Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία

iPhone Code Sign


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 04/02/2010 - 12:27

Την καλημέρα μου κοινότητα..

Ανοίγω το παρόν θέμα γιατί απ'ότι βλέπω υπάρχει μεγάλος ντόρος σε αρκετές σελίδες στο internet περί Code Signing, μια διαδηκασία ψηφιακής υπογραφής και πιστοποίησης των εφαρμογών που περνάνε στο AppStore ή και αν θέλετε στο Cydia!

Τώρα, εάν έχετε πάρει την άδεια του Προγραμματιστή (Developers License) από την μαμά Apple, θα σας έχει δώσει ένα ψηφιακό αντίγραφο του πιστοποιητικού που χρησιμοποιείτε μέσα στο Xcode και στo Keychain σας για την ψηφιακή σφραγίδα των εφαρμογών σας.

Έχετε αντιμετοπίσει ποτέ πρόβλημα που θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας ενώ είσται πιστοποιημένος developer? Μήπως βοηθήσουμε και άλλα μέλη που αν και έχουν το Digital Signature περασμένο στο Keychain τους, δεν μπορούνε να κάνουν σωστά deploy/build/κλπ τις εφαρμογές τους? Μοιραστείτε αυτή την εμπειρία μαζί μας και βοηθήστε εμάς και τους επόμενους να βρούνε λύση, αλά Ελληνικά!


Το άλλο μέρος του μηνύματος αυτού είναι για το Fake Code Signing που κάνουν αυτοί που θέλουν απλά να δοκιμάσουν την εφαρμογή που αναπτύσουν στο iPhone τους χωρίς να θέλουν να το κάνουν deploy στο AppStore αντιθέτως μπορεί να θέλουν μόνο στο Cydia για συσκευές που πρέπει να έχουν γίνει πρώτα Jailbrake!

Πως δημιουργούμε Fake Code Sign από το Keychain Access, πως αλλάζουμε το Xcode να πιστεύει ότι έχει την υπογραφή με απλές εισαγωγές στο Project Settings, και πως ξεπερνάμε τα προβλήματα του build. Πως μπορούμε να κάνουμε με το Link Identiny του Saurik να κάνουμε τα codesign hashes (ldid) να παίζουν αυτές οι εφαρμογές κατευθείαν σε Jailbroken συσκευές και άλλα πολλά..


Θα βρείτε σιγά σιγά σε αυτό το post όλα τα προαναφερθέν όπως και θα ήταν ευπρόσδεκτα τα σχόλια, προτάσεις όπως και δικοί σας τρόποι για να γίνει η "δουλειά" σωστά!

Καλή μας συνέχεια!

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 04/02/2010 - 16:44

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε πως μπορείτε να κάνετε Bypass το Code Signature και να πακετάρετε την εφαρμογή σας για το Cydia

http://adeem.me/blog/2009/03/29/bypass-code-signature-published-your-application-on-cydia/

όπως και βίντεο στο youtube που περίπου δίχνουν ότι χρειάζεται..

Creating Certificate from keychain access (Part 1).


Creating Xcode Template Project, changing in info.plist and adding few attributes inside Xcode info screen (Part 2).
[Note: I got some error because of wrong certificate and then i create it again using Part 1 video and it start working)


Select the right certificate and build your application. After build analysis the results and verify that everything was ok (Part 3).
ttp://www.youtube.com/watch?v=39DMXesLO6c


Επίσης υπάρχω και στο Twitter "@SomniusX".. Lets get Social! :D

#3   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 12/02/2010 - 22:34

Τελικά για να κάνετε σωστά build για το iPhone για να βγάλετε εφαρμογή στο Cydia (ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ AppStore) και να το μεταφέρετε χρειάζεται να έχετε συγκεκριμένη έκδοση Xcode kαι ιPhone SDK..

δλδ για να είμαι πιο συγκεκριμένος.. χρειάζεστε το XCode 3.1.3 και το iPhone SDK 3.0. Θα χρειαστεί να τα κατεβάσετε ξεχωριστά και να εγκαταστήσετε πρώτα το Xcode στο /Developer kαι μετά το iPhone SDK πάλι στο /Developer

μετά θα χρειαστεί να προστεθούν σε ένα Info.plist μερικές γραμμές κώδικα για να παίζει το provisioning (ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ APPLE πρέπει να αντιστρέψετε τις αλλαγές για να γίνουν σωστά τα build..)

πάμε στο /Developer/Platforms/iPhoneOS.platform/Info.plist
και αλλάζουμε να γίνει σαν το παρακάτω προσθέτοντας αυτά που είναι σε κόκκινο χρώμα..

<key>OverrideProperties</key>
<dict>
<key>CODE_SIGN_CONTEXT_CLASS</key>
<string>XCiPhoneOSCodeSignContext</string>
<key>DEBUG_INFORMATION_FORMAT</key>
<string>dwarf-with-dsym</string>
<key>EMBEDDED_PROFILE_NAME</key>
<string>embedded.mobileprovision</string>
<key>SDKROOT</key>
<string>iphoneos2.2.1</string>
<key>PROVISIONING_PROFILE_ALLOWED</key>
<string>NO</string>
<key>PROVISIONING_PROFILE_REQUIRED</key>
<string>NO</string>

</dict>


Μετά πρέπει να φτιάξετε ένα Certificate όπως λέει ο Οδηγός της Apple ονομάζοντας το π.χ. "iPhone Pwned Developer"

να θυμηθείτε να επανεκκινήσετε το Xcode μετά από αυτά έτσι..

μετά στο Project σας πρέπει να επεξεργαστείτε το Info.plist ως κείμενο και προσθέτετε κάτω από τις τελευταίες τιμές το

<key>SignerIdentity</key>
<string>Apple iPhone OS Application Signing</string>


Μετά πάτε στο Project Settings και του λέτε να κάνει Code Sign και στο Other και του γράφετε το όνομα του Certificate που φτιάξατε πριν π.χ. "iPhone Pwned Developer" kαι στο debug και στο release..

πριν κάνετε όμως το τελευταίο βήμα για build (όχι build & go μόνο build)

κλείστε το Xcode ανοίξτε το Terminal και δώστε το παρακάτω ως root π.χ. με το sudo για να βγάλει ότι δεν χρειάζεται από το Xcode

#!/bin/bash
cd /Developer/Platforms/iPhoneOS.platform/Developer/Library/Xcode/Plug-ins/iPhoneOS\ Build\ System\ Support.xcplugin/Contents/MacOS/

dd if=iPhoneOS\ Build\ System\ Support of=working bs=500 count=255
printf "\x8f\x2a\x00\x00" >> working
dd if=iPhoneOS\ Build\ System\ Support of=working bs=1 skip=127504 seek=127504
/bin/mv -n iPhoneOS\ Build\ System\ Support iPhoneOS\ Build\ System\ Support.original
/bin/mv working iPhoneOS\ Build\ System\ Support
chmod a+x iPhoneOS\ Build\ System\ Support

Αν ακολουθήσατε τα βήματα αυτά θα μπορέσετε να κάνετε build για iPhone Device 3.0 (που παίζει και σε 3.1, 3.1.2 κλπ.) και θα βρείτε το αρχείο σας μέσα στον φάκελο του project στο build, μετά iphoneos release, σαν onoma.app αυτό το μεταφέρετε στο iPhone σας μέσω SSH ή κάποιου άλλο SFTP προγράμματος και το τοποθετείτε στο /Applications ως /Applications/onoma.app.

Θα πρέπει από το Cydia να εγκαταστήσετε το ldid (ψάξτε το link identity θα το βρείτε και ως ldid) και πρέπει μέσω MobileTerminal είτε μέσω SSH να μπείτε στο τερματικό της συσκευής και να πλοηγηθείτε στο /Applications/onoma.app/ και το αρχείο onoma που είναι η εφαρμογή σας να του δώσετε

ldid -S onoma

πρόγραμμα του saurik για να patchάρει το app να μην ψάχνει για ψηφιακή υπογραφή και του δίνει την δυνατότητα να είναι εκτελέσιμο..

Μετά κάντε ένα respring (π.χ. κillall SpringBoard από το shell)


Καλή σας τύχη!

#4   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 12/02/2010 - 22:37

Άντε μιας και πήρα φόρα.. πάρτε και μερικά links από την μαμά Apple

iPhone SDK 3.0 (Xcode 3.1.3) Leopard direct download link
http://developer.app...2736__final.dmg

iPhone SDK 3.0 (Xcode 3.1.3) Snow Leopard direct download link
http://developer.app...pard__final.dmg

#5   mixail

mixail

    iPH User

  • 177 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 14/02/2010 - 23:18

thanxx. και μολις εψαχνα σημερα τον τροπο ...παντως ειναι παραλογο να πρεπει να πληρωσω για να κανω κατι μονο για την παρτυ μου...τεσπα :)

#6   iPodTouchPro

iPodTouchPro

    iPH Elite Poster

  • 3187 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/02/2010 - 23:54

Μια διόρθωση: όταν φτάσετε στο στάδιο με το ldid, στο terminal πληκτρολογούμε:

ldid -s /Applications/onoma.app/onoma
killall SpringBoard

Τελευταία επεξεργασία από: iPodTouchPro, 14/02/2010 - 23:55


#7   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 15/02/2010 - 01:21

λάθος είναι με κεφαλαιο S, δεν το είδες στο Twitter ;

#8   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 15/02/2010 - 01:26

thanxx. και μολις εψαχνα σημερα τον τροπο ...παντως ειναι παραλογο να πρεπει να πληρωσω για να κανω κατι μονο για την παρτυ μου...τεσπα :)

Τι ακριβώς θες να κανείς για την πάρτυ σου και δεν στο προσφέρει; Δοκιμες αβέρτα με τον iPhone simulator, εγώ έδωσα λύση αν δες για build (οχι build $ run, αλλά build σε device/release), so.. Όλα καλά..

Και τα 99$ δολάρια το χρόνο, που μεταφράζεται σε πολύ λιγότερα στο ευρώ μας, δεν είναι τπτ για αυτά που προσφέρει στο developer .. Μανι μάνι τα τρώμε σε άλλες βλακιες. Αν σκέφτεσαι σοβαρά και πιστεύεις έχεις τις γνώσεις και την άνεση του χρόνου να φτιάξεις iPhone apps, καταντάει αστείο το πόσο. Βέβαια υπάρχει και ο free way που αναφέρω παραπάνω και το Cydia Store, sell your jailbroken app!

#9   iPodTouchPro

iPodTouchPro

    iPH Elite Poster

  • 3187 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 15/02/2010 - 13:36

λάθος είναι με κεφαλαιο S, δεν το είδες στο Twitter ;

My Mistakee!!!

#10   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 15/02/2010 - 13:59

Κατάφερες τπτ?

#11   iPodTouchPro

iPodTouchPro

    iPH Elite Poster

  • 3187 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 18/02/2010 - 19:49

Ναι περίπου, κατάφερα να το κάνω Release σε iphoneos αλλά στο βήμα με το terminal μου βγάζει error. Σου έστειλα PM στο Twitter.

#12   aramsimo

aramsimo

    iPH newbie

  • 47 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 20/02/2010 - 23:05

φιλε ολα καλα μεχρι εδω παω να κανω compile το project μου το κανει compile και μολις παω να το στειλω στο iphone μου βγαζει μηνυμα Αναρτημένη εικόνα

εχω SDK 3.1.3 Snow Leopard

το εχω σε No-Codesign

Τελευταία επεξεργασία από: aramsimo, 20/02/2010 - 23:06


#13   Somnius

Somnius

    iPH Addict

  • 630 μηνύματα
  • Twitter:@SomniusX
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 4S
  • Tablet:iPad 2 +3G
  • GameCenter:SomniusX

Δημοσίευση 21/02/2010 - 01:14

Αναφέρω πιο πάνω λόγο provisioning προβλημάτων, μόνο BUILD για το iphone και copy με ssh ή winscp στο iphone και από εκεί και πέρα fake code sign ξανά με το ldid κλπ κλπ..

Έτσι ΔΕΝ πρόκειται να πάει στο iPhone.. κι αν πάει δεν θα τρέξει..

#14   aramsimo

aramsimo

    iPH newbie

  • 47 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/05/2010 - 20:04

φιλε εκανα ενα φορματ στο Mac μου περασα το Xcode και εκανα Jailbreak το iPhone εκανα ολες τισ ρυθμησεις και οταν κανω Build μου βγαζει
CodeSign error: code signing is required for product type 'Application' in SDK 'Device - iPhone OS 3.1.3'
Παλια ομως δεν μου το εβγαζε το Fail αυτο και εκανε απευθειας το Compile
τι μπορω να κανω; για να μην βγαζει αυτο το Fail;

Τελευταία επεξεργασία από: aramsimo, 03/05/2010 - 20:06


#15   ReaLity

ReaLity

    iPH Member

  • 284 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 29/09/2010 - 11:46

Να ρωτησω κατι ως νεος στον προγραμματισμο σε xcode? επειδη δεν θελω να δωσω λεφτα για code signing (ακομα δηλαδη....) πριν συνηδητοποιησω πως γινονται ολα και αν αξιζει να ασχοληθω με αυτο το κομματι! προσπαθησα τον τροπο που αναφερατε σε σχεση με το ψευτικο certificate αλλα δεν καταφερα να το τρεξω πλην του simulator.
Για να ειμαι πιο σαφης, ειμαι σε xcode 4.1 k itunes 10.01 εχω φτιαξει το certificate εχω προσθεσει οτι χρειαζεται στο info.plist οταν ομως προσπαθω να το κανω build in device/ Release μου πεταει Build Failed - Code Signing Identity "iPhone Developer" does not match any valid, non-expired, code-signing certificate in your keychain.

Το iphone μου ξεχασα να πω δεν ειναι jailbroken. Εχετε κατι να προτεινετε ή κατι κανω λαθος?

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1

0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες