει ακριβώς με το πρόβλημα σου να παραμένει.
Όλα αυτά είναι κατάλοιπα έλλειψης Apple Store. Σε τέτοια περίπτωση ίσως να 'χες φύγει και με νέο μηχάνημα..
Δημοσίευση 13/05/2017 - 14:14
Δημοσίευση 13/05/2017 - 17:52
Τελευταία επεξεργασία από: paparainbow, 13/05/2017 - 17:55
legit
Δημοσίευση 14/05/2017 - 12:48
Εχεις μηπως time machine backup το οποιο επαναφερεις μετα απο καθε format?
Sent from my iPhone using Tapatalk
όχι δεν επαναφέρω τίποτα, όλα τα κάνω κατόπιν οδηγιών του apple support
Δημοσίευση 14/05/2017 - 13:04
Αξιοσημείωτο είναι όμως ότι στο apple support υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για θέματα ρουτίνας κατά την γνώμη μου. Π.χ. στην επανεγκατάσταση λειτουργικού η μία μου έλεγε ότι τα 6 λεπτά που δείχνει η πρόοδος είναι πραγματικά, μικρή απόκλιση μπορεί να υπάρξει, και εξαρτώνται αποκλειστικά απο το δίκτυο μου και όχι απο την κατάσταση του υπολογιστή. Σε επόμενη τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι δεν είναι πραγματικά και ότι επηρεάζεται πολυπαραγοντικά (και απο τον υπολογιστή) οπότε το χρονικό διάστημα που θα διαρκέσει είναι σχετικό. Η τελευταία επανεγκατασταση διἠρκησε 4 ώρες αφού κόλλησε στα μισά της προόδου πάνω απο μία ώρα, τελικά πόσο είναι το φυσιολογικό;
Δημοσίευση 14/05/2017 - 13:10
Μιλά με το customer relations..εξήγησε τους ότι ταλαιπώρεισαι ζήτησε να τους στείλεις φωτό με το πρόβλημα και ότι δεν μπορεί να το βγάζεις από το μυαλό σου.στο κάτω άνω ο μακ ειναι ολοκαίνουργιος.
Τους είπα για το customer relations και μου λένε συνέχεια μην ανησυχείς θα μιλήσεις... και να προσπαθήσουμε να το λύσουμε μαζί. Τους έστειλα σε σύνδεσμο της apple βίντεο και τα έχω κάνει όλα αυτά που μου λές. Το θέμα εἰναι ότι αν δεν διαπιστωθεί το πρόβλημα με υπογραφή τεχνικού δεν γίνεται τίποτα.
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες