Καλησπέρα σε όλους. Μου ήρθε ένα email από apple ότι στον κωδικό μου στο iCloud χρεώθηκα σήμερα 107$ για χρήση στο iTunes που φυσικά δεν έκανα ποτέ. Αν θέλει να αναφέρω τη χρέωση μου ζητάει στοιχεία και νούμερο της χρεωστικής κάρτας. Ξέρετε τι μπορεί να συμβαίνει και πως ακυρώνω τη χρέωση; ευχαριστώ όλους
Χρέωση από apple
Από
antonisnicole
, 20/09/2017 14:14
4 μηνύματα σε αυτό το θέμα
#1
Δημοσίευση 20/09/2017 - 14:14
Ad
#2
Δημοσίευση 20/09/2017 - 14:48
Διαπίστωσες για αρχη οτι όντως ισχύει κατι τετοιο; Σε εχουν χρεώσει;
#3
Δημοσίευση 20/09/2017 - 15:03
Στην κάρτα δεν έχω χρεωθεί,άσε που δεν υπάρχουν και τα χρήματα αυτα(καταραμένη φτώχεια).
#4
Δημοσίευση 20/09/2017 - 15:24
Τοτε ειναι spam και μη δίνεις σημασία.
(sorry για το πολλαπλο ποστ. Ας το σβήσει κάποιος. )
(sorry για το πολλαπλο ποστ. Ας το σβήσει κάποιος. )
#5
Δημοσίευση 20/09/2017 - 15:54
Ευχαριστώ πολύ
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες