Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * - - 2 ψήφοι

iPhone SE 2: Έρχεται στα μέσα του 2018 (;)


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
82 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 23/11/2017 - 20:27

Πάντως επιτρέψτε μου να προσθέσω ότι το πόση RAM μένει ελεύθερη δεν είναι πάντα αντικειμενικός δείκτης του αν είναι "αρκετή" η μνήμη που έχει μια συσκευή με το εκάστοτε OS.
Η δουλειά του καθε (σωστού - ή σωστά ρυθμισμένου) OS είναι να τη γεμίζει τη RAM (που εχει διαθεσιμη) και στην ανάγκη να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν περισσότερη από αυτή μπορεί και χρειάζεται, χωρίς να πιάνει ταβάνι, ακριβώς απενεργοποιώντας / αδειάζοντας άλλες εφαρμογές και διεργασίες που πλέον δεν είναι αναγκαίες. Εννοείται ότι στο τέλος της ημέρας η περισσότερη (αρχική / συνολική) RAM βοηθάει.

 

http://www.doctorand...basics-ram.html
 

Νομίζω οτι λές το ίδιο πράγμα. Ένα os προσπαθεί να γεμίσει την μνήμη που βρίσκει ελεύθερη. Συνεπώς άν δεν αφήνει πολύ μνήμη ελεύθερη που φαίνεται πιό πάνω, θα ελευθερώσει μνήμη για να εξυπηρετήσει κάτι άλλο. Εν ολίγοις ότι είναι ανοιχτό στο Multitasking θα κάνει unload & refresh. Δεν λές κάτι άλλο απο αυτό που προσπαθώ να πώ.

Όση περισσότερη τόσο το καλύτερο. Δεν μιλάμε φυσικά να έχεις επεξεργαστή 800mhz και 8 gb ram. Εκεί θα τελείωσει ο επεξεργαστής πρώτα.

Μιλάμε για επεξεργαστές που σήμερα 2 -3 εταιρειών είναι τερατάκια. Στο 6s plus άν ανοίξω ότι στο android παίρνω refresh. Η μνήμη δεν επαρκεί.

Το ios 11 έχει θέμα ακόμη μετά απο τόσες beta.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/11/2017 - 16:27

Είναι λίγο offtopic απλά ήθελα να κλείσω τα συμπεράσματα μου με αυτό που είπε ο φίλος agnostos13.

 

Αndroid με 3 ram και καμία εφαρμογή ανοιχτή.

jt0x6p.jpg

 

Android με browser ανοχτό ΜΟΝΟ με το iphonehellas ανοιχτό και 5 καρτέλες κενές.

2n0n8qp.jpg

 

To 6s plus με ios 11.2 με το iphonehellas ανοιχτό και 5 καρτέλες κενές.

2nc14jl.png

 

O καθένας μπορεί να το επιβεβαιώσει για του λόγου το αληθές. Τώρα άν ισχύει το "το ios είναι android/2..."...

Πραγματικά...δεν το είδα πουθενά πρός το παρόν.

Συγνώμη και πάλι για την παρένθεση. Απλά παραθέτω στοιχεία για το θέμα ram στο ios.

Γι αυτό σου λέω οτι σκέφτεσαι με λογική windows και android...
Η active memory είναι αυτή που είναι διαθέσιμη γιά χρήση (όχι σε χρήση) και με βάση την συνολικά διαθέσιμη (total) γίνεται ο επιμερισμός των διεργασιών...
Με κλειστές τις εφαρμογές η active είναι στο 62% της total και με μία καρτέλα στο safari πάει στο 69% και με πέντε καρτέλες στο 72% εν αντιθέση με το android που πάει από 58% στο 69%.
Η διαφορά είναι οτι ενω στο android η αύξηση είναι αναλογική των εφαρμογών που λειτουργούν, στο ios (όπως και στα mac) δεν είναι!
Δηλαδή:
Πες πχ οτι για να φτάσει η active την total χρειάζεται να ανοίξεις 100 καρτέλες στο Safari ή 20 εφαρμογές...
Πες πχ αντίστοιχα οτί γιά να γεμίσει η ram στο android χρειάζεται επίσης να ανοίξει 100 καρτέλες στο Chrome ή 20 εφαρμογές...
Αν ανοίξεις στο ios 200 καρτέλες στο Safari ή 40 εφαρμογές θα συνεχίσει η active να είναι στο ίδιο επίπεδο με πρίν και θα υπάρχει πάντα και ένα μέρος free (για χρήση).
Στον αντίποδα αν ανοίξεις στο android 200 καρτέλες στο Chrome ή 40 εφαρμογές θα μπουκώσει το σύμπαν και δεν θα υπάρχει σαφώς free για δείγμα! (στο τελευταίο αυτό παράδειγμα κάποιες εταιρείες όπως η Samsung το έχουν θεωρητικά λύσει κλείνοντας σου ουσιαστικά κάποιες εφαρμογές που είχες ανοίξει στην αρχή).

Συνοψίζοντας το θέμα έχει να κάνει περισσότερο με τη διαχείριση παρά με το μέγεθος της ram...
Και 32gb ram να έχεις, αν δεν υπάρχει σωστή διαχείριση γεμίζει, αν πάλι έχει σωστή διαχείριση και τα 2gb κάνουν την δουλειά...



#18   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/11/2017 - 17:27

Γι αυτό σου λέω οτι σκέφτεσαι με λογική windows και android...
Η active memory είναι αυτή που είναι διαθέσιμη γιά χρήση (όχι σε χρήση) και με βάση την συνολικά διαθέσιμη (total) γίνεται ο επιμερισμός των διεργασιών...
Με κλειστές τις εφαρμογές η active είναι στο 62% της total και με μία καρτέλα στο safari πάει στο 69% και με πέντε καρτέλες στο 72% εν αντιθέση με το android που πάει από 58% στο 69%.
Η διαφορά είναι οτι ενω στο android η αύξηση είναι αναλογική των εφαρμογών που λειτουργούν, στο ios (όπως και στα mac) δεν είναι!
Δηλαδή:
Πες πχ οτι για να φτάσει η active την total χρειάζεται να ανοίξεις 100 καρτέλες στο Safari ή 20 εφαρμογές...
Πες πχ αντίστοιχα οτί γιά να γεμίσει η ram στο android χρειάζεται επίσης να ανοίξει 100 καρτέλες στο Chrome ή 20 εφαρμογές...
Αν ανοίξεις στο ios 200 καρτέλες στο Safari ή 40 εφαρμογές θα συνεχίσει η active να είναι στο ίδιο επίπεδο με πρίν και θα υπάρχει πάντα και ένα μέρος free (για χρήση).
Στον αντίποδα αν ανοίξεις στο android 200 καρτέλες στο Chrome ή 40 εφαρμογές θα μπουκώσει το σύμπαν και δεν θα υπάρχει σαφώς free για δείγμα! (στο τελευταίο αυτό παράδειγμα κάποιες εταιρείες όπως η Samsung το έχουν θεωρητικά λύσει κλείνοντας σου ουσιαστικά κάποιες εφαρμογές που είχες ανοίξει στην αρχή).

Συνοψίζοντας το θέμα έχει να κάνει περισσότερο με τη διαχείριση παρά με το μέγεθος της ram...
Και 32gb ram να έχεις, αν δεν υπάρχει σωστή διαχείριση γεμίζει, αν πάλι έχει σωστή διαχείριση και τα 2gb κάνουν την δουλειά...

http://www.macyourse...tem-memory-ram/

Παράξενο...δεν βλέπω πουθενά να λέει οτι η active είναι η ελεύθερη μνήμη.

Στο android με τα ίδια ανοιχτα η μνήμη πήγε απο 1,6 στα 1,7. Αυτό δεν το είδα στο Iphone.

Η διαχείριση έχει νόημα όταν ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΝΗΜΗ. Όταν δεν υπάρχει, απλά δεν γίνεται.

Άν ίσχυαν αυτά που λές τότε συσκευές με 512,1,2 κλπ...δεν θα έκαναν ποτέ reload στοις ανοιχτές εφαρμογές, κάτι που γίνεται.

Όσο μεγαλύτερη η μνήμη τόσο το καλύτερο σε ΟΛΑ τα συστήματα, αρκεί να γίνεται σωστή διαχείριση (σε αυτό συμφωνώ). Άλλο η λέξη διαχείριση, και άλλο ελεύθερη μνήμη.

Reload θα έχεις ακόμη και στα 3 γιγα ραμ συσκευών απλ, αφού δεν μπορεί να κρατά ανοιχτές εφαρμογές και να ανοίγει άλλες ταυτόχρονα εσαεί χωρίς να υπάρχει ελεύθερη μνήμη.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 29/11/2017 - 17:28


#19   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/11/2017 - 18:48

http://www.macyourse...tem-memory-ram/

Παράξενο...δεν βλέπω πουθενά να λέει οτι η active είναι η ελεύθερη μνήμη.

Στο android με τα ίδια ανοιχτα η μνήμη πήγε απο 1,6 στα 1,7. Αυτό δεν το είδα στο Iphone.

Η διαχείριση έχει νόημα όταν ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΝΗΜΗ. Όταν δεν υπάρχει, απλά δεν γίνεται.

Άν ίσχυαν αυτά που λές τότε συσκευές με 512,1,2 κλπ...δεν θα έκαναν ποτέ reload στοις ανοιχτές εφαρμογές, κάτι που γίνεται.

Όσο μεγαλύτερη η μνήμη τόσο το καλύτερο σε ΟΛΑ τα συστήματα, αρκεί να γίνεται σωστή διαχείριση (σε αυτό συμφωνώ). Άλλο η λέξη διαχείριση, και άλλο ελεύθερη μνήμη.

Reload θα έχεις ακόμη και στα 3 γιγα ραμ συσκευών απλ, αφού δεν μπορεί να κρατά ανοιχτές εφαρμογές και να ανοίγει άλλες ταυτόχρονα εσαεί χωρίς να υπάρχει ελεύθερη μνήμη.

Δεν έγραψα πουθενά οτί η active είναι η ελεύθερη μνήμη...αυτό που έγραψα είναι οτί είναι η ελεύθερη προς χρήση. Αυτή δηλαδή που έχει διαθέσιμη το σύστημα στη συσκευή με βάση τις ανάγκες που υπάρχουν και η υπόλοιπη (μέχρι την συνολική) παραμένει ανενεργή.
Δεν παίζει ρόλο τι βλέπεις στο iphone...και ολόκληρη να την είχε δεσμεύσει (πόσο μάλλον στο παράδειγμα σου που μιλάμε για σχεδόν ασήμαντες ανάγκες) πάλι θα έσωζε την κατάσταση η έξυπνη διαχείριση. Η διαχείριση παίζει ρόλο πάντα! Και κάνει τη διαφορά όταν δεν έχεις μνήμη.
Ξέφυγε από τη λογική οτί κάθε εφαρμογή που ανοίγω φορτώνει τη μνήμη και φρακάρει τη συσκευή. Αυτά στα android και στα windows!

ΥΓ. Εγώ δεν έχω παρατηρήσει reload σε συσκευή με 2gb και χωρίς να κλείνω καμία εφαρμογή!
 



#20   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/11/2017 - 19:38

Δεν έγραψα πουθενά οτί η active είναι η ελεύθερη μνήμη...αυτό που έγραψα είναι οτί είναι η ελεύθερη προς χρήση
 

Συνεπώς λέμε το ίδιο, οτι είναι ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ απο το σύστημα. Εγώ μίλησα για free-ελεύθερη. Όταν ανοίγεις μία εφαρμογή κλπ βλέπεις οτι η Free μειώνεται δραστικά.

Reload θα πάρεις αναλόγως της εφαρμογής, των αριθμό των καρτελών και τί έχεις ανοιχτό σε κάθε καρτέλα κ.ο.κ...μην περιμένεις να δείς reload με 5 καρτέλες και 2 εφαρμογές. Αυτό πάντα σε σύγκριση με άλλη συσκευή. Η διαχείριση έχει νόημα όταν έχεις και μνήμη. Άν η μνήμη σου δεσμετεί πλήρως τότε η συσκευή θα απελευθερώσει απο κάπου αλλού, για να σε εξυπηρετήσει σε κάτι επόμενο.

Διαφορετικά όλα τα Iphones θα είχαν 256 και θα είχαν παραμείνει εκεί. Είναι τόσο απλό και ακόμη ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που διαφωνείς.

Τα Mac γιατί έχουν διαφορετικές μνήμες; Είναι τόσο απλό...υπάρχουν με 4,8,16 κ.ο.κ.

Άν δεν χρειαζόταν το σύστημα μνήμη, τότε όλα θα είχαν την ελάχιστη και την μικρότερη.

Δεν μπορείς να κάνεις τα ίδια πράγματα με mac 4 γιγα ραμ και με mac 16 γιγα ραμ.

Συμφωνείς ή διαφωνείς; Γιατί άν δεν χρειάζεται μεγαλύτερη μνήμη ένα Iphone δεν βάζει 512 η απλ σε όλα και να τελειώνει. Θέλει να ξοδεύεται άδικα;


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 29/11/2017 - 19:42


#21   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/11/2017 - 21:44

Συνεπώς λέμε το ίδιο, οτι είναι ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ απο το σύστημα. Εγώ μίλησα για free-ελεύθερη. Όταν ανοίγεις μία εφαρμογή κλπ βλέπεις οτι η Free μειώνεται δραστικά.
Reload θα πάρεις αναλόγως της εφαρμογής, των αριθμό των καρτελών και τί έχεις ανοιχτό σε κάθε καρτέλα κ.ο.κ...μην περιμένεις να δείς reload με 5 καρτέλες και 2 εφαρμογές. Αυτό πάντα σε σύγκριση με άλλη συσκευή. Η διαχείριση έχει νόημα όταν έχεις και μνήμη. Άν η μνήμη σου δεσμετεί πλήρως τότε η συσκευή θα απελευθερώσει απο κάπου αλλού, για να σε εξυπηρετήσει σε κάτι επόμενο.
Διαφορετικά όλα τα Iphones θα είχαν 256 και θα είχαν παραμείνει εκεί. Είναι τόσο απλό και ακόμη ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που διαφωνείς.
Τα Mac γιατί έχουν διαφορετικές μνήμες; Είναι τόσο απλό...υπάρχουν με 4,8,16 κ.ο.κ.
Άν δεν χρειαζόταν το σύστημα μνήμη, τότε όλα θα είχαν την ελάχιστη και την μικρότερη.
Δεν μπορείς να κάνεις τα ίδια πράγματα με mac 4 γιγα ραμ και με mac 16 γιγα ραμ.
Συμφωνείς ή διαφωνείς; Γιατί άν δεν χρειάζεται μεγαλύτερη μνήμη ένα Iphone δεν βάζει 512 η απλ σε όλα και να τελειώνει. Θέλει να ξοδεύεται άδικα;

Υπαρχουν εφαρμογες που εχουν υψηλες απαιτησεις σε ram και δεν μπορουν να λειτουργησουν με λιγη ram. Αυτος ειναι ο λογος που ανεβαιβει η ram και οχι το multitasking. Παρε για παραδειγμα τα iphone plus/x με την διπλη καμερα. Γιατι οταν μια εφαρμογη για να τρεχει χρειαζεται 1gb ram αν εχεις 512 οσο καλη διαχειριση και να γινει απλα δεν μπορει να τρεξει!
Μονο τοτε υπαρχει bottleneck...
Για τον ιδιο λογο υπαρχουν και μεγαλυτερες ram στα mac (και για να βγαζει και η apple κανα φραγκο παραπανω).
ΥΓ. Μην κοιτας ποσο μενει free...και να βαλεις 50 εφαρμογες να τρεχουν και να νομιζεις οτι γεμισε μετα ξαναδειαζει! Δοκιμασε το!

Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 29/11/2017 - 21:52


#22   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/11/2017 - 22:50

Υπαρχουν εφαρμογες που εχουν υψηλες απαιτησεις σε ram και δεν μπορουν να λειτουργησουν με λιγη ram. Αυτος ειναι ο λογος που ανεβαιβει η ram και οχι το multitasking. Παρε για παραδειγμα τα iphone plus/x με την διπλη καμερα. Γιατι οταν μια εφαρμογη για να τρεχει χρειαζεται 1gb ram αν εχεις 512 οσο καλη διαχειριση και να γινει απλα δεν μπορει να τρεξει!
Μονο τοτε υπαρχει bottleneck...
Για τον ιδιο λογο υπαρχουν και μεγαλυτερες ram στα mac (και για να βγαζει και η apple κανα φραγκο παραπανω).
ΥΓ. Μην κοιτας ποσο μενει free...και να βαλεις 50 εφαρμογες να τρεχουν και να νομιζεις οτι γεμισε μετα ξαναδειαζει! Δοκιμασε το!

Γιατί σου είπα πουθενά οτι άν γεμίσει η μνήμη (που αυτό σου λέω) δεν ξαναδιάζει; Απλά αυτή με την μεγαλύτερη χωρητικότητα θα αργήσει να γεμίσει (αυτό σου λέω). Εσύ κόλλησες μόνο στο Multitasking. Εγώ σου μιλάω γενικά στο οποίο όπως βλέπω συμφωνείς απόλυτα. Την διαφωνία σου ακόμη να καταλάβω...

Άν το iphone 6 plus μπορέσει να φορτώσει 200 καρτέλες χωρίς να κάνει reload σε καμία το 6s plus θα φορτώσει πολύ περισσότερες λόγω 2 έναντι 1. Τόσο απλό, αλλά δυστυχώς τόσο "δύσκολο" μάλλον στην κατανόηση. Μεγαλύτερη ράμ περισσότερες δυνατότητες. Αυτό ισχύει σε όλα. Τώρα τι θέλεις να πείς. το αφήνω, γιατί άν δεν μπόρεσες να καταλάβεις με όσα είπα, μάλλον δεν θα αλλάξει κάτι στο επόμενο σχόλιο. Καλή συνέχεια...

 

ΥΓ:Ο λόγος για τον οποίον τα android έχουν μεγαλύτερη ράμ, απαντήθηκε σε ένα παραπάνω άρθρο.

http://www.doctorand...basics-ram.html

Ακριβώς. Το Android συγγενεύει περισσότερο με ένα desktop λειτουργικό σύστημα, παρά με ένα mobile. Τρέχει περισσότερες διεργασίες συστήματος γιατί είναι ικανό για περισσότερα πράγματα, σε αντίθεση με το iOS που είναι κομμένο και ραμμένο για smartphone.(ChrisK).


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 29/11/2017 - 22:57


#23   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 30/11/2017 - 00:10

Γιατί σου είπα πουθενά οτι άν γεμίσει η μνήμη (που αυτό σου λέω) δεν ξαναδιάζει; Απλά αυτή με την μεγαλύτερη χωρητικότητα θα αργήσει να γεμίσει (αυτό σου λέω). Εσύ κόλλησες μόνο στο Multitasking. Εγώ σου μιλάω γενικά στο οποίο όπως βλέπω συμφωνείς απόλυτα. Την διαφωνία σου ακόμη να καταλάβω...
Άν το iphone 6 plus μπορέσει να φορτώσει 200 καρτέλες χωρίς να κάνει reload σε καμία το 6s plus θα φορτώσει πολύ περισσότερες λόγω 2 έναντι 1. Τόσο απλό, αλλά δυστυχώς τόσο "δύσκολο" μάλλον στην κατανόηση. Μεγαλύτερη ράμ περισσότερες δυνατότητες. Αυτό ισχύει σε όλα. Τώρα τι θέλεις να πείς. το αφήνω, γιατί άν δεν μπόρεσες να καταλάβεις με όσα είπα, μάλλον δεν θα αλλάξει κάτι στο επόμενο σχόλιο. Καλή συνέχεια...
 
ΥΓ:Ο λόγος για τον οποίον τα android έχουν μεγαλύτερη ράμ, απαντήθηκε σε ένα παραπάνω άρθρο.
http://www.doctorand...basics-ram.html
Ακριβώς. Το Android συγγενεύει περισσότερο με ένα desktop λειτουργικό σύστημα, παρά με ένα mobile. Τρέχει περισσότερες διεργασίες συστήματος γιατί είναι ικανό για περισσότερα πράγματα, σε αντίθεση με το iOS που είναι κομμένο και ραμμένο για smartphone.(ChrisK).[/size]

Στην πράξη όλα αυτά δεν έχουν και πολύ σημασία... Δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε μην γεμίσει η μνήμη στο ios γιατί και να γεμίσει θα βρει η διαχείριση να κόψει άχρηστους πόρους και να δώσει εκεί που τους έχουμε ανάγκη...
Το θέμα είναι να λειτουργεί σωστά η διαχείριση και να μη lagαρει η συσκευή και όχι αν θα έχει 2,3 ή 123gb μνήμης! Όλα τα άλλα να χαμε να λέγαμε...


#24   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 10/01/2018 - 12:12

Νέες φήμες που διαρρέουν μέσω του Weibo θέλουν το επερχόμενο iPhone SE 2 να διαθέτει γυάλινη πλάτη, με σκοπό την υποστήριξη λειτουργίας ασύρματης φόρτισης.

 

Η φωτογραφία η οποία διέρρευσε υποτίθεται πως παρουσιάζει την νέα γυάλινη πλάτη του iPhone SE 2 μαζί με το αντίστοιχο έγγραφο:


68724_1515522805-full.jpg

 

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το iPhone SE 2 θα διαθέτει το A10 Fusion chip της Apple όπως τα μοντέλα iPhone 7 ενώ θα έρχεται με 2GB μνήμης RAM, μεγαλύτερη μπαταρία 1.700 mAh, χωρητικότητα 32GB και 128GB, οπίσθια κάμερα 12-megapixel και εμπρόσθια κάμερα 5-megapixel.

 

Η τιμή του iPhone SE 2 - εφόσον οι πληροφορίες επαληθευτούν κα η Apple κυκλοφορήσει την συσκευή - αναμένεται στα $400.
 


Behind the Scenes...

#25   alabis

alabis

    iPH Contributor

  • 1103 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 1st gen

Δημοσίευση 10/01/2018 - 12:26

Δλδ απο επεξεργαστη 6s παει στου 7 μετα 2 χρονια οταν σε λιγους μηνες θα ειμαστε στο 9 και στο next x, αυτο κατι σε C μου θυμιζει κι οχι SE, τοχουν χασει παντελως!

#26   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 10/01/2018 - 12:40

Ο Α10 αναμενόμενος αφού είναι low cost IPHONE και μεταξύ μας τώρα Α11 δεν θα έβλεπα λόγω ύπαρξης ΑΛΛΑ 3 ραμ θα μπορούσε να έχει. Η 2 με την 3 εργοστασιακού κόστους ούτε 5 ευρώ διαφορά δεν έχουν. Ο Α10 είναι ισχυρός να στηρίξει την συσκευή 5-6 χρόνια (χωρίς underclock). Από μνήμη θα έχει ζητήματα...

#27   vrachamis

vrachamis

    iPH Master

  • 6834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/01/2018 - 13:19

Οι απαιτήσεις διαφορετικών iDevices όσο αφορά τους πόρους της μνήμης, του αποθηκευτικού χώρου, της GPU & της CPU, είναι διαφορετικές όταν τρέχουν την ίδια ακριβώς εφαρμογή, λόγω ODR, Slicing & Bitcode (App Thinning).

 

Πιο συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις φθίνουν όταν μια συσκευή έχει για παράδειγμα μικρότερες διαστάσεις ή μικρότερο αποθηκευτικό χώρο κ.ο.κ


Big things have small beginnings

#28   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 10/01/2018 - 13:30

Οι απαιτήσεις διαφορετικών iDevices όσο αφορά τους πόρους της μνήμης, του αποθηκευτικού χώρου, της GPU & της CPU, είναι διαφορετικές όταν τρέχουν την ίδια ακριβώς εφαρμογή, λόγω ODR, Slicing & Bitcode (App Thinning).

Πιο συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις φθίνουν όταν μια συσκευή έχει για παράδειγμα μικρότερες διαστάσεις ή μικρότερο αποθηκευτικό χώρο κ.ο.κ

Οι οποίες απαιτήσεις με κάθε iOS είναι διαφορετικές και πιο απαιτητικές.

Υγ: μπορεί ένας φίλος με se να ανεβάσει ένα screenshot από Memory&Disk;
Θα ήθελα να συγκρίνω ορισμένα πράγματα.

Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 10/01/2018 - 13:36


#29   vrachamis

vrachamis

    iPH Master

  • 6834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/01/2018 - 13:40

Ναι πράγματι διαφορετικές. Άλλοτε πιο απαιτητικές ανάγκες σε πόρους και άλλοτε ανακουφιστικές (AFS, App thinning). Με την συνισταμένη αθροιστικά να γέρνει στο 1ο.


Big things have small beginnings

#30   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 10/01/2018 - 13:45

Ναι πράγματι διαφορετικές. Άλλοτε πιο απαιτητικές ανάγκες σε πόρους και άλλοτε ανακουφιστικές (AFS, App thinning). Με την συνισταμένη αθροιστικά να γέρνει στο 1ο.


Καλά για το AFS δεν έχω πειστεί διότι νομίζω τα έκανε μαντάρα. Αλλά γενικά κάθε iOS είναι βαρύτερο συνεπώς τα 2 σε 2 χρόνια για συσκευή 2018 θα είναι ψιλό-χοντρό μανίκι...γιαυτο αναφέρομαι σε 3. Ο επεξεργαστής είναι μια χαρά. Από μνήμη θα πάσχει μελλοντικά.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 16

0 μέλη, 16 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες