Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

iPhone 7: Δε δουλεύει το μικρόφωνο σε Viber, WhatsApp και Messenger


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#16   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 29/04/2018 - 12:15

Κατι τελευταιο να ρωτησω; Οταν λεμε απ το καταστημα, μιλαμε ας πουμε για τη δικη μου περιπτωση απ το συγκεκριμενο καταστημα του Γερμανου, ή σε ολη την αλυσίδα;

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#17   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 29/04/2018 - 12:19

Σε όποιο θες το πας.

 

Καλό θα ήταν βέβαια εκεί που σου αρνήθηκαν εξ'αρχής, να τους ζητήσεις γραπτώς.

 

Πάντως και ένα τηλ. στα κεντρικά να ενημερώσεις ο,τι σου αρνούνται τη 2ετια, θα βοηθούσε.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#18   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 08/05/2018 - 16:09

Καλησπέρα και πάλι. Βλέπω με τον αριθμό επισκευής πως δρομολογείτε για να επιστραφεί το κινητό πίσω στο κατάστημα, οπότε μάλλον θα πρέπει να ασχοληθώ με ΙΚΝΑ και ΣτΚ.

Υπάρχει πουθενά καμιά φόρμα από κάποιο μέλος με το τι ακριβώς στέλνουμε στους φορείς για τα θέματα της Apple?



#19   dgeorge4

dgeorge4

    iPH Enthousiast

  • 489 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 08/05/2018 - 16:20

Η Apple ακούγεται ότι ξεκίνησε να αποστέλλει οδηγίες σχετικά με την αλλαγή μικροφώνου, ακόμα κι αν έχει λήξει η εγγύηση. Πάρε κάνα τηλέφωνο τους επίσημους μήπως έχουν καμία ενημέρωση
https://www.macrumor...issue-ios-11-3/

#20   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 08/05/2018 - 22:05

Καλησπέρα και πάλι. Βλέπω με τον αριθμό επισκευής πως δρομολογείτε για να επιστραφεί το κινητό πίσω στο κατάστημα, οπότε μάλλον θα πρέπει να ασχοληθώ με ΙΚΝΑ και ΣτΚ.
Υπάρχει πουθενά καμιά φόρμα από κάποιο μέλος με το τι ακριβώς στέλνουμε στους φορείς για τα θέματα της Apple?


Άρα σε συνέχεια απο το άλλο Topic, καταλαβαίνω πως σου αρνήθηκαν τη 2ετία.

Όπως σου ‘πα και στο άλλο, να το ζητήσεις γραπτώς και μιλάς με ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.

Επίσης κάνε και στα κεντρικά τους ένα τηλ.
| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#21   YAz

YAz

    iPH Contributor

  • 1615 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5
  • Tablet:iPad mini

Δημοσίευση 09/05/2018 - 11:59

Η Apple ακούγεται ότι ξεκίνησε να αποστέλλει οδηγίες σχετικά με την αλλαγή μικροφώνου, ακόμα κι αν έχει λήξει η εγγύηση. Πάρε κάνα τηλέφωνο τους επίσημους μήπως έχουν καμία ενημέρωση
https://www.macrumor...issue-ios-11-3/

Ναι το είχα διαβάσει αυτό αλλά δεν δημιουργήθηκε το πρόβλημα μετά από αναβάθμιση και επίσης το μικρόφωνο δουλεύει στις κλήσεις, οπότε είναι τελειώς διαφορετικό το πρόβλημα μου

 

 

Άρα σε συνέχεια απο το άλλο Topic, καταλαβαίνω πως σου αρνήθηκαν τη 2ετία.

Όπως σου ‘πα και στο άλλο, να το ζητήσεις γραπτώς και μιλάς με ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.

Επίσης κάνε και στα κεντρικά τους ένα τηλ.

Καλέ μου άνθρωπε μας έχεις σώσει :D






Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες