Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
- - - - -

Απαράδεκτη Συμπεριφορά από oca-service.gr


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 29/11/2017 - 23:35

Πριν 2 περίπου μήνες έπεσε στην αντίληψή μου το κατάστημα του τίτλου.

Πρόκειται για παράρτημα του i-service.com.gr που στεγάζονται στον ίδιο χώρο.

Πρακτικά το συγκεκριμένο κατάστημα αντί να αλλάζει μία σπασμένη οθόνη την ανακατασκευάζει.

Πρακτική που γενικά χρησιμοποιείται ευρέως στο εξωτερικό και που την είχα υπόψιν μου, οπότε ψάχνοντάς το μπορώ να πω ότι με κέρδισε.

Άλλωστε με την τεχνική αυτή σε περίπτωση που σπάσει το τζάμι και όχι η LCD από μέσα, διατηρείς την αυθεντική LCD της Apple και να αλλάξεις απλά το τζάμι.

 

Η διαδικασία που ακολουθείται είναι αρκετά απλή σε γενικές γραμμές:

- Αφαιρείται το σπασμένο τζάμι

- Καθαρίζεται η οθόνη από τις κόλλες

- Εφαρμόζεται νέα κόλλα και νέο τζάμι και μπαίνουν μαζί σε ειδικό μηχάνημα που πρακτικά τα ψήνει ώστε να κολλήσουν

 

 

2 εβδομάδες πριν έσπασε η οθόνη (το εξωτερικό τζάμι-η οθόνη λειτουργούσε κανονικά) ενός 6S πολύ κοντινού μου προσώπου.

Αμέσως το μυαλό μου πήγε στο oca-service.

Μετά από μία σύντομη έρευνα αγοράς σε σχέση με άλλα μαγαζιά service διαπιστώνω ότι πέρα από τα υπόλοιπα πλεονεκτήματα που προανέφερα ήταν και κάπως πιο οικονομική σαν λύση.

Τους παίρνω τηλέφωνο και ευγενικότατα ομολογώ μου εξηγούν τη διαδικασία.

Μου εξηγούν ότι με τον τρόπο αυτό διατηρείται η αρχική οθόνη LCD του τηλεφώνου εφόσον δεν έχει πρόβλημα.

Μοναδικό μειονέκτημα είναι ότι υπάρχει πιθανότητα τα σπασμένα γυαλιά να έχουν πληγώσει ελαφρώς την οθόνη ανάλογα με το σπάσιμο που θα είχε ως αποτέλεσμα ΙΣΩΣ κάποια pixel με discoloration αλλά που πάντα θα ήταν σε μέγεθος της μύτης της καρφίτσας. Απόλυτα κατανοητό.

Μου λένε ότι η επισκευή θα κρατήσει 1-2 εργάσιμες και ότι στο τέλος της 2ης το αργότερο θα μου το στείλουν και την 3η πλέον εργάσιμη θα το έχω πίσω.

 

Κάπου εδώ τους ρωτάω αν προσφέρουν κάποια εγγύηση.

Η απάντησή τους είναι η προφανής. Δίνουμε εγγύηση ΜΟΝΟ για τα κομμάτια του κινητού τα οποία επισκευάζουμε.

Με δεδομένο ότι το σπάσιμο προήλθε από πτώση δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε άλλη ζημιά μπορεί να προκλήθηκε από την πτώση.

Αλλά για την οθόνη που θα ανακατασκευάσουμε και θα εγκαταστήσουμε και για την ποιότητα της ανακατασκευής σας προσφέρουμε εννοείται εγγύηση (με την εξαίρεση του κομματιού με τα Pixel παραπάνω προφανώς).

 

Απόλυτα κατανοητό, συμφωνώ και τους στέλνω από την Ξάνθη το τηλέφωνο στην Λάρισα όπου βρίσκονται.

 

Φωτογραφίες του τηλεφώνου πριν την επισκευή:

 

KAMx1DR.jpgP8GNjRT.jpg

 

 

Το χρονικό της επισκευής:

 

Δευτέρα 20/11/2017 στέλνω το τηλέφωνο.

 

Τρίτη 21/11/2017 μου τηλεφωνούν και μου λένε ότι το παρέλαβαν και με ρωτάνε αν το βιάζομαι.

Τους απαντώ ότι ναι μεν το βιάζομαι γιατί δεν υπάρχει συσκευή αντικατάστασης, αλλά όχι τόσο ώστε να μην μπορώ να περιμένω τις 1-2 εργάσιμες ώστε να γίνει καλή δουλειά και όχι κάτι βιαστικό.

Μου απαντούν ότι μπορούν να το φτιάξουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ (τρίτη) και να το δώσουν στην κούριερ την ίδια μέρα το απόγευμα.

Συμφωνούμε αφού με διαβεβαιώνουν ότι η ταχύτητα δεν θα επηρεάσει την ποιότητα της εργασίας και κανονίζουμε τα της πληρωμής.

 

Εδώ να σημειώσω ότι μου έκανε εντύπωση η ταχύτητα, αλλά υπέθεσα ότι ενδεχομένως να λειτουργούν με τη λογική της Apple με τα refurbished, να έχουν δηλαδή ήδη ανακατασκευασμένη έτοιμη οθόνη από προηγούμενο τηλέφωνο που έβαλαν σε εμένα και την δική μου την κράτησαν για να την ανακατασκευάσουν για κάποιο μελλοντικό.

Κανένα πρόβλημα και με αυτό,εφόσον μου έχουν εγγυηθεί ότι θα δουλεύει άψογα είμαι ΟΚ.

 

Τετάρτη 22/11/2017 παραλαμβάνω το επισκευασμένο τηλέφωνο.

Το τηλέφωνο φαίνεται άψογο, ομολογώ ότι δεν το κοιτάω ενδελεχώς μιας και το παρέδωσα κατευθείαν στην ιδιοκτήτρια.

 

Πέμπτη 23/11/2017 ρωτάω την ιδιοκτήτρια αν όλα είναι καλά και μου αναφέρει ότι το μόνο πρόβλημα της φαίνεται να είναι ένα pixel που φαίνεται διαφορετικό χρώμα από τα γύρω του ΜΟΝΟ σε σκούρες οθόνες.

Αλλά με δεδομένο ότι την είχα προειδοποιήσει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί δεν είχε θέμα.

 

Δευτέρα 27/11/2017 η ιδιοκτήτρια μου αναφέρει ένα ξεφλούδισμα εσωτερικά του άσπρου bezel του τηλεφώνου.

Της λέω don't worry, τα παιδιά φάνηκαν μια χαρά, θα τους πάρω τηλέφωνο και βγάζω φωτογραφίες το ξεφλούδισμα.

Την ρωτάω αν το τηλέφωνο έπεσε και μου απαντάει ΡΗΤΑ όχι.

Οι φωτογραφίες με το πρόβλημα:

 

 

dLsgt6C.jpguoi4emU.jpg

 

Τετάρτη 29/11/2017 τηλεφωνώ στην oca-service.

Εξηγώ το πρόβλημα και μου ζητούν φωτογραφίες για να καταλάβουν περί τίνος πρόκειται.

Τους στέλνω τις φωτογραφίες και άμεσα μου στέλνουν ένα email το οποίο αναφέρει επακριβώς τα ακόλουθα:

 

 

b8ymmrk.jpg
 
"Οπως βλεπετε, το πλαισιο ειναι κολημενο με το τζαμακι, και η βαφη ειναι απο μεσα. 
Στην περιπτωση σας, φαινεται πως ειτε απο χτυπημα ειτε απο προσπαθεια να ανοιχτει η συσκευη αποχρωματιστηκε εσωτερικα η βαφη. Δεν επηρεαζεται η λειτουργια της οθονης απο αυτο.  Αν επιθυμειτε την εκ νεου ανακατασκευη της οθονης σας, αυτο μπορει να γινει απο εμας, με εκπτωση 50%. Αν δεν ειστε ευχαριστημενοι απο τις υπηρεσιες μας, η οθονη σας μπορει να αντικατασταθει με αλλη, γνησια, σπασμενη και φυσικα να γινει επιστροφη χρηματων."

Κάπου εδώ αρχίζουν τα πράγματα να μην πηγαίνουν καλά.

Πρακτικά στο mail μου λένε ότι:

Α) Ότι Φταίω εγώ

Β) Ότι έλα μωρέ αφού δεν επηρεάζει την οθόνη

Γ) Ότι θα σου κάνουμε τη χάρη να σου δώσουμε έκπτωση 50%

Δ) Ότι αν δεν θέλεις τίποτα από όλα αυτά θα σου ξαναβάλουμε πίσω την αρχική σου οθόνη. Που όμως επειδή την αρχική σου οθόνη την ανακατασκευάσαμε και δεν μπορούμε να βάλουμε πίσω το σπασμένο γυαλί, θα σου βάλουμε μία άλλη σπασμένη από άλλο τηλέφωνο.

 

Τους τηλεφωνώ για να τους ρωτήσω τι ακριβώς εννοούν στο email.

Εκεί λοιπόν ακούω από τον υπάλληλο στο τηλέφωνο ότι αυτή είναι η διαδικασία και ότι τι άλλο θέλω πέρα από αυτό που μου προσφέρουν?

 

Του εξηγώ ότι το τηλέφωνο ούτε έπεσε, ούτε ανοίχτηκε στις 4 μέρες που το είχαμε στα χέρια μας και ότι το μόνο πρόβλημα που είχε τις πρώτες μέρες ήταν ένα απειροελάχιστο Pixel που δεν κάναμε θέμα γιατί μας είχαν ενημερώσει και το είχαμε αποδεχτεί.

Του αναφέρω ότι όπως μου είχε αναφέρει, η εργασία και το ανταλλακτικό είχαν την εγγύησή τους όπως μου είχε τονίσει πριν το στείλω.

 

Ακολουθεί η εξής στιχομυθία:

 

- Ήταν έτσι όταν το παραλάβατε κύριε?

- Δεν είμαι σίγουρος, το πρόσεξα μετά από 3 μέρες.

- Αλλά το Pixel το προσέξατε κατευθείαν? (ειρωνικότατα).

- (Προσπερνώ την ειρωνεία) Δεν μου είπατε ότι παρέχετε εγγύηση για το ανταλλακτικό που βάζετε?

- Δεν λειτουργεί η οθόνη εσωτερικά?

- Μα εγώ το έστειλα για επισκευή του εξωτερικού τζαμιού, η οθόνη λειτουργούσε και πριν, το έξω είχε πρόβλημα και αλλάξατε.

- Μπορείτε να μου αποδείξετε ότι ήταν έτσι όταν το παραλάβατε?

- Δηλαδή η εγγύησή σας είναι μόνο για τα πρώτα 10 λεπτά μετά την παραλαβή?

- Δεν μπορεί αυτή η βλάβη να έγινε αν δεν το ρίξατε

- Σας λέω ότι δεν το έριξα σε καμία περίπτωση. Αν στην τελική ευθύνομαι εγώ γιατί μου προτείνετε 50% έκπτωση για να το ξαναφτιάξετε αφού είναι δική μου υπαιτιότητα?

- Ναι αλλά η θήκη που φοράτε φαίνεται χτυπημένη.

- Η θήκη είναι 2 ετών, αν είχε πέσει έτσι ώστε η θήκη να γίνει έτσι δεν θα γλύτωνε ούτε το τηλέφωνο, παίζεται με την νοημοσύνη μου τώρα.

- Αν θέλετε σας ξαναβάζουμε μία σπασμένη αυθεντική οθόνη και σας γυρνάμε τα λεφτά σας.

- Θέλω να μου παρέχετε την εγγύηση που μου υποσχεθήκατε εφόσον το ανταλλακτικό σας είναι ελαττωματικό.

 

Και από εκεί και μετά αρχίζει μία ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ειρωνεία του υπαλλήλου από το τηλέφωνο.

Συνεχώς και ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΑ επαναλάμβανε "πως είναι δυνατόν να προσέξατε το Pixel άμεσα και το ξεφλούδισμα να το προσέξατε τώρα?", υπονοώντας ευθέως ότι του λέω ψέμματα.

Και ότι μπορεί κάποιος να προσπάθησε να ανοίξει το τηλέφωνο κλπ.

Φυσικά στις ερωτήσεις μου γιατί προσφέρουν εγγύηση εφόσον δεν φταίνε αυτοί επαναλάμβανε τις ίδιες ειρωνείες.

Καταλήξαμε να κλείσουμε το τηλέφωνο χωρίς αποτέλεσμα αφού τους ενημέρωσα ότι θα κοινοποιήσω παντού την συμπεριφορά τους.

 

Συμπέρασμα: Το μαγαζί αν και πολλά υποσχόμενο σαν υπηρεσίες, αποδείχτηκε ότι στο κομμάτι του Customer Service παίρνει βαθμό υπό του 0.

Προφανώς μπορώ να ζήσω και με το ξεφλούδισμα στο τηλέφωνο, και ας πλήρωσα για να έχω ένα σωστό ανταλλακτικό.

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να προτείνω το συγκεκριμένο κατάστημα σε κανέναν όταν υπάρχει ο κίνδυνος αν 2 μέρες μετά την επισκευή χαλάσει η οθόνη να μην την αναγνωρίζουν.

Στην τελική ας μη γελιόμαστε, όλοι ξέρουμε τα κόστη αυτών των ανταλλακτικών και τα υπερκέρδη με τα οποία δουλεύουν τα συγκεκριμένα καταστήματα. Για αυτό και συνήθως το να σου παρέχουν εγγύηση σε τέτοιες περιπτώσεις αστοχίας υλικού πρακτικά δεν τους κοστίζει τίποτα. Εκτός κι αν μιλάμε για το oca-service...

 

ΜΑΚΡΥΑ ΛΟΙΠΟΝ για να μην κλαίτε τα λεφτά σας....

 

Disclaimer: Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές μου απόψεις και μόνο που τις εκφράζω ως απλό μέλος και όχι ως moderator.

Το iPhoneHellas καμία ευθύνη δεν φέρει για τα άνωθεν.


Τελευταία επεξεργασία από: nsxbass, 29/11/2017 - 23:37


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   karless

karless

    iPH Hero

  • 5021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 29/11/2017 - 23:52

Απαράδεκτη συμπεριφορά οι Λαρισαιοι ,πόσταρε το και σε κανα insomnia να το δουν και άλλα άτομα .


Sent from my iPhone using Tapatalk

#3   petros29

petros29

    iPH Hero

  • 4323 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S
  • Tablet:iPad 3

Δημοσίευση 30/11/2017 - 00:21

Φιλε θα σου πω εγώ ακριβώς τι έγινε και γιατί δεν το πρόσεξες στην αρχή...το digitizer είναι στις άκρες βαμμένο με άσπρο χρώμα για να γίνει λευκή η οθόνη. Κολλώντας το bezel προφανώς χρησιμοποιήθηκε ισχυρή κόλλα σωστά γιατί ξεκολλάνε εύκολα στις ιμιτασιόν οθόνες και έχεις θέματα φωτισμού στα πλαϊνά, αλλά επειδή μιλάμε για ισχυρή κόλλα, όταν τοποθετήθηκε στο τηλεφωνο και άρχισε να ασκείται πίεση στο bezel υπήρξε αυτή η ελάχιστη αποκόλληση του λευκού χρώματος. Αν σου έπεφτε θα έσπαγε. Ακόμα και να προσπαθούσες να το ανοίξεις το ποιο πιθανόν είναι να έσπαγε το γυαλί παρά να κανεί αποκόλληση χρώματος.


Sent from my iPad using Tapatalk

#4   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 30/11/2017 - 00:24

Τα τόσο τεχνικά να σου πω την αλήθεια δεν τα ξέρω και ευχαριστώ για την διευκρίνηση.

 

Εγώ σαν πελάτης ξέρω ότι πλήρωσα για κάτι, το παρέλαβα και μετά από δυο μέρες χάλασε. Εκεί είναι το πρόβλημά μου.



#5   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 833 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 30/11/2017 - 09:02

Φιλε μου καλημερα! Εγω πηγα στα παιδια στο mobilefreaks και εγιναν ολα τελεια. Δεν εμαθα τα καλυτερα για την oca οποτε δεν. Καλη δυναμη

#6   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 30/11/2017 - 09:46

σήμερα παρέλαβα από isystem ένα 7plus που έστειλα για αλλαγη οθόνης σιγουρα το κόστος είναι μεγαλύτερο στα επίσημα (209 ευρώ για το 7plus)  αλλά όλα ήταν άψογα σε 5 μέρες ήρθε η συσκευη ,λόγο επαρχίας δεν μου χρέωσαν ούτε την κουριερ σε αντίθεση με την info που έπρεπε να πληρώσω και τα μεταφορικά ,νομίζω πλέον ότι θα πρέπει να ελέγχουμε όχι μόνο τιμές άλλα και όλα τα υπόλοιπα χωρίς φυσικά να θέλω να υποβαθμίσω κανένα  τεχνικό-κατάστημα εκτός από τα  εξουσιοδοτημενα .  



#7   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 30/11/2017 - 10:09

σήμερα παρέλαβα από isystem ένα 7plus που έστειλα για αλλαγη οθόνης σιγουρα το κόστος είναι μεγαλύτερο στα επίσημα (209 ευρώ για το 7plus) αλλά όλα ήταν άψογα σε 5 μέρες ήρθε η συσκευη ,λόγο επαρχίας δεν μου χρέωσαν ούτε την κουριερ σε αντίθεση με την info που έπρεπε να πληρώσω και τα μεταφορικά ,νομίζω πλέον ότι θα πρέπει να ελέγχουμε όχι μόνο τιμές άλλα και όλα τα υπόλοιπα χωρίς φυσικά να θέλω να υποβαθμίσω κανένα τεχνικό-κατάστημα εκτός από τα εξουσιοδοτημενα .


Εξετάστηκε το ενδεχόμενο, αλλά η τιμή έβγαινε παραπάνω από τα δίπλα λεφτά όποτε ξεπερνούσε το όριο του συμφέροντος.

#8   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 30/11/2017 - 11:20

Εξετάστηκε το ενδεχόμενο, αλλά η τιμή έβγαινε παραπάνω από τα δίπλα λεφτά όποτε ξεπερνούσε το όριο του συμφέροντος.

Προσωπικά θα προτιμούσα την αλλαγή οθόνης. Σίγουρα ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέγει το συμφέρον, αλλά όταν δίνουμε ένα κάρο χρήματα για να τα αγοράσουμε, η αντικατάσταση κάποιων εξαρτημάτων είναι μέσα στο παιχνίδι. Είναι σαν να λέμε να δώσει ο άλλος 1400 για το Χ και σε 1.5 χρόνο να αλλάζουμε τζαμάκι. (προσωπική πάντα άποψη).

Για τα άτομα του Oca απλά δείξαν αντι-επαγγελματισμό. Σε καμία περίπτωση δεν συμπεριφέρεσαι έτσι. Αντί να κερδίσεις κόσμο, χάνεις. Όλα είναι μία αλυσίδα. Άν εγώ δυσαρεστηθώ απο κάτι, δεν θα στείλω άλλα 10 άτομα π.χ γνωστούς. Το κόστος του εξαρτήματος ακόμη και να σου το άλλαζαν είναι μηδαμινό. Η δουλειά δική τους, θα έπρεπε να σου το αλλάξουν με μία ελάχιστη επιβάρυνση.(μεταφορικά κλπ.)


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 30/11/2017 - 11:21


#9   socratis84

socratis84

    iPH User

  • 117 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 24/02/2019 - 18:42

Καλησπέρα επειδή ασχολούμε με την ανακατασκευή οθονών.. Από αυτά που περιγράφεις θα σου πω τι συμβαίνει στην συσκευή σου..

Καταρχήν δεν είχε Καμμένο πίξελ από τη στιγμή που το βλέπεις μόνο σε μαύρο φόντο (αν ήταν σαν 1 πιξελ να φωτίζει) σημαίνει ότι πήγε σκόνη ανάμεσα από την οθόνη και το polarizer φιλμ όταν έκαναν την ανακατασκευή...

Όσον αφορά το Ξεφλούδισμά εσωτερικά στο λευκό χρώμα δεν είναι δυνατόν να προκλήθηκε από πέσιμο.. Το πιο Πιθανό είναι να ήταν από την αρχή ή να βγήκε μόνο του από τη στιγμή που το προϊόν ήταν ελαττωματικό.. Απλά είναι χαμηλής ποιότητας το τζαμάκι με το πλαίσιο που μπήκε στην συσκευή.. Παρόμοια προβλήματα έχω συνάντηση στο παρελθόν όταν ακόμη αγόρασα ανταλλακτικά από site όπως το eBay ή AliExpress... Εννοείται πως σε μία τέτοια περίπτωση θα έπρεπε να το καλύψουνε με την εγγύηση.. Αν για κάποιο λόγο δίνουν εγγύηση σε μια κατασκευασμένη οθόνη είναι αυτός αυτό είναι το μόνο προϊόν όπου σου δίνουν στην ουσία....




Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες