Γερμανος-Public-Πλαισιο η Αγια Τριας του μπαχαλου (ο καθενας στον τομεα του)
Προσφορά από τον Γερμανό (-40% στα iPad) - iPad Pro 9.7 Wi-Fi από 454€
#46
Δημοσίευση 19/10/2017 - 14:13
Ad
#47
Δημοσίευση 19/10/2017 - 15:24
Γερμανος-Public-Πλαισιο η Αγια Τριας του μπαχαλου (ο καθενας στον τομεα του)
Πιστεύω ότι έχει να κάνει και με τον εκάστοτε επιχειρηματία που διαχειρίζεται το κατάστημα. Ως γνωστόν πολλά από αυτά τα καταστήματα είναι με τη μορφή Franchise που σημαίνει ότι είναι λιγότερο στ@@@διστές και περισσότερο επαγγελματίες.
#48
Δημοσίευση 20/10/2017 - 08:58
Τελευταία ενημέρωση πριν από δέκα λεπτά περίπου.
Θα μου κόψουν κανονικά τιμολόγιο αλλά θα μου το στείλουν λέει την Δευτέρα και όχι το Σάββατο γιατί λέει τώρα με τον καινούργιο νόμο τους παίρνει παραπάνω χρόνο να το κόψουν. Ότι να ναι.
ε ναι ως γνωστον το τιμολογιο μπορει να σου παρει και 10 λεπτα , πινοντας καφε και κουβεντιαζοντας χ0α0χ0αχ0α0χ0α0χα ελεος θεε μου τι ακουμε...παω να σκισω το πτυχιο λογιστικης μου.
#49
Δημοσίευση 20/10/2017 - 09:08
#50
Δημοσίευση 20/10/2017 - 09:20
Πιστεύω ότι έχει να κάνει και με τον εκάστοτε επιχειρηματία που διαχειρίζεται το κατάστημα. Ως γνωστόν πολλά από αυτά τα καταστήματα είναι με τη μορφή Franchise που σημαίνει ότι είναι λιγότερο στ@@@διστές και περισσότερο επαγγελματίες.
δεν είναι μόνο θέμα franchise αν κα αυτό αφορά μόνο τον Γερμανό. To public ανήκει στον Πάνο Γερμανό, τον πρώην ιδιοκτήτη της αλυσίδας Γερμανός. Οπότε τώρα τουλάχιστον καταλαβαίνετε γιατί αυτές οι 2 εταιρείες είναι...όπως είναι για να μην χρησιμοποιήσω άλλη έκφραση. Το Πλαίσιο τώρα τι να πει κανείς... τα press releases τους μαράνανε κάθε 3 και λίγο που βγάζουν για να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες.
#51
Δημοσίευση 24/10/2017 - 13:03
Προς ενημέρωση. Ακόμα δεν έχω παραλάβει. Θα δούμε το απόγευμα τι θα γίνει. Με βλέπω αύριο να μιλάω με ΣτΚ.
#52
Δημοσίευση 24/10/2017 - 13:23
Προς ενημέρωση. Ακόμα δεν έχω παραλάβει. Θα δούμε το απόγευμα τι θα γίνει. Με βλέπω αύριο να μιλάω με ΣτΚ.
Φαντάζομαι θα μίλησες πάλι τι βλακεία σου είπαν αυτή τη φορά? Εννοείται ότι μιλάς με ΣτΚ αν δεν κουνηθούν.
#53
Δημοσίευση 24/10/2017 - 13:27
Απο το Σάββατο με έχουν ενημερώσει οτι θα παρελάμβανα το πρωί της τρίτης (σήμερα δηλαδή) πράγμα που δεν έγινε. Μου είπαν απο το κατάστημα οτι δεν έχουν λάβει τίποτα. Το απόγευμα που θα πάω απο εκεί θα δείξει. Είμαι περίεργος αν και όταν με το καλό παραλάβω τι τιμολόγιο θα έχουν κόψει!
#55
Δημοσίευση 24/10/2017 - 19:36
Απο το Σάββατο με έχουν ενημερώσει οτι θα παρελάμβανα το πρωί της τρίτης (σήμερα δηλαδή) πράγμα που δεν έγινε. Μου είπαν απο το κατάστημα οτι δεν έχουν λάβει τίποτα. Το απόγευμα που θα πάω απο εκεί θα δείξει. Είμαι περίεργος αν και όταν με το καλό παραλάβω τι τιμολόγιο θα έχουν κόψει!
Αφού έκανες την παραγγελία μέσω του eshop, δεν λαμβάνεις email με την εξέλιξη της παραγγελίας;
Από τον αρ. της παραγγελίας δεν μπορείς να δεις σε ποιο στάδιο είναι η παραγγελία σου;
Sent from my iPhone using Tapatalk
#56
Δημοσίευση 24/10/2017 - 22:46
Επίσης δεν έχω λάβει κανένα άλλο mail εκτός του πρώτου που λέει σε ευχαριστούμε για την παραγγελία και μπλα μπλα + τον αριθμό της παραγγελίας.
Τελευταία επεξεργασία από: Paris1986, 24/10/2017 - 22:47
#57
Δημοσίευση 24/10/2017 - 23:06
Όπως και ήταν αναμενόμενο δεν παρέλαβα το απόγευμα. Στην παρακολούθηση παραγγελία μου βγάζει "Σε επεξεργασία" και από κάτω την ημερομηνία που έγινε η παραγγελία δηλαδή 19/10/2017. Τώρα ετοιμάζω την αναφορά για τον ΣτΚ.
Επίσης δεν έχω λάβει κανένα άλλο mail εκτός του πρώτου που λέει σε ευχαριστούμε για την παραγγελία και μπλα μπλα + τον αριθμό της παραγγελίας.
Εμένα μετά από 2 ημέρες μου είχε έρθει μήνυμα ότι έγινε αποστολή της παραγγελίας στο κατάστημα που είχα επιλέξει να παραλάβω.
Το πακέτο διακινήθηκε μέσω των ΕΛΤΑ Courier.
Εάν τους φαίνονταν δύσκολο να εκδώσουν τιμολόγιο ηλεκτρονικά, φαντάσου ΠΟΟΟΟΣΟ δύσκολο τους είναι να παρακολουθούν την αποθήκη τους και την διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Sent from my iPad using Tapatalk
#58
Δημοσίευση 24/10/2017 - 23:26
Με μια λέξη. Τραγικοί!!!
#59
Δημοσίευση 24/10/2017 - 23:45
Sent from my iPhone using Tapatalk
#60
Δημοσίευση 24/10/2017 - 23:49
Έτσι παίξτε και άλλο με τον πόνο μου. Με εμένα το θέμα είναι οτι ζήτησα τιμολόγιο με την ΠΟΛ. 1150/2017 και θέλω να πιστεύω οτι γι'αυτόν τον λόγο καθυστερεί.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 0
0 μέλη, 0 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες